quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
ik denk elke keer dat ik iets voor school moet doen, maar ik hoef niks meer te doen
Vakantie! Geniet ervan, heb je verdiend hoor, alles gehaald, hartstikke goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
ik denk elke keer dat ik iets voor school moet doen, maar ik hoef niks meer te doen
Dank je!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vakantie! Geniet ervan, heb je verdiend hoor, alles gehaald, hartstikke goed
Ah, ik zie dat jij je soortgenoten herkentquote:
De pumacatz bedoel je denk ik?quote:
Dan had ik wel slet gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat jij je soortgenoten herkent
Al een tijdjequote:
Tsss...quote:
Waarheid mag gezegd wordenquote:
Ik heb gelezen over meningen dat een mening niet gegeven mag worden. En dan heb je een meningsverschil, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarheid mag gezegd worden
En anders is het mijn mening, ook goed
Ow ew! Dat heb ik ook wel eens aan de hand gehad. En dan zoek je je helemaal gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef Oognip het volgende:
Bah het stonk sinds gister zo naar schijt in de gang, maar we konden niks vinden. Nu hebben we het eindelijk ontdektveel diarree achter een kastje, nu ruikt het weer heerlijk fris
Dat méén je niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gelezen over meningen dat een mening niet gegeven mag worden. En dan heb je een meningsverschil, zeg maar.
Impliceer je nu dat ik een mening geef hier?quote:
vroeger was het hier iig een stuk gezelligerquote:
Ik meen mij daar niet aan te moeten houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen over meningen dat een mening niet gegeven mag worden. En dan heb je een meningsverschil, zeg maar.
Echt hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ew! Dat heb ik ook wel eens aan de hand gehad. En dan zoek je je helemaal gek.
Het is net als het leven. Vaak is het maar goed dat je weet waarmee je écht te maken hebt en moet je door een hoop shit heen waden om er beter uit te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt heen als je het dan gaat schoonmaken met water en schoonmaakmiddel wordt de geur nog erger
maar dat is gelukkig maar tijdelijk
Helemaal mee eens dat het hier vroeger gezelliger was (toen las ik ook al mee).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeger was het hier iig een stuk gezelliger
En daarmee bedoel ik niet dat de nieuwere mensen niet gezellig zijn hoor
800 ml water toevoegen, afgieten en klaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Q? Ik wil de pasta van de Action gaan maken maar heb de steun nodig van een ervaringsdeskundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
HIER! 800 ml wter erbijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Q? Ik wil de pasta van de Action gaan maken maar heb de steun nodig van een ervaringsdeskundige.
Top!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
800 ml water toevoegen, afgieten en klaar.Zie, jullie kunnen het prima zonder meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En wat zou dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:44 schreef Cat22 het volgende:
Impliceer je nu dat ik een mening geef hier?
Tof van jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Top!![]()
Zo fijn dat je me helpt, ik vertrouw je blindelings.
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:
Ik ben tof.quote:
Meaningless dusquote:
quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het hier vroeger gezelliger was (toen las ik ook al mee).
Waar ligt het dan aan dat het hier minder gezellig is?
Echt ik moet gewoon weer lachenquote:
Heftig! Vreemd tijdstip voor zoiets heftigs ookquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:04 schreef Cat22 het volgende:
En om het toch nog ergens over te laten gaan: ik ben de docu 'assisted dying' van Terry Pratchett aan het bekijken. Heavy stuff. Hij onderzoekt manieren voor euthanasie en volgens mij komt straks zelfs in beeld hoe mensen euthanasie plegen. Vanuit de UK moeten ze naar Zwitserland.Dan is het hier toch beter geregeld.
Zelf kiest hij ook voor euthanasie als zijn ziekte (Alzheimer) voor hem ondraaglijk wordt.
Ik had hem opgenomen (ben fan van de boeken van Terry en heb hem wel eens ontmoet). Het is idd wat veel voor een zaterdagochtend. Voor veel mensen denk ik.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heftig! Vreemd tijdstip voor zoiets heftigs ook
Ik vind euthanasie een prachtig concept. Mits weloverwogen besloten en toegepast natuurlijk. Maar als je het dan echt ziet gebeuren. Pfoeh!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:18 schreef Oognip het volgende:
Heftige docu, maar wel erg interessant lijkt me.
Ja, Ik!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef senesta het volgende:
Woont hier iemand in Putten of Hoevelaken?
De keuze moet er gewoon zijn en in sommige gevallen kun je ook niet anders dan een vroege beslissing nemen, dan is het al snel nadat het goed ging al te slecht om die beslissing zelf te kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind euthanasie een prachtig concept. Mits weloverwogen besloten en toegepast natuurlijk. Maar als je het dan echt ziet gebeuren. Pfoeh!
Deze man was op zich ook nog niet ernstig gehandicapt. Kon nog lopen (met stok), zelf eten etc. Maar wist wel dat hij binnen afzienbare tijd helemaal afhankelijk ging worden en dat wilde hij zichzelf en zijn vrouw niet aandoen. Dus held.Ongeacht of ik de keuze al zo
vroeg' zou maken of niet.
quote:
Ik woon heul niet op het station, goorlapquote:
Klopt. En de manier waarop het in Zwitserland gaat (zelf een drankje drinken) houdt in dat je nog controle van slik- en handfunctie moet hebben. Als iemand je daarbij moet helpen maakt die zich schuldig aan moord. In NL kan de arts een middel injecteren. Vind ik nog humaner, al legt het wel een claim op de arts natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef senesta het volgende:
[..]
De keuze moet er gewoon zijn en in sommige gevallen kun je ook niet anders dan een vroege beslissing nemen, dan is het al snel nadat het goed ging al te slecht om die beslissing zelf te kunnen maken.
Jij woont waar Nederland stopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik woon heul niet op het station, goorlap
Ik vind euthanasie ook een prachtig concept. Ik vind het heel dapper als mensen dat kunnen want het is nogal wat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind euthanasie een prachtig concept. Mits weloverwogen besloten en toegepast natuurlijk. Maar als je het dan echt ziet gebeuren. Pfoeh!
Deze man was op zich ook nog niet ernstig gehandicapt. Kon nog lopen (met stok), zelf eten etc. Maar wist wel dat hij binnen afzienbare tijd helemaal afhankelijk ging worden en dat wilde hij zichzelf en zijn vrouw niet aandoen. Dus held.Ongeacht of ik de keuze al zo
Nee hoor, ligt nog zeker 60 km NL onder me.quote:
Hmm, kutquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor, ligt nog zeker 60 km NL onder me.
Hiep hiep hoera voor Kees nog een keertjequote:
You're welcome!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Hiep hiep hoera voor Kees nog een keertje![]()
![]()
en bedankt voor de magneten Oh-oh
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:53 schreef tombolafan het volgende:
Oh, 2 zielen 1 gedachte; krijg sms van mn nicht dat ik geen geld mee hoef omdat ze me meteen in ponden uitbetalen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:01 schreef indaha het volgende:
Jaaa gevonden, zat tegen de bovenkant aan en had ik niet gezien.
Nee die had ik idd nog niet en komt bij de verzameling
Kan zijn dat een pad giftig is voor hondenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:08 schreef saaw het volgende:
Ja dat is ook wel weer zo maar de vorige keer dat ie wat in het park had staan snoepen [geen idee wat het toen was overigens] was ie een week aan de dunne en heel zielig.
Hoorde van de week dat een tante toestemming heeft gekregen tot... Ik vind het fijn voor haar dat het 'mag', maar vind het heftig te weten dat er blijkbaar iemand in onze periferie is die niet meer wil leven. En dat we daar geen van allen in al die jaren iets aan hebben kunnen doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, en ditoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:20 schreef Cat22 het volgende:
Ditquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, en ditoPrachtig land, dat Nederland. Mensen zouden niet moeten hoeven lijden als ze dat niet willen.
Hier is wel een station, maar vrijwel iedereen gaat naar een van de buurtstations, omdat ons stations niet noemenswaardig isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier geen station![]()
Hoe oud is kees geworden? Kreeg ze nog wat extra kersen als cadeau?
Er is voeding ontploft in mijn net gepoetste keuken
Hoe heb je dat gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben hier geen station![]()
Hoe oud is kees geworden? Kreeg ze nog wat extra kersen als cadeau?
Er is voeding ontploft in mijn net gepoetste keuken
*schudt hand*quote:
Oh fuckquote:Er is voeding ontploft in mijn net gepoetste keuken
Gaat het bij haar om psychisch lijden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat een tante toestemming heeft gekregen tot... Ik vind het fijn voor haar dat het 'mag', maar vind het heftig te weten dat er blijkbaar iemand in onze periferie is die niet meer wil leven. En dat we daar geen van allen in al die jaren iets aan hebben kunnen doen
Londen heeft ALLES!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:27 schreef tombolafan het volgende:
Zonder over het serieuze onderwerp heen te willen stappen; wat moet ik niet vergeten mee te nemen naar Londen?![]()
Ik ga niet alles nieuw kopen daar!quote:
Drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrropquote:Heb je lekkere NL dingetjes bij je voor je oppasgezin?
Uiteindelijk is het een combi van lichamelijke aftakeling en het psychische lijden. Maar 'het niet meer willen' is wel al jaren (en járen....) de leidraad. En dan krijg je inderdaad verdomd weinig voet aan de grond. Intriest om dat van een afstandje te moeten aanzien. En je kunt er geen hol aan doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:26 schreef Cat22 het volgende:
Gaat het bij haar om psychisch lijden?Want dat is altijd een grijs gebied. Niks van buiten te zien of de diagnosticeren terwijl mensen er heel erg onder kunnen lijden.
Dat is zo ongrijpbaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het een combi van lichamelijke aftakeling en het psychische lijden. Maar 'het niet meer willen' is wel al jaren (en járen....) de leidraad. En dan krijg je inderdaad verdomd weinig voet aan de grond. Intriest om dat van een afstandje te moeten aanzien. En je kunt er geen hol aan doen.
Wish me luck.quote:TONIGHT WE'RE GONNA PARTY HARD WITH @JamieeeJ @semske13 @KIMMVDVELDEN @ambeeerk ♥ #stereosunday
vanavond met me schatjes @KIMMVDVELDEN @Danishaaaa @semske13 en @ambeeerk party!! #stereosunday
Opschrijven in je fysio dagboek!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, net het hele huis gedaan. Ik ben bekaf en mn poot doet pijn
Maar het was zoooo nodig
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Opschrijven in je fysio dagboek!
Maar wel goed van je
Ik heb al 2 wassen gedaan, de logeer/kuikenkamer uitgemest, mn kast deels uitgezocht en mn woonkamer opgeruimdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, net het hele huis gedaan. Ik ben bekaf en mn poot doet pijn
Maar het was zoooo nodig
Hier komt straks ook een vriendin binnenlopen voor de Fauna, ik moet misschien ook wat gaan opruimen of afwas wegwerken.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al 2 wassen gedaan, de logeer/kuikenkamer uitgemest, mn kast deels uitgezocht en mn woonkamer opgeruimd
Mn moeder komt voor de Flora en Fauna zorgen dus het moet een pietsie netjes zijn
Peuk hinkelt, probeert daarbij haar poot omhoog te houden (lukt niet goed door elastiek) en kan goed op twee pootjes staan en krijgt al meer grijpkracht in haar slechte pootquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig dames!
[..]
Hier komt straks ook een vriendin binnenlopen voor de Fauna, ik moet misschien ook wat gaan opruimen of afwas wegwerken.(in gootsteenkastje
)
Hoe is het trouwens met Peuk?
Maak ze paars!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb nu een zwart/witte kat met licht beige en een duitse Herder met wat licht beige plekken. Schilderen, kinderen en huisdieren is een drama
Ow dear.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef senesta het volgende:
Ik heb nu een zwart/witte kat met licht beige en een duitse Herder met wat licht beige plekken. Schilderen, kinderen en huisdieren is een drama
Het gaat nog steeds vooruit dus.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Peuk hinkelt, probeert daarbij haar poot omhoog te houden (lukt niet goed door elastiek) en kan goed op twee pootjes staan en krijgt al meer grijpkracht in haar slechte poot
Maar over is het voorlopig niet
Ik ben benieuwd over 2 weken
Fair enough.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef Rewimo het volgende:
Go go go Peuk![]()
Cat, ik bedoelde lekker toch meaningless![]()
Pfff boodschappen binnen, 3 winkels geweest. Lading prikwater gekocht want ik mag ook geen cola light
Pokpok.quote:
Lekker dan. Heb je net je hele huis schoon. Stom beest.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker dan. Heb je net je hele huis schoon. Stom beest.
De pasta staat te koken. Ik herhaal: de pasta staat te koken.quote:
Vergeet hem niet af te gieten. Ik herhaal: vergeet hem niet af te gieten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Cat22 het volgende:
De pasta staat te koken. Ik herhaal: de pasta staat te koken.
Maak er ff een foto van, wil je? Ik kom LANGS de action praktisch, dus ik zal het ff meenemen zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De pasta staat te koken. Ik herhaal: de pasta staat te koken.
Dat was ik al van plan voor je.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maak er ff een foto van, wil je? Ik kom LANGS de action praktisch, dus ik zal het ff meenemen zo.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vergeet hem niet af te gieten. Ik herhaal: vergeet hem niet af te gieten.
En ik wil weten of die te vreten is voordat ik hem nog es haalquote:
Ik ga hem in REV zetten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik wil weten of die te vreten is voordat ik hem nog es haal
Ow Q. hij is best te eten.quote:
Oh dearquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind hier kersenvlekken op de muren, Sjon krijgt mooi geen kersen meer
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was bij de bank waar meneertje zijn kers zat te eten gisteravond.
Hij heeft m overduidelijk eerst dood gegooid tegen de muur
Dank jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Mooi Oognip! Ik vind die bandjes echt tof
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh ik vind die witte juist veel mooier
Lees je dm es trouwens
Met zo'n figuur hoef je echt niet af te valllen hoorquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Met zo'n figuur hoef je echt niet af te valllen hoor![]()
Ik ben het huwelijk van Monaco aan het kijken maar de liefde spat er niet echt vanaf hoor
Awwwww wat lief!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb ik al gedaandoe zo antwoorden.
Wij hebben net op de markt voor je gezocht naar snoep-banaantjes zonder suiker, maar die konden we nergens vinden. Alleen met suiker
Ja ik ook, dan zou die bikini me ook goed staanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Oognip het volgende:
[..]ik wou dat ik dat figuur erbij kon kopen
Snoepkettingen vond je toch ook lekker/quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Awwwww wat lief!![]()
![]()
Ze hadden ze geloof ik laatst bij de kraam tegenover de Hans Anders, maar die zit echt in de zijstraat van de markt
dat vind ik echt leuk van je
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Snoepkettingen vond je toch ook lekker/
Die heb ik wel voor je meegenomenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:28 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]snoepkettingen zijn echt zo lekker ja
En Indaha, ja, dat figuur zou ik ook wel willen kopen
Hehe zal ik ze even komen brengen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een hele lieve buurvrouwwat lief van je!!!
Dank jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Mooi setje hoor oognip
Nu wil ik ook een pic van je bikini zien
Veel succesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef ferrari_rood het volgende:
oh nice
En wanneer ga je hem dragen?
Zo ean een fles geven en dan hardlopen
Zo ziet ie er inderdaad lomp uit, dat vond ik ook al, maar in de winkel viel het mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:39 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind de top mooi van die bikinionderstuk ziet er een beetje lomp uit zo, maar zal vast meevallen
Ja tis een beetje een luier zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo ziet ie er inderdaad lomp uit, dat vond ik ook al, maar in de winkel viel het mee.
En wanneer ik hem ga dragen? Donderdag
Ik ga kijken of er een leuke draait jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Katten en schilderen is niet echt een succes maar is alles klaar senes?
Cat veel plezier vanavond
Tombo werk ze in Londen ga je nog een musical bezoeken?
Ik dacht dus slim te zijn en voeding voor een hele dag klaar te maken. Dus water gekookt in een mengbeker gedaan voeding erbij even af laten koelen en toen schudden. Hup sprong zo de deksel eraf.
Ik ga straks weer voor het eerst hardlopen. Nouja ik heb mijn sportkleding aan en denk dat ik het einde van de straat wel ga halen.
Tombo, heb je Wicked al gezien? Daar moet je echt naartoe andersquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga kijken of er een leuke draait jaVerder weinig van plan nog, ik zie wel
En cool man, hardlopenIk wil ook weer beginnen, maar heb de discipline niet
Ik wilde naar Avenue Q maar die is gestoptquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Tombo, heb je Wicked al gezien? Daar moet je echt naartoe anders
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde naar Avenue Q maar die is gestopt
Heel misschien naar Phantom of the Opera
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zonde! Maar Wicked is echt zooo goed, ik heb al stevig gehint naar mijn ouders dat ik daarheen wil als afstudeercadeau
![]()
Wanneer ga je op vakaaaaansie?quote:
Morgenochtendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MorgenochtendEn ze herkenden me nog van een foto
![]()
En het jongetje wilde met me praten aan de telefoon
Oh, ik dacht dat je pas later ging joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mhihihi, in het echt straks noemt 'ie je vast niet oma.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
12 dagenquote:
Ach, alle kindjes hebben me wel eens zonder nadenken "oma" "juf" of "mama" genoemd omdat ze me toen even niet in beeld hadden hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je pas later ging joh!![]()
Mhihihi, in het echt straks noemt 'ie je vast niet oma.
Aww, hopelijk vindt hij iets dat helpt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:39 schreef Qwea het volgende:
Maandag met Baloe nach DA. Ik ontdek steeds meer korstjes.
Gave foto, met dat stukje Kees dat eronder uitsteektquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaaaaaaaaf, die is gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf![]()
![]()
Ik was drie uur lang in het veld vanmiddag![]()
[ afbeelding ]
Daarna huis opruimen, en nu geniet ik van de Duitse Avond buiten
Muisjepluisjequote:
Ja, maar ik ben een dierenbeul dus ik mag datquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Zijn soesjes niet hartstikke slecht voor honden?
van de sangriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh de muziek gaat alweer een standje harder buiten
![]()
LAAAAAAAALALALAAAAAAAAAAA Ja ja zo blauw blauw blaaaaaaaaauw
Als dagelijks dieet welquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Zijn soesjes niet hartstikke slecht voor honden?
Een brutaaltje alquote:
Dus je zit nu officieel ook onder de plak van je (huis)dierenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Aww, hopelijk vindt hij iets dat helpt.
En dan wil ik de deur uitstappen om boodschappen te doen, word ik door vijf (!) Vlaamse Gaaien eraan herinnerd pinda's mee te nemen
Young Lovequote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef DanseMacabre het volgende:
Sjieke fiets Baaf!
Goed f_r, ik loop nooit hard. Ben te lui.
Oscar is helemaal moe van z'n date met Juno vandaag.
Graag gedaan en je hebt Kees goed verwend vandaag zie ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef oh-oh het volgende:
We kwamen drie meisjes tegen die uitgebreid kwamen hondjesknuffelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat bleek, de kleinste, Simone, is ook vandaag jarig en ze werd ook 5![]()
[ afbeelding ]
Haar hele familie maakte ook foto's![]()
Indaha, dank je wel voor je lieve kaartje trouwens
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dagelijks dieet wel
Bink krijgt ook wel eens een hapje/likje slagroomBoor lust het niet, WTF, wat is dat nou voor kat
Een geval apartquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dagelijks dieet wel
Bink krijgt ook wel eens een hapje/likje slagroomBoor lust het niet, WTF, wat is dat nou voor kat
Hier krijgen de katten als er een jarig is een schoteltje met slagroomquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:06 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]nepkat. Rhana probeert altijd mijn karnemelk te jatten, maf beest
of kaas te eten, daar vreet ze mijn vingers bij op
Hummer vind yoghurt lekker, pannekoeken, doperwten ( die slaat hij van je bord als hij de kans krijgtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dagelijks dieet wel
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
van de sangriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik heb medelijden met je![]()
Boor lustte in het begin niet eens biefstuk en rosbiefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer vind yoghurt lekker, pannekoeken, doperwten ( die slaat hij van je bord als hij de kans krijgt), wortelen. Dat beest is maf
Dat heb ik wel eens gehoord dat katten ook gek zijn op de lucht van pas gewassen haar en mens-net-uit-de-douche enzo. En chloorluchtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Rhana heeft de gekste obsessie, als ik dampo gebruik (jeweetwel, dat spul voor op je borst/rug als je verkouden bent) dan MOET ze mijn vinger hebben. Dan heb ik echt halen in mijn hand als ze het niet af mag likken
Als mens net uit de douche dan wil ze altijd mijn voeten knuffelen, en mijn haar kammen/aflikken jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gehoord dat katten ook gek zijn op de lucht van pas gewassen haar en mens-net-uit-de-douche enzo. En chloorlucht
Duuuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuuuu bist alles was ich haaaaaaaaabe auf der Weeheheeeeeeeeld
Dat is ons lijfliedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
Duuuuuuuuuuuuuuuu bist alles was ich haaaaaaaaabe auf der Weeheheeeeeeeeld
O dat had onze poes Lucky vroeger altijd als mijn man aftershave gebruikt had dan wilde ze dat van zijn handen likken (was volgens mij alcoholist die katquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:15 schreef Mama_Mia het volgende:
Rhana heeft de gekste obsessie, als ik dampo gebruik (jeweetwel, dat spul voor op je borst/rug als je verkouden bent) dan MOET ze mijn vinger hebben. Dan heb ik echt halen in mijn hand als ze het niet af mag likken
Ja echt voor dat langzame dansen van vroegerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is ons lijfliedZit in beide jukeboxen. Christan kent het geloof ik ook al uit zijn hoofd
Ze leren snelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Oognip het volgende:
Emma en Oscar kunnen al op de bank springen
Ja dat is echt jeugdsentiment, ik kon die ook allemaal meezingen toen (nou ja playbacken dan want anders was de zaal gelijk leegquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:24 schreef Rewimo het volgende:
En Ich bin wie Du, van Marianne Rosenberg, net zoietsDie zit ook in beide jukeboxen.
Wat is JDF?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Feli Kees![]()
En voor de rest ff teruggelezen en heb ik een beetje het JDF-gevoel.
Nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Nou Ing sorry, zo stom zijn die foto's toch ook niet
Jouw Dikke Faalquote:
Ik wil van mijn verjaardagsgeld een E-reader kopenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga mijn Kindle maar eens mee naar bed nemen. Aangezien mijn man er niet is
Jezus Domme Fokkerquote:
Kindlequote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:34 schreef senesta het volgende:
Ik wil van mijn verjaardagsgeld een E-reader kopen
Volgende week eens kijken of je er ook een dolfijn mee kan doen , maar dat wordt moeilijk als die niet stil wil blijven hangen/zittenquote:
QFT!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Volgende week eens kijken of je er ook een dolfijn mee kan doen , maar dat wordt moeilijk als die niet stil wil blijven hangen/zitten
Ja FTW, die flikker ik 1 keer in mn bad en klaar is oh-ohquote:
Er zijn geen stokstaarten in het dolfinariumquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik wed nu al van niet![]()
Stokstaarten kunnen wel, die van mij staan keilang stil![]()
haha, cd's zijn digitaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind t ook echt maar niks.
Boeken zijn way too tof om te vervangen.
Maar goed, ik luister en koop ook nog steeds cd's. ik wil mn muziek ook niet digitaal hebben
Ja maar de schijfjes zelf toch niet?quote:
Duitse kwaliteitsmuziek, da's duidelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaaargh Anton Aus Tirol, al de derde keer vanavond
Ja das ist toll, das ist Anton aus Tirol!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaaaaargh Anton Aus Tirol, al de derde keer vanavond
Du und ich, wir stimmen ein, schööööööööööööööööööööööööön ist es auf der Weeeeeeeeeelt zu sein!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Sjeeeeeeeeeeeeeun iest es aaaaauf deeeer weeeeeeeeeld zu seeeeeeeeeeeeeeeeeeein
Natur dudur?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja das ist toll, das ist Anton aus Tirol!
Lalalalalalalalalala iets met natur lalalala dudur
En nu allemaal!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Natur dudur?
HOER HOER HOERRRRRRRRRRRRRRRR !
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En nu allemaal!
Anton aus Tirol: Anton aus tirol songtekst
Ich bin so schoan , ich bin so toll. Ich bin der Anton aus Tirol.
Meine gigaschlanken Wadln san a Wahnsinn fur die Madln.
Mei Figur a Wunder dar Natur.
I bin so stoak und auch so wild.
Ich treib es heiss und eisgekuhlt.
Wippe ich mit dem Ges..., schrein die Hasen SOS und wollen den
Anton aus Tirol.
Blaue Pille, Sellerie - des braucht so a Anton nie.
Koa Tattoo und koane Schmuok, och koa Piercing und koa Juche.
Bin koa Softie, bin koa Tiger. Girls, so an Typ wie mi, des gab's noch
nie.
Ich bin so schoan , ich bin so toll.
Ich bin der Anton aus Tirol.
Anton aus Tirol.
Abends dann im Discostadl zoag i mi mit 15 Madl, denn gewinnen kann
nur i.
Ui, so schoan woai no nie.
Lass alle Buam im Regen stehen.
Koana is so urig schoan.
Ahhh, bin i schoan. Ahhhh, is der schoan, stoaka Bua, von dir kriag i net
gnua.
Komm her und mochs mit mia, mein Tiroler Stier.
Ich bin so schoan , ich bin so toll.
Ich bin der Anton aus Tirol.
Anton aus Tirol.
Lalalalala.............
Dat was mebbiel en op de aipet al langerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
Is dat weer wat nieuws?
Ja dat is voor mensen die te stom zijn om tot 10 te tellen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:50 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 10 posts.
Is dat weer wat nieuws?
Niet over 4quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:51 schreef Rewimo het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
Dat u het effe weet
Heel normaalquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat is voor mensen die te stom zijn om tot 10 te tellen.
Multi was er erg blij mee laatst![]()
Oh neeeeeeeeeee.
HEEEEEEEEEEEEEDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIDIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
DEINE WELT SIND DIE BEEEEERRRRRRRRRGEN
Nou het duurt nog tot 2 uur, kom maar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |