abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99036184
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een mega ego post, maaaar hij loopt los *O* *O* gewoon echt 6 stapjes achter elkaar :o en mn zus heeft t gefilmd O+
(daar was ie vandaag, samen met zn neef spelen O+ samen de bal overgooien, hij zn neef op de loopauto duwen O+)
Ik ben zo trots op mn mannetje O+
Wowowow!! *O* wat goed :D

Mrien, het is ook wat met je mannetje ;( zo sneu... hopelijk knapt hij snel op! :*

The Tankgirl, er was eens een heel goed instructiefilmpje op Youtube van Vicky over het inbakeren in een laken/hydrofiel! Ik zal even kijken voor je of ik het kan vinden...
pi_99036217
OMG the tankgirl O+ O+ wat is ze leuk!!
  maandag 4 juli 2011 @ 20:44:40 #203
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_99036358
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Orea het volgende:

[..]

Wowowow!! *O* wat goed :D

Mrien, het is ook wat met je mannetje ;( zo sneu... hopelijk knapt hij snel op! :*

The Tankgirl, er was eens een heel goed instructiefilmpje op Youtube van Vicky over het inbakeren in een laken/hydrofiel! Ik zal even kijken voor je of ik het kan vinden...
Ja ik was vanmiddag ook al aan het zoeken, maar heb hem gevonden:
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_99036521
Dat was hem ja! :D
pi_99036862
Ow en Orea, volgens mij heeft Jelle Leia ingehaald, precies 10 kg ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 21:03:42 #206
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99037410
TG wat is Larissa mooi!!!! O+ En wat een betoverende glimlach O+.

Sofietje aan de bloemkool, jummie!! :Y) :P

Mrien, hopelijk een hele goede nacht voor jullie allemaal! En hopelijk doet het nieuwe pufje snel zijn werk en voelt je mannetje zich ook snel weer beter :*.
pi_99037504
the_tankgirl wat een heerlijk meisje en die lach O+
pi_99038825
Sonnetje wat goed *O*
Mrien, wat een gesjouw joh met die kleine Jelle pfff
Tankgirl, die foto's O+ Wat is ze een plaatje! Die 2e is ook leu, lekker ondeugend
pi_99039182
Mrien hopelijk knapt jelle snel op. Wat een vermoeiende dag voor hem.
Was de bloemkool lekker Sofie?
En een hele mooie glimlacht van Larissa O+
  maandag 4 juli 2011 @ 21:35:57 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99039400
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:54 schreef mrien het volgende:
Ow en Orea, volgens mij heeft Jelle Leia ingehaald, precies 10 kg ;)
jullie halen mijn dreumes nog in joh!!
Evie is nu pas ruim 11 kg :D
heerlijke gezonde kindjes...

*sluipt weer terug naar de dreumesjes; tot over een paar weken ;))*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 4 juli 2011 @ 21:44:57 #211
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99039924
Ja opbokken BJ, eerst baren :P ;) :*

Maar inderdaad, Alexa is ook pas 12 kilo!

Mrien, wat een dag zeg, hopelijk slapen jullie beiden vannacht wat meer. Fijn dat ie iig weer wat drinkt :Y.

Seth drinkt inmiddels ook wat beter, verhoging is er nog, maar drinkt alweer wat meer. Gisterenavond toch nog even laten checken door de EHBO/KA, alle waarden waren ok. Morgen heeft hij controle van de KA voor de infectie die hij met een week oud heeft gehad, dus dan nog een xtra check up.

Son *O*

Tankgirl, wat een mooie glimlach. Ik vind dat zo bijzonder, ook al schijnt het een reflex te zijn.

Hier gaat alles verder eigenlijk heel goed. Seth is zo'n makkelijke. Dat is ook wel nodig, met zijn drukke zus... Situaties als deze vind hij dus vermakelijk ofzo. Kreeg aardig wat LittlePeople poppetjes tegen zijn gezicht aan, maar twas allemaal prima.

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_99040015
Ah die seth wat lief. En wat is hij al groot.
pi_99040193
Seth :D
Wat lief hoe ze samen deelt/speelt O+
pi_99040236
Jelle, arm ventje. Hopelijk werken de pufjes goed! En 10 kilo al, wow!
Mijn nichtje is bijna 4 en die weegt 13 kilo, dat is dan zo'n raar idee....

Wat goed van Floris!
En Seth beladen door poppetjes, haha!
The_Tankgirl, wat een mopje! O+
  maandag 4 juli 2011 @ 21:50:38 #215
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_99040304
Oh en danic en F_R, als ik die geweldige O+ jurkjes zie, denk ik, een meisje is zoooooooo veel leuker om aan te kleden :D

Jongens ook wel hoor (Seth heeft inmiddels al hippe polo's e.d.), maar ik houd van leuke jurkjes, rokjes, e.d.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 4 juli 2011 @ 22:03:43 #216
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_99041130
Mrien wat een gesleep, heftig!

Son *O* voor Floris.

Jelle al 10 kilo! Nathan is pas 9.5! En hij was gemiddeld volgens het cb! Spekje O+

Nathan hebben we ook beschermt tegen van hand tot hand gaan. Doen we gewoon niet. En nu wil hij zelf niet, als mensen hem dan pakken gaat hij heel hard schreeuwen, dan leren ze et vanzelf af.
pi_99041270
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 17:22 schreef danic het volgende:
MP, wat vervelend van de infectie van Sarah. Wat ik me afvroeg, hoe komen kleine kindjes eigenlijk aan een schimmelinfectie?
Tja als ik dat nou toch wist dan had ik het voorkomen ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99041412
Kan komen door bv antibiotica gebruik, maar volgens mij had Sarah dat toch niet gehad?
Daar werd ik wel voor gewaarschuwd bij de apotheek, 1 van de medicijnen kon als reactie spruw hebben, en anders de antibiotica wel. Even goed in de gaten houden dus..
pi_99041818
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 22:08 schreef mrien het volgende:
Kan komen door bv antibiotica gebruik, maar volgens mij had Sarah dat toch niet gehad?
Daar werd ik wel voor gewaarschuwd bij de apotheek, 1 van de medicijnen kon als reactie spruw hebben, en anders de antibiotica wel. Even goed in de gaten houden dus..
nee dat had Sarah niet! Dat kan wel verklaren waarom Jaël in het verleden een schimmel infectie heeft gehad! Wist ik helemaal niet.

Ow wat zag ik mooie foto's langs komen!
Larissa O+
Ean O+
Seth O+ leuke zus ook!

En Sonnetje hij loopt *O* wij willen het filmpje ook wel zien natuurlijk!

En Mrien wat een dag, pffff! Hopelijk vannacht wel ene goeie nacht voor jullie :*

Hier heeft ons dametje vanmiddag dus van 13 tot 16 in haar eigen bedje geslapen *O* En nu hopen we dat ze dit patroon gaat herhalen!
  maandag 4 juli 2011 @ 22:49:57 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99043767
Mrien wat een gesleep in t ziekenhuis, maar vooral wat sneu dat Jelle nog steeds zo in de lappenmand zit, dat maakt het immers voor jullie allemaal zwaar :*

Lekkere spekkies, Jelle en Leia *O*

En een lopende Floris!!! *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 juli 2011 @ 22:54:05 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_99043973
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 19:18 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

wat goed *O* *O*

Sofie heeft net een stuk bloemkool geslacht. Ze vond het heerlijk.
Beetje jammer alleen dat we hoogpolig tapijt hebben, en de kinderstoel net naast het zeil stond. -O- Gelukkig is het donker tapijt, en is de bloemkool wit. Kunnen we het terugvinden.
_O- vond ze het wel lekker?

Mrien :*

Hier een sneu ventje van de prikken. Wel goed gegroeid weer. En hoe hij het voor elkaar krijgt, doet ie het, maar een zetpil perst hij er hoe dan ook weer uit. al sta ik tien minuten dat ding tegen te houden (en dan issie zowat gesmolten op m'n vinger). nu dus sinanspril vloeibaar gegeven. Hij vond het niet lekker :') :{

Stats: 6785 gram en 63 cm. In grafiek:

Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_99045194
Foto's van Sofies bloemkoolfestijn staan hier
*poef* nu is het weg
pi_99045903
Haha, lieve Sofietje O+

En DJMO wat is geert nog een ukkie en vergelijk met onze kleine reus!
  dinsdag 5 juli 2011 @ 06:32:00 #224
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99053066
Pfff, even een egopost... Riep ik gisteren wel zo stoer "komt allemaal wel goed", das toch eigenlijk niet helemaal hoe ik me voel...

Vanmorgen weer drama, ze weigert weer de fles terwijl de vorige al 7,5 uur geleden is en ook niet leeg ging (150 gedronken met een totaal van nog zo'n 670 gisteren :{ ). Ze moest weer zo huilen . Mijn lief is nu met haar naar beneden gelopen en het is stil, maar zodra hij de fles weer aanbiedt is het waarschijnlijk gelijk huilen.

Ze is trouwens wel een beetje neusverkouden, net ook weer een forse lel uit haar neus gehaald, je hoorde het ook gewoon 'fluiten' zeg maar. Zou dat een reden van het slechte drinken kunnen zijn? Ik merk dat ik erg gespannen raak van de situatie, dat is misschien heel overdreven, maar het gehuil rondom die flessen maakt me nerveus voor de volgende voeding ('zou het nu wel lukken?'). En dat voelt zij natuurlijk ook. En ik vind het bovenal gewoon ook zo zielig dat ze zo overstuur is.

Edit: ze heeft net 130 gedronken (is in elk geval iets) en loopt nu te ouwehoeren met haar papa maar weigert verder te drinken. Ze zit hier nu breeduit lachend naast me, onze clown.

Ik voel me een enorme aansteller, maar ik vind dat huilen zo zielig en ik maak me ook best een beetje ongerust omdat ze zo weinig drinkt. Ze gaat trouwens momenteel ook erg vaak 'over de rooie' met aankleden en is vaak wat onrustig.

Sorry, jullie vinden me vast een enorme zeur. :@
pi_99053150
Zijn het niet haar oortjes? Erg lastig tm,
Vervelend! Ik snap dat je, je onzeker voelt. Ze heeft natuurlijk ook reflux, is de med. dosering misschien aan een ophoging nodig? Ik weet het ook niet, sterkte voor jullie beide!
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')