quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
ik denk elke keer dat ik iets voor school moet doen, maar ik hoef niks meer te doen
Vakantie! Geniet ervan, heb je verdiend hoor, alles gehaald, hartstikke goedquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:35 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
ik denk elke keer dat ik iets voor school moet doen, maar ik hoef niks meer te doen
Dank je!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vakantie! Geniet ervan, heb je verdiend hoor, alles gehaald, hartstikke goed
Ah, ik zie dat jij je soortgenoten herkentquote:
De pumacatz bedoel je denk ik?quote:
Dan had ik wel slet gezegdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat jij je soortgenoten herkent
Al een tijdjequote:
Tsss...quote:
Waarheid mag gezegd wordenquote:
Ik heb gelezen over meningen dat een mening niet gegeven mag worden. En dan heb je een meningsverschil, zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarheid mag gezegd worden
En anders is het mijn mening, ook goed
Ow ew! Dat heb ik ook wel eens aan de hand gehad. En dan zoek je je helemaal gek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef Oognip het volgende:
Bah het stonk sinds gister zo naar schijt in de gang, maar we konden niks vinden. Nu hebben we het eindelijk ontdektveel diarree achter een kastje, nu ruikt het weer heerlijk fris
Dat méén je niet!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb gelezen over meningen dat een mening niet gegeven mag worden. En dan heb je een meningsverschil, zeg maar.
Impliceer je nu dat ik een mening geef hier?quote:
vroeger was het hier iig een stuk gezelligerquote:
Ik meen mij daar niet aan te moeten houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen over meningen dat een mening niet gegeven mag worden. En dan heb je een meningsverschil, zeg maar.
Echt hequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ew! Dat heb ik ook wel eens aan de hand gehad. En dan zoek je je helemaal gek.
Het is net als het leven. Vaak is het maar goed dat je weet waarmee je écht te maken hebt en moet je door een hoop shit heen waden om er beter uit te komen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt heen als je het dan gaat schoonmaken met water en schoonmaakmiddel wordt de geur nog erger
maar dat is gelukkig maar tijdelijk
Helemaal mee eens dat het hier vroeger gezelliger was (toen las ik ook al mee).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vroeger was het hier iig een stuk gezelliger
En daarmee bedoel ik niet dat de nieuwere mensen niet gezellig zijn hoor
800 ml water toevoegen, afgieten en klaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Q? Ik wil de pasta van de Action gaan maken maar heb de steun nodig van een ervaringsdeskundige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
HIER! 800 ml wter erbijquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Waar is Q? Ik wil de pasta van de Action gaan maken maar heb de steun nodig van een ervaringsdeskundige.
Top!quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
800 ml water toevoegen, afgieten en klaar.Zie, jullie kunnen het prima zonder meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
En wat zou dat?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:44 schreef Cat22 het volgende:
Impliceer je nu dat ik een mening geef hier?
Tof van jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Top!![]()
Zo fijn dat je me helpt, ik vertrouw je blindelings.
Daar doe ik geen uitspraken over.quote:
Ik ben tof.quote:
Meaningless dusquote:
quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat het hier vroeger gezelliger was (toen las ik ook al mee).
Waar ligt het dan aan dat het hier minder gezellig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |