Hey, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Klonk het volgende:
Niet te lang nagedacht maar gewoon gedaan, eerst ff een foto gemaakt zonder achterkant en die was zoveel beter, stukje plastic eruit gewurmt en als extra bescherming een stukje screenprotector over het lensje heen geplakt en de foto's zijn zoveel beter.
Vriendinlief was er niet zo heel blij mee dat ik een toestel van 300 euro te lijf ging met een hobbymesje
Dat heb ik ook, ontdekte ik gisteren. Geen idee wat eraan te doen verder.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Klonk het volgende:
Radio stopt met spelen zodra ik de camera gebruik en moet de radio dan opnieuw opstarten...
Geen. Slechts een beetje extra stof. Ik heb dat plasticje al ruim een half jaar eraf.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Klonk het volgende:
Heb voor de zekerheid een nieuw achterkantje besteld, weet nog even niet wat de verdere invloed is op het toestel en dat soort dingen kun je maar beter op voorraad hebben dan, kost geen drol
Merk geen tot nagenoeg geen verschil. Zal het morgen eens bij daglicht testenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Klonk het volgende:
Niet te lang nagedacht maar gewoon gedaan, eerst ff een foto gemaakt zonder achterkant en die was zoveel beter, stukje plastic eruit gewurmt en als extra bescherming een stukje screenprotector over het lensje heen geplakt en de foto's zijn zoveel beter.
Vriendinlief was er niet zo heel blij mee dat ik een toestel van 300 euro te lijf ging met een hobbymesje
SD faalt? Is mij eens overkomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef kwiwi het volgende:
wtf, na het uit- en weer aanzetten van m'n telefoon ben ik ineens 8 apps kwijt
Nu je het zegt, het waren inderdaad allemaal apps die op de SD stonden.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
SD faalt? Is mij eens overkomen.
Nog een keer opnieuw opstarten als ze er ondertussen nog niet zijn. Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het waren inderdaad allemaal apps die op de SD stonden.
Inmiddels heb ik ze gewoon allemaal opnieuw geïnstalleerd, de geschiedenis en instellingen stonden daarna zoals eerst dus ze waren inderdaad gewoon niet zichtbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog een keer opnieuw opstarten als ze er ondertussen nog niet zijn. Heb ik ook wel eens gehad.
Doet het bij mij anders prima hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Klonk het volgende:
Behalve de radio, die is echt dramatisch, kleine irritatie nummer 2.
Zelfde koptelefoontje op een cheapass nokia perfecte ontvangst, op een desire is het alsof ik naar een uitzending vanaf mars zit te luisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |