quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou geweldig, daar zaten we echt op te wachten
Valt wel mee hoor. Denk de eerste aflering. Daarna beseffen ze pas dat het complete waanzin isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:39 schreef roos85 het volgende:
Ik vrees dat hier toch veel mensen naar gaan kijken
Ja behalve mijn zusje waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Denk de eerste aflering. Daarna beseffen ze pas dat het complete waanzin is
editquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:39 schreef roos85 het volgende:
Ik vrees dat hier toch veel mensen vrouwen naar gaan kijken
Fixedquote:
Als het nog goed zit nadat je vriendje je op tv door Tony geneukt heeft zien horen worden, dan weet je dat het echt goed zit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:59 schreef Mixende_match het volgende:
ze kent hem sinds maart.... en nu al verloofd?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nou geweldig, daar zaten we echt op te wachten
quote:Barbie dolgelukkig met verloofde
AMSTERDAM - Barbie uit Oh Oh Cherso gaat echt trouwen met haar Michael, zegt ze in Metro.
RTL 5 filmt de huwelijksvoorbereidingen van de blonde Scheveningse en daar zegt ze geen enkel probleem mee te hebben. "Dat heb ik helemaal niet meer door, joh. Ze zijn de hele dag in mijn huis en volgen alles."
Ook van de keuze voor Michael heeft ze nog geen seconde spijt. "Ik ben echt heel blij met Michael. Hij is heel lief en zorgzaam. Hij houdt rekening met me en staat dag en nacht voor me klaar. Zo iemand heb ik echt nodig. In andere relaties was ik meestal de baas, maar Michael heeft echt een mening."
Toch gaat niet altijd van een leien dakje. "Ik vind dat lachen. Mensen zien eerst dat we heel lief voor elkaar zijn en dan ineens hebben we een knallende ruzie."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |