TS begintquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:33 schreef DinkMonkey het volgende:
Lekker veel gedownlaod dus. Ik download ook veel hoor
Ik ook heb niks te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vette film he? Maar hoezo nu pas gedownload? Heb gister Transformers gekeken in de bioscoop. Ga je die ook downloaden in December ?quote:
Nee, ik download helemaal nietsquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jij opent geen attachments, om maar eens wat te noemen?
Autistische aanleg?quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:52 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, ik download helemaal niets
Nee ik mag niet downloaden van mijn ouders dat mag pas wanneer ik 14 jaar oud ben dus ik moet nog 6 jaar wachten maar mijn andere vriendjes en vriendinnetjes mogen pas op hun 16 jaarde leeftijd downloaden dus ik ben best koel toch?quote:
Aha. Nee, niet cool.quote:Op dinsdag 6 september 2011 01:05 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee ik mag niet downloaden van mijn ouders dat mag pas wanneer ik 14 jaar oud ben dus ik moet nog 6 jaar wachten maar mijn andere vriendjes en vriendinnetjes mogen pas op hun 16 jaarde leeftijd downloaden dus ik ben best koel toch?
Jij mag niet op mijn verjaardagsfeestje komen want je vind mij niet koel!quote:
+tquote:Op dinsdag 6 september 2011 01:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij mag niet op mijn verjaardagsfeestje komen want je vind mij niet koel!
3D? Heb jij zo'n überscherm dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
Saw VII - The Final Chapter 3D (2010)DVDRip Nl subs Nlt-Release(Divx)
Ik hoop het niet als hij een DivX downloadtquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
3D? Heb jij zo'n überscherm dan?
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:57 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Haunting the Chapel EP (Slayer album)
Hij gaat alleen wel sloom
Nee, die film is ook helemaal niet 3Dquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
3D? Heb jij zo'n überscherm dan?
Die heb ik laatst gezien, is wel een aardige film.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |