Ik ga binnenkort misschien naar een meet (eerste keer in 10 jaar), ik weet nog niet zeker of ik kan, maar dat zijn bijna allemaal jongeren (1 van mijn leeftijd). Maar een meet van 40+ lijkt mij ook wel leukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef childintime het volgende:
Las net over een meeting.... Ik zie een meeting normaal nooit zo zitten via een forum. Maar een meeting met 40/50/ (60) + lijkt me wel erg leuk
Schrikkeljaar zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef barthol het volgende:
Ik vier volgend jaar voor de 15e keer mijn verjaardag
quote:
Ja uh, ik moet nog een jaartje posten voordat ik 50 ben hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat bijna 50 vind ik dan weer slap.![]()
Gewoon keihard 50+.
Reken je nu de feesten of de dagen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef barthol het volgende:
Ik vier volgend jaar voor de 15e keer mijn verjaardag
Het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef Karina het volgende:
Ja uh, ik moet nog een jaartje posten voordat ik 50 ben hoor
Je he. Misschien in December, in het Top2000 cafe? Is toch wel typisch iets voor "ons".....quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien naar een meet (eerste keer in 10 jaar), ik weet nog niet zeker of ik kan, maar dat zijn bijna allemaal jongeren (1 van mijn leeftijd). Maar een meet van 40+ lijkt mij ook wel leuk
Ik vier elke dag mijn verdagdag , elke dag feestquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Reken je nu de feesten of de dagen?
Oh dat zou wel leuk zijn, dat kijk ik altijd. Echt zo een traditie geworden zo rond die tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:25 schreef childintime het volgende:
[..]
Je he. Misschien in December, in het Top2000 cafe? Is toch wel typisch iets voor "ons".....![]()
Normaal gesproken hoeft het van mij ook niet zo; ik vind schrijven leuk met iedereen, maar voel niet direkt de behoefte om dan ook alle 20 tot 50 jarigen te ontmoeten......
Als ouwe nerd heb ik ooit Lanpartie georganiseerd voor een FXP forum.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort misschien naar een meet (eerste keer in 10 jaar), ik weet nog niet zeker of ik kan, maar dat zijn bijna allemaal jongeren (1 van mijn leeftijd). Maar een meet van 40+ lijkt mij ook wel leuk
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn, dat kijk ik altijd. Echt zo een traditie geworden zo rond die tijd.
Duurt nog wel een tijdje natuurlijk, tegen die tijd maar eens polsen wie er eventueel interesse hebbenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Hier precies zo
5 Dagen per jaar mag dochter geen tv aanzetten of radio 538 (of dergelijke shit); die 5 dagen zijn voor mij
Misschien vinden andere posters dit ook een leuk idee? Een meeting in het Top2000 cafe eind December in Hilversum?
Ik ken zo plek regelen in het midden van het land.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Duurt nog wel een tijdje natuurlijk, tegen die tijd maar eens polsen wie er eventueel interesse hebben
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken zo plek regelen in het midden van het land.
Maar ik vind het wel iets hebben om dat tijdens de Top2000 te doen..... Iets wat wij allen aanhangen denk ik.... Er kunnen bij mij wel wat mensen blijven slapen als ze ver moeten reizen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken zo plek regelen in het midden van het land.
Ik heb een afwijkende muzieksmaak, ik heb niets met Top........quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef childintime het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel iets hebben om dat tijdens de Top2000 te doen..... Iets wat wij allen aanhangen denk ik.... Er kunnen bij mij wel wat mensen blijven slapen als ze ver moeten reizen.
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef Karina het volgende:
[..]
De tekst van Bohemian Rapsody ken ik in ieder geval uit mijn hoofd
Niet met Pink Floyd, Queen, Eagles......quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een afwijkende muzieksmaak, ik heb niets met Top........
Nee weet ik, maar die komt in ieder geval altijd voorbij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef childintime het volgende:
[..]
Stond niet op 1 afgelopen jaar en dochter van 18 (die een ontzettende hekel heeft aan de Top2000 doordat ze 6 dagen per jaar niets mag hier) miste de oude nr 1
![]()
Zo zie je maar; lekker doordrammen zorgt ervoor dat je kinderen iig dit meekrijgen
Normaal ook niet, het is meer de nostalgie bij sommige nummers, vooral bij die hele foute nummers (tenminste, die men nu fout noemt).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb een afwijkende muzieksmaak, ik heb niets met Top........
Pink Floyd nog wel maar dan de Syd Barret shit.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef childintime het volgende:
[..]
Niet met Pink Floyd, Queen, Eagles......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |