Eerst al die firewall troep maar eens uitzetten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef Monidique het volgende:
Domeinprofiel, firewall ingeschakeld. Hmmm...
Zeg dat nou niet tegen hem, hij kan niet relativeren en ziet dit puur als een aanmoediging om nog meer te gaan zeiken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
Op zich heeft EG wel een punt(je). Het huidige klimaat zuigt natuurlijk rete-hard.
Met zeiken op politiek is niets mis, maar gehuil over de zogenaamde erbarmelijke situatie op de arbeidsmarkt, is natuurlijk onzin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet tegen hem, hij kan niet relativeren en ziet dit puur als een aanmoediging om nog meer te gaan zeiken.
Er is toch ook totaal geen wil om iets te veranderen aan zijn situatie.
Ja, maar die had ik dus niet gezien.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerst al die firewall troep maar eens uitzetten.
De samenleving maakt zo'n kabinet echter mogelijk, de VVD staat 8 zetels hoger in de peilingen sinds dit kabinet er zit!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:03 schreef Zolcon het volgende:
Het woord samenleving gaat ook niet echt meer op met dit kabinet.
Niet zo zeiken en aan de slag gaan ipv je in de slachtoffrol te wentelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De samenleving maakt zo'n kabinet echter mogelijk, de VVD staat 8 zetels hoger in de peilingen!
Wat moet ik dan nog meer zeggen?
Wees gerust, het zijn de laatste stuiptrekkingen van een corrupte politiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De samenleving maakt zo'n kabinet echter mogelijk, de VVD staat 8 zetels hoger in de peilingen!
Wat moet ik dan nog meer zeggen?
Aha, nou dan moet het nu wel goed gaan komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar die had ik dus niet gezien.
Ik geloof dit niet meer, als de kaalslag moeiteloos in een maand gerealiseerd wordt en de kiezer de VVD nog groter maakt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees gerust, het zijn de laatste stuiptrekkingen van een corrupte politiek.
Omdat men VVD stemt?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof het niet als je de kaalslag moeiteloos in een maand is gerealiseerd en de kiezer de VVD nog groter maakt.
Dan is de samenleving toch gewoon maatschappelijk failliet?
Precies wat jij steeds doet. Met dat steeds weer "Ga werken!" stemming te maken. Oordelen over anderen die je NIET kent. Geen nuance in acht nemen. Gewoon bot doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat men VVD stemt?
Wat is nou daadwerkelijk je klacht?
De lijn die wordt gevolgd door de huidige VVD is ingezet door politici zoals Reagan en Thatcher. De terugtredende overheid en het bedrijfsleven en de financiele sector zo min mogelijk in de weg zitten. We hebben allemaal gezien waar dat toe heeft geleid. Het huidige kabinet gaat echter op dezelfde voet verder. Het initieert maatregelen die deze ellende hebben veroorzaakt. De samenleving wordt uitgehold en de publieke onvrede zal enkel toenemen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik geloof het niet als je de kaalslag moeiteloos in een maand is gerealiseerd en de kiezer de VVD nog groter maakt.
Dan is de samenleving toch gewoon maatschappelijk failliet?
Temquote:
De VVD is voor de maatschappij zeer schadelijk. Voor de topinkomens en de grote bedrijven is het prima natuurlijk. De kiezers worden nu nog gepaaid met symboolpolitiek maar dat kan niet eeuwig duren. De echte VVD visie past niet bij de meerderheid van de bevolkingquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat men VVD stemt?
Wat is nou daadwerkelijk je klacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |