Das ook gewoon zo As & seilram, jullie hebben daar helemaal gelijk in. Ik maak me ook geen zorgen om haar gezondheid gelukkig. Maar ben om de een of andere reden altijd bang dat ze structureel slecht gaat eten, komt ook omdat het eigenlijk steeds wisselvallig is met haar. En in mijn omgeving zijn er dan mensen die roepen 'ja maar kijk eens naar haar spekrilletjes...', ja natuurlijk doet ze het goed qua groei (daarom heb ik ook geen echte gezondheidszorgen om haar), maar ook met spekkies kan het een keer minder lekker lopenquote:Op maandag 4 juli 2011 13:05 schreef seilram het volgende:
Twentemeisje, over het drinken.. ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar ze nemen vaak echt wel wat ze nodig hebben.
Bij Joep heb ik me een hele tijd zorgen gemaakt (ik zat met hetzelfde... wel om 23.00 een volle fles, maar s'ochtends niet willen, dan maar een beetje drinken..). Bleek allemaal onnodig, kind groeide prima.
Wat je zou kunnen proberen, is om s'avonds wat minder te geven, zodat ze om 07.00 een vol "ontbijt" heeft.
quote:Op maandag 4 juli 2011 14:40 schreef MamaPurk het volgende:
Evenvoor mijn Sarah, ze ligt al vanaf 13 uur in haar bedje te slapen! Ik moet zo werken en dan past mijn moeder op, maar heerlijk zeg ik heb gewoon wat in huis kunnen doen zonder om de 10 minuten haar te hoeven troosten en weer in slaap te wiegen!
Puckababy heeft voor ons heel veel goeds gedaan.. we gebruiken hem nu 4 weken (J. is 7 weken vandaag).. en het heeft heel veel gescheeld.. en het lijkt ons lang zo warm niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:53 schreef The_Tankgirl het volgende:
Zo vandaag voor het eerst naar het consultatieburo geweest.
Madam Larissa is al flink gegroeid, 5,5 kg en dat met 7 weken, en ze is 57cm lang
met haar geboorte was ze 3625 gr.
Heb het gehad over haar slaapritme overdag (ze is elke keer wakker van 8 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds), en het advies gekregen om haar in te bakeren.de verpleegkundige (?) heeft het ook voorgedaan hoe ik dit kan doen. Maandag moeten we weer terugkomen, zodat er besproken kan worden of het slapen zo beter gaat, en dan krijgt ze gelijk haar eerste prik.
zo, nu even alles lezen
Wij hebben veel gehad aan de Pacco inbakerdoek. Heel makkelijk en Saar vond het heerlijk!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
Nou, het is de bedoeling dat we dit met een lakentje gaan doen. Ik ben benieuwd of dit gaat lukken, want mevrouw rukt zich met gemak uit een swaddleme
Bizar hè, dat mensen dan ook gewoon nog verontwaardigd zijn!quote:Op maandag 4 juli 2011 12:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Fijn dat je toch even geweest bent mp.
Ik heb hetzelfde hoor Danic, Sofie gaat echt niet van arm tot arm. Soms tot hevige teleurstelling en verontwaardiging van het bezoek.Maar dat is dan mooi hun probleem, Sofie wordt er onrustig van, en dat moeten we niet hebben.
Sola,hopelijk gaat t snel lekkerder. Soms heb je van die dagen...
We zijn net een kwartiertje thuis, beide helemaal kapot. Ik doe straks even verslag van ons rondje kinderarts-kno arts-apotheek-labaratoriumquote:Op maandag 4 juli 2011 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
Pff mrien, wat een zware nacht. En je arme knulletje.Laat je weten wat de kinderarts te zeggen had?
Ik heb eventueel wel pacco doeken voor je te leen? Dan kan je kijken of het wat is voor je?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:05 schreef The_Tankgirl het volgende:
Nou, het is de bedoeling dat we dit met een lakentje gaan doen. Ik ben benieuwd of dit gaat lukken, want mevrouw rukt zich met gemak uit een swaddleme
Vrij onbeschoft om een kind zomaar uit iemands armen te rukken als specifiek is aangegeven dat dat niet mag, maar waarom mag het niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 17:21 schreef danic het volgende:
Blijkt dus dat een nichtje van mijn moeder Eva bij mijn zusje uit haar armen had getrokken (mijn zusje was de enige die haar buiten vriend en mij mocht vasthouden)
wat goedquote:Op maandag 4 juli 2011 19:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Even een mega ego post, maaaar hij loopt los![]()
gewoon echt 6 stapjes achter elkaar
en mn zus heeft t gefilmd
(daar was ie vandaag, samen met zn neef spelensamen de bal overgooien, hij zn neef op de loopauto duwen
)
Ik ben zo trots op mn mannetje
Omdat ik dus niet wilde dat ze van hand tot hand ging. En dan is het makkelijker om te zeggen dat niemand haar vast mag houden, dan de ene wel en de andere niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vrij onbeschoft om een kind zomaar uit iemands armen te rukken als specifiek is aangegeven dat dat niet mag, maar waarom mag het niet?
Superaardig van je, maar ik ga eerst kijken of het misschien met een lakentje wel lukt. Anders PM ik je nog wel als ik hem nodig heb! Bedankt!quote:Op maandag 4 juli 2011 17:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik heb eventueel wel pacco doeken voor je te leen? Dan kan je kijken of het wat is voor je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |