Jij hebt geen Europese ambities? 1 of 2 schorsingen/blessures en we hebben alweer een groot probleem. Er is genoeg geld, dus zorg nou eens voor een brede selectie. Dat gebrek is de voornaamste reden dat we jarenlang geen kampioen zijn geworden. Het zou enorm stom zijn om diezelfde fout nu weer te maken. Zowel sportief als financieel.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:32 schreef ValHallen het volgende:
Als Vertonghen weggaat hebben we Boilesen nog. Vermaelen, Vertonghen en Alderweireld zijn ook zo het elftal in gebracht. Linksback erbij en de selectie is wat mij betreft compleet.
De selectie volproppen met aankopen heeft de afgelopen jaren wel gewerkt wil je zeggen?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:36 schreef Devz het volgende:
[..]
Jij hebt geen Europese ambities? 1 of 2 schorsingen/blessures en we hebben alweer een groot probleem. Er is genoeg geld, dus zorg nou eens voor een brede selectie. Dat gebrek is de voornaamste reden dat we jarenlang geen kampioen zijn geworden. Het zou enorm stom zijn om diezelfde fout nu weer te maken. Zowel sportief als financieel.
Omdat de aankopen kut zijn ja. Maar als ze goede spelers aantrekken dan is er niks aan het handje.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De selectie volproppen met aankopen heeft de afgelopen jaren wel gewerkt wil je zeggen?
Ik ben blij met deze selectie, op de linksback positie na. Als er een basisspeler wegvalt door een blessure stel je een jeugdspeler op. Zoals Ajax het sinds jaren doet, of in iedere geval hoort te doen.
We spelen geen FIFAquote:Op maandag 4 juli 2011 18:03 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Omdat de aankopen kut zijn ja. Maar als ze goede spelers aantrekken dan is er niks aan het handje.
Welke Club?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef vincerusso het volgende:
Vertonghen weg volgens zijn Twitter en Radio Veronica
Ziet er betrouwbaar uit die Twitter van hemquote:Op maandag 4 juli 2011 18:06 schreef vincerusso het volgende:
Vertonghen weg volgens zijn Twitter en Radio Veronica
Slappe vaatdoek, Jantje word Belgisch grootste!Beckenbauer statusgaat iekrijgen.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:11 schreef vincerusso het volgende:
Ik hoop dat die slappe vaatdoek er gaat falen
quote:vertonghenajax Jan Vertonghen
Twitter aangemaakt, alleen nu nog eventjes kijken hoe het werkt
13 Mar Favorite Retweet Reply
Ik klikte blind op de linkquote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef j0rdiiii het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/logout
Rust maar even uit Ajacied422
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is zo. Meldt zn twitter. dus niet gaan zeiken jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |