Ik ga binnenkort misschien naar een meet (eerste keer in 10 jaar), ik weet nog niet zeker of ik kan, maar dat zijn bijna allemaal jongeren (1 van mijn leeftijd). Maar een meet van 40+ lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef childintime het volgende:
Las net over een meeting.... Ik zie een meeting normaal nooit zo zitten via een forum. Maar een meeting met 40/50/ (60) + lijkt me wel erg leuk
Schrikkeljaar zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef barthol het volgende:
Ik vier volgend jaar voor de 15e keer mijn verjaardag
quote:
Ja uh, ik moet nog een jaartje posten voordat ik 50 ben hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat bijna 50 vind ik dan weer slap.![]()
Gewoon keihard 50+.
Reken je nu de feesten of de dagen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef barthol het volgende:
Ik vier volgend jaar voor de 15e keer mijn verjaardag
Het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef Karina het volgende:
Ja uh, ik moet nog een jaartje posten voordat ik 50 ben hoor
Je he. Misschien in December, in het Top2000 cafe? Is toch wel typisch iets voor "ons".....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien naar een meet (eerste keer in 10 jaar), ik weet nog niet zeker of ik kan, maar dat zijn bijna allemaal jongeren (1 van mijn leeftijd). Maar een meet van 40+ lijkt mij ook wel leuk
Ik vier elke dag mijn verdagdag , elke dag feestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reken je nu de feesten of de dagen?
Oh dat zou wel leuk zijn, dat kijk ik altijd. Echt zo een traditie geworden zo rond die tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:25 schreef childintime het volgende:
[..]
Je he. Misschien in December, in het Top2000 cafe? Is toch wel typisch iets voor "ons".....![]()
Normaal gesproken hoeft het van mij ook niet zo; ik vind schrijven leuk met iedereen, maar voel niet direkt de behoefte om dan ook alle 20 tot 50 jarigen te ontmoeten......
Als ouwe nerd heb ik ooit Lanpartie georganiseerd voor een FXP forum.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien naar een meet (eerste keer in 10 jaar), ik weet nog niet zeker of ik kan, maar dat zijn bijna allemaal jongeren (1 van mijn leeftijd). Maar een meet van 40+ lijkt mij ook wel leuk
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn, dat kijk ik altijd. Echt zo een traditie geworden zo rond die tijd.
Duurt nog wel een tijdje natuurlijk, tegen die tijd maar eens polsen wie er eventueel interesse hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Hier precies zo
5 Dagen per jaar mag dochter geen tv aanzetten of radio 538 (of dergelijke shit); die 5 dagen zijn voor mij
Misschien vinden andere posters dit ook een leuk idee? Een meeting in het Top2000 cafe eind December in Hilversum?
Ik ken zo plek regelen in het midden van het land.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt nog wel een tijdje natuurlijk, tegen die tijd maar eens polsen wie er eventueel interesse hebben
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken zo plek regelen in het midden van het land.
Maar ik vind het wel iets hebben om dat tijdens de Top2000 te doen..... Iets wat wij allen aanhangen denk ik.... Er kunnen bij mij wel wat mensen blijven slapen als ze ver moeten reizen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken zo plek regelen in het midden van het land.
Ik heb een afwijkende muzieksmaak, ik heb niets met Top........quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef childintime het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel iets hebben om dat tijdens de Top2000 te doen..... Iets wat wij allen aanhangen denk ik.... Er kunnen bij mij wel wat mensen blijven slapen als ze ver moeten reizen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De tekst van Bohemian Rapsody ken ik in ieder geval uit mijn hoofd
Niet met Pink Floyd, Queen, Eagles......quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een afwijkende muzieksmaak, ik heb niets met Top........
Nee weet ik, maar die komt in ieder geval altijd voorbij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Stond niet op 1 afgelopen jaar en dochter van 18 (die een ontzettende hekel heeft aan de Top2000 doordat ze 6 dagen per jaar niets mag hier) miste de oude nr 1
![]()
Zo zie je maar; lekker doordrammen zorgt ervoor dat je kinderen iig dit meekrijgen
Normaal ook niet, het is meer de nostalgie bij sommige nummers, vooral bij die hele foute nummers (tenminste, die men nu fout noemt).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pink Floyd nog wel maar dan de Syd Barret shit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef childintime het volgende:
[..]
Niet met Pink Floyd, Queen, Eagles......
Foute nummers zijn tof, mijn meest ultieme is Boney M met Daddy Cool.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef Karina het volgende:
Normaal ook niet, het is meer de nostalgie bij sommige nummers, vooral bij die hele foute nummers (tenminste, die men nu fout noemt).
Shine on you is mij favo 1.... Maar ook al is dat niet de jouwe; we delen evengoed dezelfde geschiedenis wat betreft muziekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pink Floyd nog wel maar dan de Syd Barret shit.
Of Abba en zelfs Rick Astley en mijn favoriet, Mudquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute nummers zijn tof, mijn meest ultieme is Boney M met Daddy Cool.
Jij bent meer Velvet Underground?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
Toch voel ik nu een beetje een generatiekloofje.
Janis, Doors...etc.quote:
Ik weet het nog wel hoor! Jij bracht mij naar het CS en je wilde mij heel galant wegbrengen n naar het perron, dat mocht niet omdat je geen kaartje had (hoefde jij ook niet want jij geen niet met de trein) toen zei een van die controlemeneren, zeg hier maar gedag tegen je moederquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:04 schreef static het volgende:
[..]
Is geen grapje, we hadden een keer een laffer en static meet, daarna met zijn allen naar het CS in Amsterdam en daar dachten ze JM mijn moeder was. Ofzo, weet het niet precies meer, was redelijk beneveld.
Leuke nickname heb jij @childintime ! Deep Purplequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef childintime het volgende:
Hier precies zo
5 Dagen per jaar mag dochter geen tv aanzetten of radio 538 (of dergelijke shit); die 5 dagen zijn voor mij
Misschien vinden andere posters dit ook een leuk idee? Een meeting in het Top2000 cafe eind December in Hilversum?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike word over een maand 54 jaar![]()
Ik deed vakantiewerk in een magazijn. Stond altijd arbeidsvitaminen aan.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De tekst van Bohemian Rapsody ken ik in ieder geval uit mijn hoofd
Ik ben van de underground gitaarrock. Mudhoney, Screaming Trees, Pixies, Wipers Hüsker Dü.....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
The Nile songquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pink Floyd nog wel maar dan de Syd Barret shit.
Eindelijk tijd voor de curcus Nederlands.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:13 schreef Haaibaaike het volgende:
* Haaibaaike word over een maand 54 jaar![]()
49, 54 wat maakt het uit?quote:
Zal wel geen waargebeurd verhaal zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik deed vakantiewerk in een magazijn. Stond altijd arbeidsvitaminen aan.
Was een rare collega. Bij Gallileo Gallileo zongen ze dan altijd gekke Leo Gekke Leo.
Oja jij en werken laat me niet lachenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:06 schreef tong80 het volgende:
Was een rare collega. Bij Gallileo Gallileo zongen ze dan altijd gekke Leo Gekke Leo.
Mama Appelsap noemen ze dat tegewoordigquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:06 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Leuke nickname heb jij @childintime ! Deep Purple
1 Van de mooiste; psychedelische "uit je dak gaan rock" zoals dat alleen maar in de jaren '70 gemaakt werdquote:Op zondag 3 juli 2011 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi hé Child in time van Deep Purple [ afbeelding ]
Kut nummerquote:Op zondag 3 juli 2011 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooi hé Child in time van Deep Purple [ afbeelding ]
Nee is mooiquote:
@childintime dat zegt hij om mij dwars te liggen..Omdat ik dat heb gepost..Hij reageert niet op jullie. Hé Herman (Tong80)quote:
En het is me te gemaakt. Hetzelfde heb ik ook bij Bohemian rapsodie, het zal wel geweldig zijn maar vind er niks aaan.quote:
Now we are talkingquote:
Ik vind juist Love of My Life een goed nr.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Killer Queen vind ik dan weer wel goed.
Ik heb niet zoveel met Queen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:28 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vind juist Love of My Life een goed nr.
Die is wel goed ja. Ik heb ook niet zoveel met Queen...... Ik vind deze nog altijd geniaalquote:Op donderdag 7 juli 2011 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Queen.
Als het om drama gaat vind ik deze nog steeds geniaal.
Die past er helemaal bij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 02:58 schreef childintime het volgende:
[..]
Die is wel goed ja. Ik heb ook niet zoveel met Queen...... Ik vind deze nog altijd geniaal
Ik vind het ook te gek nummer,quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:08 schreef childintime het volgende:
[..]
Pffff, dochter vindt dat helemaal geweldig en ik moet dat dus tig keer per dag aanhoren
Ik vind het vreselijkquote:
Het heeft tof ritme, ben Reggae freak dat scheelt waarschijnlijk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:16 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijkHet heeft niets meer met muziek te maken, zelfs de stem is computer afgeknepen...... De boodschap erachter is misschien mooi, maar met echt muziek maken heeft het geen raakvlakken meer
Het is zo jammer dat artiesten tgenwoordig alleen nog maar in de studio kunnen zingen. Live zijn ze meestal niet om aan te horen. Nichtjes van mij wilden naar Madonna. Ik mee, omdat ze dat leuk vonden. Wat een aanfluiting zeg. Zodra dat begon te dansen, liep ze alleen nog maar te hijgen en piepen; er kwam geen geluid meer uitquote:Op donderdag 7 juli 2011 03:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het heeft tof ritme, ben Reggae freak dat scheelt waarschijnlijk.
Nee, dat is niet mijn smaak, deze vind ik dan wel weer bijzonder mooi, maar dat is ook weer door herinneringen (verloor destijds een dierbare).quote:
Wat ik vooral treurig vind zijn de artiesten die op routine met hun bekende nummers een stadionnetje doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:23 schreef childintime het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat artiesten tgenwoordig alleen nog maar in de studio kunnen zingen. Live zijn ze meestal niet om aan te horen. Nichtjes van mij wilden naar Madonna. Ik mee, omdat ze dat leuk vonden. Wat een aanfluiting zeg. Zodra dat begon te dansen, liep ze alleen nog maar te hijgen en piepen; er kwam geen geluid meer uit![]()
Als een zanger live niet kan waarmaken wat hij of zij op vinyl of cd wel wil overbrengen dan ben ik er snel klaar mee.
Ja, dat is triest. Zag laatst dat Guns n Roses weer concerten gaan doenquote:Op donderdag 7 juli 2011 03:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat ik vooral treurig vind zijn de artiesten die op routine met hun bekende nummers een stadionnetje doen.
ben inmiddels 52 maar weet nog steeds wat er gemaakt wordt en kan sowieso vette set draaien met nog ouderwets vinyl.
Dat Guns en Roses vond ik altijd al helemaal niets maar goed dat zelfs die nog optreden zegt al genoeg.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:43 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja, dat is triest. Zag laatst dat Guns n Roses weer concerten gaan doenEn tuurlijk wil je dat als je naar je favo band gaat kijken ze ook de nrs spelen die je kent vanaf het begin. Maar niet een band die tig jaar weg is geweest en nog wil draaien op zijn oude repertoire zonder dat er ooit iets nieuws is gemaakt.
Sja, ik geloof niet dat Madonna ooit echt in staat geweest is om live waar te maken waar computers haar al haar hele studioleven doorheen slepen. Overhyped qua zangeres vind ik. Ze kan gewoon niet zingen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 03:23 schreef childintime het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat artiesten tgenwoordig alleen nog maar in de studio kunnen zingen. Live zijn ze meestal niet om aan te horen. Nichtjes van mij wilden naar Madonna. Ik mee, omdat ze dat leuk vonden. Wat een aanfluiting zeg. Zodra dat begon te dansen, liep ze alleen nog maar te hijgen en piepen; er kwam geen geluid meer uit![]()
Is wel een aardige nummer ..maar niet mijn favorietquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
Een van mijn allegrootste favorieten uit 'onze' tijd vind ik
Het theatrale van dit nummer vind ik echt fenomenaal.
Gelukkig maar dat er veel verschillende smaken zijn Haaibaaikequote:Op donderdag 7 juli 2011 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is wel een aardige nummer ..maar niet mijn favoriet
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 01:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er veel verschillende smaken zijn Haaibaaike
Zo vind ik 'In the neighbourhood - Tom Waits, ook geweldig, maar de meeste mensen vinden dat crap. Prima hoor.
Eigenlijk vind ik veel muziek goed, ook current music, maar waar ik echt een hekel aan heb is rap. Om met een oudgediende op Fok! te spreken, Juan Zeco: Rap is geen muziek.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, ik geloof niet dat Madonna ooit echt in staat geweest is om live waar te maken waar computers haar al haar hele studioleven doorheen slepen. Overhyped qua zangeres vind ik. Ze kan gewoon niet zingen.
Een van mijn allegrootste favorieten uit 'onze' tijd vind ik
Het theatrale van dit nummer vind ik echt fenomenaal.
Bob Dylan vind ik ook heel erg goed en idd, juist weer de tekstenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef lies1947 het volgende:
begin jaren 70 was ik bij een concert van traffic in carré, we zaten op het balcon.
stevie winwood, jim capaldi, chris wood op fluit, en nog een?
alleen van de lucht al waren we zo stoned als een garnaal.
vond ik het daarom zo geweldig? ik heb even op youtube gekeken, maar ik vind ze echt heel goed. "john barleycome must die" bijvoorbeeld!!!
overigens kon en kan ik nog steeds bob dylan erg waarderen, vooral om de teksten.
en ik beloof plechtig dat ik van nu af aan met hoofdletters zal posten.
Ik viel in slaap .quote:Op vrijdag 8 juli 2011 03:11 schreef childintime het volgende:
Ik vind deze ook wel geweldig, hoewel de meesten dit niet zullen kennen.....
Als ik een jointje heb gerookt kan ik de fun er wel van inzien....Anders doet het me nietsquote:Op zondag 10 juli 2011 04:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
Om dat te bevorderen doe ik nog ff deze.
Mijn collega heeft gisteren Sky radio aangezet, omdat dat de enige zender is hier die niet stoort, DAT is pas slaapverwekkend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:52 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo schudt eens flink aan het topic
Wakker blijven oudjes! Jullie zijn zeker allemaal in slaap gevallen door de muziek?
Die moet ik straks eens gaan kijken! Met mijn koor zijn we nu de originele (klassieke) versie aan het instuderen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:25 schreef lies1947 het volgende:
begin jaren 70 was ik bij een concert van traffic in carré, we zaten op het balcon.
stevie winwood, jim capaldi, chris wood op fluit, en nog een?
alleen van de lucht al waren we zo stoned als een garnaal.
vond ik het daarom zo geweldig? ik heb even op youtube gekeken, maar ik vind ze echt heel goed. "john barleycome must die" bijvoorbeeld!!!overigens kon en kan ik nog steeds bob dylan erg waarderen, vooral om de teksten.
en ik beloof plechtig dat ik van nu af aan met hoofdletters zal posten.
Gisteren een fan topic voor Sky Radio geopend.quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn collega heeft gisteren Sky radio aangezet, omdat dat de enige zender is hier die niet stoort, DAT is pas slaapverwekkend.
Ken je Bluezz. Die zingt ook in een popkoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die moet ik straks eens gaan kijken! Met mijn koor zijn we nu de originele (klassieke) versie aan het instuderen.
Geen Jan Boezeroen met de fles ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:02 schreef lies1947 het volgende:
In mijn winkel draai ik altijd klassieke muziek.
Dat wordt toch wel erg op prijs gesteld door mijn klanten.
En er komen van alle leeftijden (wel vanaf 18 jaar, want het is een slijterij).
Ook jongeren kunnen het wel waarderen, merk ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren een fan topic voor Sky Radio geopend.
Ze dachten allemaal dat ik serieus was.
Er was iets niet goed gegaan, gisteren was ik wel blauw, maar geen rechten en vanmorgen was het opeens andersom, maar nu is alles weer goed.quote:
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Wakker blijven oudjes! Jullie zijn zeker allemaal in slaap gevallen door de muziek?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef tong80 het volgende:
Ken je Bluezz. Die zingt ook in een popkoor.
Probeer Veronica eens! (hebben wij ook vaak zachtjes aan in het secretariaat op de poli) veel leukere muziek!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:27 schreef Karina het volgende:
Mijn collega heeft gisteren Sky radio aangezet, omdat dat de enige zender is hier die niet stoort, DAT is pas slaapverwekkend.
Ik ben niet ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je Bluezz. Die zingt ook in een popkoor.
Op de crematie van mijn beste vriend sprak een dominee. 'Nu de muziek waar Peter zo van hield.'quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Die muziek is het altijd "net niet" op een of andere manier. Sommige nummers zijn wel lekker (nu bijvoorbeeld Gold van Spandau Ballet, die gaat dan wel), maar de volgorde of zo klopt gewoon niet.
Gewoon radio 1 en je eigen muziek downloaden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer Veronica eens! (hebben wij ook vaak zachtjes aan in het secretariaat op de poli) veel leukere muziek!
Voor op het werk is radio 1 niet fijn, teveel gepraat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:57 schreef tong80 het volgende:
Gewoon radio 1 en je eigen muziek downloaden.
Oh sorry op je werk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon radio 1 en je eigen muziek downloaden.
Vorige week of die week ervoor was op Veronica de Top 2000 (of 1000) dan wordt er ook tenminste niet doorheen gekletst.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Probeer Veronica eens! (hebben wij ook vaak zachtjes aan in het secretariaat op de poli) veel leukere muziek!
Jaaaaaaaaa cassette bandjesquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh sorry op je werk.
Cassette bandjes maken Bluezz als + 50
YYYYAMCAAAAAAAAA, BORN TO BE YOUR WIFE.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Vorige week of die week ervoor was op Veronica de Top 2000 (of 1000) dan wordt er ook tenminste niet doorheen gekletst.
Maar het blijft lastig als je met meerdere persnen op de kamer zit, ikzelf heb thuis altijd Disco Classic Radio aan
@tong: verkeerde muziek op iemands begrafenis draaien![]()
Ik nam de top 40 altijd op. Met Felix Meurders.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa cassette bandjesWij hebben ze nog liggen, met de stones, Joan baez, janis joplin etc etc
Ook een tijdje gedaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef tong80 het volgende:
Ik nam de top 40 altijd op. Met Felix Meurders.
Ja eerst op pauze zetten en dan indrukken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook een tijdje gedaan
En dan alleen jouw leukste nrs proberen te vangen op je bandje zonder gepraat
Uuuren naast dat apparaat zitten met je vingers op de REC, ReW en STOP knop.
Nou wel iets betere disco dan dat en de soulshow met Ferry Maat (die had dan ook af en toe een non-stop soulmix, geen geklets).quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
YYYYAMCAAAAAAAAA, BORN TO BE YOUR WIFE.
Ik heb helaas de bandjes weg moeten gooien maar er zaten er een paar tussen met een klein beetje gepraat in het beginquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook een tijdje gedaan
En dan alleen jouw leukste nrs proberen te vangen op je bandje zonder gepraat
Uuuren naast dat apparaat zitten met je vingers op de REC, ReW en STOP knop.
Ferry Maat, elke donderdagavond met zijn soulsjow op radio Noordzeequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou wel iets betere disco dan dat en de soulshow met Ferry Maat (die had dan ook af en toe een non-stop soulmix, geen geklets).
[..]
Ik heb helaas de bandjes weg moeten gooien maar er zaten er een paar tussen met een klein beetje gepraat in het begin
Eerst op Hilversum 3quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ferry Maat, elke donderdagavond met zijn soulsjow op radio Noordzee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dit "oudje" is weer aan het werk gegaan na een paar weekjes vrij te zijn geweest. En aangezien dit "oudje" tot 67 moet, doe ik het maar even rustig aan en soms op tijd naar bedquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:52 schreef Rewimo het volgende:
Born to be your wifequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
YYYYAMCAAAAAAAAA, BORN TO BE YOUR WIFE.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnslijk dit totale klote nummer.![]()
Die zijn allemaal Tenalady aan het inslaanquote:Op zondag 31 juli 2011 13:33 schreef Karina het volgende:
Zijn er ondertussen nog 50plussers bijgekomenOf durft niemand uit de kast te komen?
Dat is eerder 70 plus denk ikquote:Op zondag 31 juli 2011 13:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn allemaal Tenalady aan het inslaan
Oh shit! Zou je die dingen dan 20 jaar kunnen bewaren? Ik heb een kast vol ingeslagen!quote:
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh shit! Zou je die dingen dan 20 jaar kunnen bewaren? Ik heb een kast vol ingeslagen!
quote:Op zondag 31 juli 2011 13:57 schreef Karina het volgende:
[..]
vast wel, slim juist, tegen die tijd zijn ze vast 200% in prijs gestegen.
Pruiken, rollators, steunzolen, kwijldoekjes...quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef Karina het volgende:
Misschien moet ik ook alvast wat 50+ accessoires inslaan, kukident, borduurpakketjes, wat gebruiken 50+ nog meer eigenlijk?
In ieder geval geen condooms, dat scheelt weerquote:Op zondag 31 juli 2011 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pruiken, rollators, steunzolen, kwijldoekjes...
Advocaat met slagroom.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:25 schreef Karina het volgende:
Misschien moet ik ook alvast wat 50+ accessoires inslaan, kukident, borduurpakketjes, wat gebruiken 50+ nog meer eigenlijk?
Moet het weer over sex gaan ?quote:
Oh ja, dan ook glijmiddel natuurlijk!quote:Op zondag 31 juli 2011 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat zul je ook wel nodig hebben dan, als man tenminste.
Ja jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef childintime het volgende:
Ik koop vaak van die "kunstgebitbruistabletten" want daarmee kun je je opzetborsteltjes van je electrische poetser lekker schoon krijgen......
Die koop ik ook. Ik doe er altijd 2 bij mijn witte was in de machine. Wordt de was mooi wit vanquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:10 schreef childintime het volgende:
Ik koop vaak van die "kunstgebitbruistabletten" want daarmee kun je je opzetborsteltjes van je electrische poetser lekker schoon krijgen......
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:54 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook als mensen mij dat op de band zien leggen.....
Het werkt geweldig! Je borsteltjes worden netjes schoon, juist in dat draaimechanisme worden ze anders niet schoon, met deze tabletten welquote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
wel een goede tip trouwens, ik heb ook een electrische tandenborstel.
Maar tanden poetsen doe je dan weer met een normale handborstel.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:53 schreef Karina het volgende:
[..]
wel een goede tip trouwens, ik heb ook een electrische tandenborstel.
Dat is vermoeiend!quote:Op zondag 7 augustus 2011 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar tanden poetsen doe je dan weer met een normale handborstel.
Dat heb ik al eens eerder gehoord; of om bv een aangekoekte pan mee schoon te krijgen. Werken ze dan in je wasmachine ook als reiniger voor de afvoerbuizen ed? Daar doe ik nu eens per 3 maanden ong een zakje Sun vaatwasmachinereiniger in, maar als je daarvoor die tabletten kunt gebruiken is dat vele malen goedkoper. Zouden ze dan misschien ook als reiniger in de vaatwasser kunnen.....?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die koop ik ook. Ik doe er altijd 2 bij mijn witte was in de machine. Wordt de was mooi wit van
En dan vraag je steeds weer of ik niet op je wil reagerenquote:
Hou aub op man..blijf langer weg ja ...zuchtttttttttttttt !!!!quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:38 schreef tong80 het volgende:
En dan vraag je steeds weer of ik niet op je wil reageren
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:53 schreef Karina het volgende:
Geen ruzie maken he? Anders krijgen jullie allebei een note
Ga koken mens.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hou aub op man..blijf langer weg ja ...zuchtttttttttttttt !!!!
Jij wil te graag, ouwe hippie!quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga koken mens.
Kom maar op met de note
Als je er om vraagt is het niet leuk meerquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga koken mens.
Kom maar op met de note
Anders wel ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er om vraagt is het niet leuk meer
OK daar komt die note aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina, Tong zit op een andere topic ook op mij te bitchen. Bij zomergasten.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Karina, Tong zit op een andere topic ook op mij te bitchen. Bij zomergasten.
ja... vooral als er heel veel rollators bij zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Karina het volgende:
Nog goedkoper is: In plaats van wasverzachter een klein scheutje schoonmaakazijn in het bakje voor het laatste spoelwater doen en zo nu en dan een spoelbeurt met gewone soda. (Sorry, ik las wasmachine i.p.v. vaatwasmachine)quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:20 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat heb ik al eens eerder gehoord; of om bv een aangekoekte pan mee schoon te krijgen. Werken ze dan in je wasmachine ook als reiniger voor de afvoerbuizen ed? Daar doe ik nu eens per 3 maanden ong een zakje Sun vaatwasmachinereiniger in, maar als je daarvoor die tabletten kunt gebruiken is dat vele malen goedkoper. Zouden ze dan misschien ook als reiniger in de vaatwasser kunnen.....?
Als je 50 bent en al met een rollator loopt is wel zieligquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:05 schreef rubje het volgende:
[..]
ja... vooral als er heel veel rollators bij zijn![]()
Geen limiet en dan is ze meteen de oudste FOK!kerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef timftw het volgende:
Wat is eigenlijk de max limiet om te posten hier?
Mijn oma van 97 wil hier ook graag Fok!ken, maar ze weet niet of het is toegestaan.
De tijd vliegt als het gezellig isquote:Op zondag 14 oktober 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Dikke kick, bij de laatste post was ik nog 49
quote:
I know, mijn geheugen doet het ook nog steeds redelijk.. Bv morgen is het woensdag en dan gaat om 6 uur de wekker om naar het werk te gaan ...quote:Op maandag 15 oktober 2012 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh daar heb je tegenwoordig een mooi groen knopje voor in het topic
Oh bij mij pas om half zevenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
I know, mijn geheugen doet het ook nog steeds redelijk.. Bv morgen is het woensdag en dan gaat om 6 uur de wekker om naar het werk te gaan ...
Ik ben binnen een kwartier klaar en sta met mijn jas aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar als vrouw heb je langer nodig, dan is het logisch als je later op staat
Ja dat boeit niet echt, zeker als er steeds minder collegas zijn.. En je werk niet echt uitdagend is te noemen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben binnen een kwartier klaar en sta met mijn jas aanAlsof het boeit hoe ik eruit zie op mijn werk.
Daarom. En al was het wel uitdagend, waarom zou je er op je werk mooi uit moeten zien? Onzin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat boeit niet echt, zeker als er steeds minder collegas zijn.. En je werk niet echt uitdagend is te noemen..
Zo vroeg mogelijk beginnen om weer zo snel mogelijk thuis te zijn ....
Of er zou een leuke, interessante collega rond moeten lopen ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom. En al was het wel uitdagend, waarom zou je er op je werk mooi uit moeten zien? Onzin.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Of er zou een leuke, interessante collega rond moeten lopen ...
Nee lijkt me ook niet verstandig, ook nooit gedaan... Ooit wel eens wat met een bedrijfsrestaurant dame gehad op mn werk...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]NOOIT met collega's rommelen... daar begin ik niet aan.
En hoe voelt dat nou?quote:
Ik ben al een tijdje 50+quote:Op zondag 6 januari 2013 18:12 schreef Karina het volgende:
En hoe voelt dat nou?
Ik moet zeggen dat toen ik NET 50 was het me niet zoveel uitmaakte, maar zo langzamerhand begin ik me toch wel een oud wijf te voelen
Tuurlijk, op naar de 100quote:Op zondag 6 januari 2013 18:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker maar wel blij dat ik de leeftijd van 50 en wat jaren erbij meemaakt hoor
Kickt iemand het topic omhoogquote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
Er zijn al weer wat vijftiger bijgekomen ondertussenDus als je durft, geef maar toe
Zo langzamerhand ga ik al naar de 51 toe
Nu m'n lul nogquote:
Ja nou vooruit dan maar * meldtquote:Op zondag 6 januari 2013 17:39 schreef Karina het volgende:
Er zijn al weer wat vijftiger bijgekomen ondertussenDus als je durft, geef maar toe
Zo langzamerhand ga ik al naar de 51 toe
Nog gefeliciteerd dan maar met Sarah.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Daar was ik al bang voor ja
Ik ben het jonkie hier nu denk ik. 50 jaar en 2 dagen
Vaak gaat het langs je heenquote:Op maandag 7 januari 2013 07:26 schreef Karina het volgende:
Ach als het laatste stadium duurt tot je 100e is het niet zo een ramp toch
En het gaat snel... over een paar maanden ben ik al weer 51quote:
Dank je welquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2013 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Daar was ik al bang voor ja
Ik ben het jonkie hier nu denk ik. 50 jaar en 2 dagen
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef just me het volgende:
Laten we dankbaar zijn dat we deze leeftijd behaald hebben in tegenstelling tot andere FOK!kers
Geheel met jou eens ! Ik ken iemand en ze was maar 53 jaar toen ze overleed plotseling ! Dat is wel iemand van mij familie schoonzuster zelfs.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef just me het volgende:
Laten we dankbaar zijn dat we deze leeftijd behaald hebben in tegenstelling tot andere FOK!kers
Dat zeker inderdaadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef just me het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef just me het volgende:
Welke FOK!kers zijn er overleden dan ?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 22:43 schreef just me het volgende:
Quenda aka Loedertje en daar schrok ik van.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke FOK!kers zijn er overleden dan ?
Zou het ? Of ze liggen ook al een tijdje met een tuintje op hun buik, wie zal het zeggen.quote:
Ik ontdekte fok! door mijn dochter.... das veel ergerquote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een topic van Quenda met maffe links was de reden dat ik Fok! ontdekte.
Door mijn dochter heb ik ook account op Bokt.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:57 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ontdekte fok! door mijn dochter.... das veel erger
Sebasser ofzo....ook erg jong.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef just me het volgende:
Voor zover ik weet:
Otaku_San
Hagelslag
Calypso
Mineo
Quenda/Loedertje
Zijn posts las ik altijd .quote:Op zondag 13 januari 2013 00:37 schreef golfer het volgende:
Otaku (Wessel) daar had ik ook iets mee. Miste hem heel erg na z'n dood.
Wat was jouw usernaam voordat je jezelf PietP ging noemen?quote:
Sig000 is mijn alter ego.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat was jouw usernaam voordat je jezelf PietP ging noemen?
mag per pm
Aha. Vandaar al die ouwe info en kennis.quote:
Ik kwam pas posten na een flinke tijd meelezen en zorg ervoor dat ik nooit in de top 500 terechtkom.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:47 schreef golfer het volgende:
Snap het concept van klonen wel, maar heb er nooit eentje gebruikt of nodig gehad te hebben.
Ik wacht echt op de terugkeer van Lapissa, heb af en toe zo'n gruwelijke zin om te sparren!!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:49 schreef just me het volgende:
Ach, die hebben een leven gekregen
en na verloop van tijd komen ze vaak toch even langs!
Ik vond hem ook heel bijzonder altijd.quote:Op zondag 13 januari 2013 00:37 schreef golfer het volgende:
Otaku (Wessel) daar had ik ook iets mee. Miste hem heel erg na z'n dood.
Larissa toch?quote:Op zondag 13 januari 2013 18:06 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wacht echt op de terugkeer van Lapissa, heb af en toe zo'n gruwelijke zin om te sparren!!
was gewoon een zeikwijfquote:
Ja, maar als je zelf al onmiddellijk de gradatie zeikwijf toevoegt, weet je ook wel waarom ik Lapissa zegquote:
Stuur dr maar langs kun je gelijk meekomenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:14 schreef just me het volgende:
En ze had een hekel aan mijn dochter en dus ook aan mij
Nou wie aan mijn dochter komt, komt ook aan mij
Nu snap ik 'm.quote:Op zondag 13 januari 2013 18:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, maar als je zelf al onmiddellijk de gradatie zeikwijf toevoegt, weet je ook wel waarom ik Lapissa zeg
Die laat zich niet sturenquote:Op zondag 13 januari 2013 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Stuur dr maar langs kun je gelijk meekomen
Was jij dat ? Die heb ik hier op het forum nog meegemaakt. Sig000. Sinds wanneer ben jij Piet_Piraatquote:
Deze heb ik sinds 11 mei 2005.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:25 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was jij dat ? Die heb ik hier op het forum nog meegemaakt. Sig000. Sinds wanneer ben jij Piet_Piraat
Sig000 post ook nog weleens en toen veel meer dan PP.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Huh ik ben lid van Fok sinds 25 augustus 2005
Kloontjequote:Op maandag 14 januari 2013 21:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sig000 post ook nog weleens en toen veel meer dan PP.
quenda zegt mij niks ! Ik denk toch dat ik de naam Loedertje wel hier vaak heb gezien. Triest dat ze niet meer onder ons is. Al heb ik nooit met haar gepost.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:53 schreef just me het volgende:
Haaibaaike, loedertje was ook quenda, zegt je dat dan wel iets ?
Je denkt toch niet dat we nog een echt leven hebben ook?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Iwanius het volgende:
Een vraagje die misschien nog niet is gesteld.
Wat doen jullie als 50 plussers nu zoal dagelijks naast het bezoeken van FOK en je werk
Ik zit in het bestuur van een multi-sport vereniging, kost veel tijdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Iwanius het volgende:
Wat doen jullie als 50 plussers nu zoal dagelijks naast het bezoeken van FOK en je werk
Tja... tv.kijken, uit eten, naar de film, lezen, spelletjes spelen op de pc... volgens mij niet heel veel andere dingen dan mensen van onder de 50 geloof ik.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:04 schreef Iwanius het volgende:
Zoek maar even met de zoekfunctie:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 23:44 schreef just me het volgende:
Voor zover ik weet:
Otaku_San
Hagelslag
Calypso
Mineo
Quenda/Loedertje
Leuk hoor dat jullie dat nog doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:35 schreef Haaibaaike het volgende:
En vooral Golden Earring concerten bezoekenWat wij afgelopen zaterdag hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |