de watte?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik wil de graag van 4 staten van de Verenigde Staten tezamen met hun bijnaam.
(volgens Wikipedia)
De eerste is fout en WDC is geen staat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef theSummoner het volgende:
California: sunshine state
NEw York: Empire State
New jersey: garden state
Washington D.C. Taxation without representation
Florida en Californië completeren de 4.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:41 schreef Wasknijper21 het volgende:
New York - The Empire State
Florida -The Sunshine State
California -The Golden Stat
oeps wat een boze emot, ik bedoelde meer zoiets : :-(quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik weet er geen meer en ik vind het niet zo chic om new jersey van summoner te jatten
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef Wasknijper21 het volgende:
ik weet er geen meer en ik vind het niet zo chic om new jersey van summoner te jatten
Weet ik maar ik vind het zo'n chill mottoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De eerste is fout en WDC is geen staat.
Tja helaas, dan had je er geen 3 moeten posten als je vond dat je het punt niet verdiende.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:42 schreef Wasknijper21 het volgende:
Gebruik daarvoor ; (quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
oeps wat een boze emot, ik bedoelde meer zoiets : :-(
Je miste wel 2 cruciale letters in het motto.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:44 schreef theSummoner het volgende:
[..]
[..]
Weet ik maar ik vind het zo'n chill motto
quote:
quote:
Huh dat wist ik ook maar ik dacht dat dat juist de grap was...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:47 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je miste wel 2 cruciale letters in het motto.
http://nl.wikipedia.org/wiki/No_taxation_without_representation
neen, Colorado is de Centennial state , West Virginia is de Mountain Statequote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:47 schreef Wasknijper21 het volgende:
hee wacht, Colorado is de Mountain state of de Mile high state geloof ik ^^, even opzoeken
quote:
Het was een gokquote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:59 schreef Wasknijper21 het volgende:
dan moet je eerste, tweede of derde zeggen denk ik
Stand #2276quote:
Nee de wet van de zwaartekracht? Lama, ik ben niet zo'n beta...quote:
Fz = m g wordt daar meestal mee bedoelt als ik mij niet vergisquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:03 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Nee de wet van de zwaartekracht? Lama, ik ben niet zo'n beta...
Ik geloof jequote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:04 schreef Baszh het volgende:
[..]
Fz = m g h wordt daar meestal mee bedoelt als ik mij niet vergis
Jaloers!quote:
Mja ik dacht acromantula...maar je hebt gelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:12 schreef Baszh het volgende:
Das toch Arachnofobie
Angst voor ... letters?
Daar dacht ik dus aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:13 schreef Baszh het volgende:
Ik dacht aan acroniem.... misschien moeten we denken aan acrobaat
quote:
Johann Sebastian Hödelstrumpchen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:20 schreef Baszh het volgende:
De vlooienmars is in Duitsland bekend als der Flohwalzer (hoewel het beslist geen wals is) en wordt soms toegeschreven aan de fictieve componist![]()
?
Alleen voornaam als initiaal en de achternaam is goed genoeg, je hebt hem bijnaquote:
Friedrichquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:25 schreef sjefke1985 het volgende:
ken helaas niet veel andere duitse namen met f
loolquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Johann Sebastian Hödelstrumpchen?
Hm ik probeerde vanaf de WC te posten met m'n Iphone maar het wil nog niet echt lukkenquote:
Ferdinand Loh (vergelijk: F. Loh = Floh)quote:
Ah nu snap ik 'm!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:31 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ferdinand Loh (vergelijk: F. Loh = Floh)
Sympathiekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:33 schreef Baszh het volgende:
Jaja het is laat dus ik denk ik help jullie even!
BOEM wat een binnenkomstquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:48 schreef ß het volgende:
Je bent even een avondje bierdrinken en mist meteen een anderhalf topic.
Bende van Nijvel Trouwens.
Mijn oude natuurkundeleraar is een keer opgepakt omdat ze dachten dat hij daar lid van was. Hij leek alleen een beetje op iemand.
Coolio major, master zou ik je zeer, zeer afradenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:48 schreef Baszh het volgende:
Ik zie dat je Politicologie doet, daar doe ik een major in en ga daarna de master IB doen
Voor de vraag, denk niet dat ik dat weet!
Triumph?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:51 schreef ß het volgende:
Welke Britse sportauto viert dit jaar haar 50e verjaardag?
Ohwquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:51 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Coolio major, master zou ik je zeer, zeer afraden
JAquote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:57 schreef Baszh het volgende:
[..]
OhwResearchmaster in Social Sciences een beter idee?
Het getal van euler f=ex. Heel bekend afgeleide is gelijk aan functie etc.quote:
kquote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:11 schreef Baszh het volgende:
T'wordt laat ik ga slapen, morgenchtend mag iemand hem inkoppen
Waarom antwoord je dan? Laat m dan open voor anderen of stel een nieuwe vraagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:20 schreef Wasknijper21 het volgende:
ARP KVP en CHU, Christeljik historische unie (in 1908 door de Savornin Lohman opgericht als afscheiding van de ARP of de SGP geloof ik)
Maar ik ga ook naar bed, night night all.
Stand #2276quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:20 schreef Wasknijper21 het volgende:
ARP KVP en CHU, Christeljik historische unie (in 1908 door de Savornin Lohman opgericht als afscheiding van de ARP of de SGP geloof ik)
Maar ik ga ook naar bed, night night all.
ik dacht dat ik de laatste was :Squote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:22 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Waarom antwoord je dan? Laat m dan open voor anderen of stel een nieuwe vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AKQ, favoriete topics: taal, geschiedenis, topografie, sport algemeen, klassieke muziek, Rusland, schaken, de knorrepos
Er is een fles wijn uitgeloofd, voor degene die het RIVO een knorrepos bezorgt.
In principe gaat het 24 uur per dag door. 's Nachts is het wel rustig maar zijn er wel mensen. Ik ben net klaar met werken bijv. Maar ook voor de ochtendploeg is het fijn dat ze door kunnen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:35 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de laatste was :S
Gaat het 24 uur per dag door?
Stand #2276quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
check.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:01 schreef Bart het volgende:
kolossus van rhodos
hangende tuinen van babylon
piramide van cheops
beeld van zeus
tempel van artemis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Stand #2276quote:
Stand #2276quote:
If that's what it takesquote:
Is ook wel een leuke stad. Het meer moet een aardig idee geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
If that's what it takes
Geen idee gewoon. Ziet er wel leuk uit.
Nog dichterbij, maar helaas.quote:
Stand #2276quote:
Air France en British Airways?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:45 schreef Ireyon het volgende:
Eh, 'k laat hem wel open staan. De films zijn echt een mega hint
Welke 2 vliegmaatschappijen vlogen met Concordes?
Stand #2276quote:
Had Aziatische in mijn hoofd, maar dit klopt ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:52 schreef Klaudias het volgende:
1. Indische olifant
2. Afrikaanse olifant
Stand #2276quote:Het Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (kortweg DSM) is een Amerikaans handboek voor diagnose en statistiek van psychische aandoeningen dat in de meeste landen als standaard in de psychiatrische diagnostiek dient.
Wilde net een nieuwe vraag posten.quote:
quote:
quote:
Charteau, consider it typo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Stand #2276quote:
quote:
steden die op eilanden liggen, niet eilanden waar steden op liggenquote:
yepquote:
goed antwoord, tong, een plaats aan de oostkust van Siciliequote:
Palermo noemde ik al in mijn eerste post na jouw vraag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
yep
Carthago lag niet op een eiland.
Knossos is een antieke stad en wordt tegenwoordig niet mee bewoond, ik weet niet of ik dit goed moet rekenen, maar Palermo is een juist antwoord.
verrek, overheen gelezenquote:
Stand #2276:quote:
Okee, nu ga ik echt eens opzoeken waar die "%"£$ trema's zitten op mijn toetsenbordquote:
jep. ik zie dat je knossos dus fout rekent, daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:43 schreef Wasknijper21 het volgende:
Dan zijn de punten eigenlijk voor Gilingham en moet ik van Klaudias het gegeven mpunt weer afnemenSorry Klaudias
Iedereen tevreden nu?
nou ja, ik twijfelde, ik wil iedereen wel te vriend houden, het gaat om de gezelligheidquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef Klaudias het volgende:
[..]
jep. ik zie dat je knossos dus fout rekent, daar ben ik het ook wel mee eens eigenlijk.
Ik ben er ook nog steeds niet achter op mijn laptop. Op een PC met nummeriek keyboard lukte het me altijd wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:45 schreef Wasknijper21 het volgende:
[..]
Okee, nu ga ik echt eens opzoeken waar die "%"£$ trema's zitten op mijn toetsenbord
Stand #2276:quote:
dat werkt dus niet, dan moet je je keyboard in windows op Nederlands instellen geloof ik, en ik heb Angels/Amerikaansquote:
Bij de grondwetswijziging van 1917 werd het passief kiesrecht voor vrouwen ingevoerd, tegelijk met het algemeen kiesrecht voor mannen. In 1918 werd Suze Groeneweg voor de SDAP als eerste vrouw in de Tweede Kamer gekozen. Op 15 mei 1919 diende het kamerlid Hendrik Pieter Marchant een initiatiefwet in tot instelling van actief kiesrecht voor vrouwen, waar, na de grondwetswijziging van 1922 in 1922 voor het eerst gebruik van kon worden gemaakt.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:02 schreef Wasknijper21 het volgende:
Albrecht Dürer? (YEEES I found the trema's ^_^)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |