Ik heb 'm nou een dik jaar en heb er nooit iets om gehad. Altijd in de broekzak (zonder iets anders erbij in). Ziet er nog perfect uit. De ene 'krassen' (als je ze al zo kunt noemen; ze zijn erg (ERG) klein.) kwam omdat ik 'm een keer liet vallen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:20 schreef Klonk het volgende:
Ik ga jullie helemaal gek maken met vragen van een smartphone noob
Hebben jullie er iets van een hoesje om heen zitten of is het gorillaglas echt zo goed als ze zeggen?
Het merk is zeker wel belangrijk. Class 2 kaartjes van Sandisk, Kingston of Transcend halen in de praktijk vaak hogere schrijf- en leessnelheden dan Class 6 kaartjes uit China.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:03 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Merk boeit niet zoveel. Alles boven klas 4 of 6 is denk ik voldoende. Daarboven heeft het niet meer zoveel nut geloof ik (het toestel moet natuurlijk ook zo snel kunnen).
Tip: Dit is een goede shop, duurt misschien wel even iets langer dan zelf ophalen, maar is wel goedkoop.
Ik heb wel een hoesje. Gebruik hem niet altijd, heb hem vooral uit voorzorg. Mijn Magic is ooit uit mijn tas op de stoep gevallen, vond 'ie niet zo leuk. Hij deed het daarna nog wel, maar vertoonde wel mankementen. Daar had ik met mijn Desire niet zoveel zin inquote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:20 schreef Klonk het volgende:
Ik ga jullie helemaal gek maken met vragen van een smartphone noob
Hebben jullie er iets van een hoesje om heen zitten of is het gorillaglas echt zo goed als ze zeggen?
Als je een zilveren hebt kun je beter geen hoesje kopen want de meeste geven af.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:26 schreef Klonk het volgende:
ik zit toch te twijfelen, ik ken mezelf een beetje en een telefoon van 300 euro is toch een beetje zonde om die uit mijn klauwen te laten stuiteren (ervaringsdeskundige). Eens kijken of er een smaakvol dingetje op ebay staat
Dat hangt natuurlijk af van het soort hoesje.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:50 schreef APK het volgende:
[..]
Als je een zilveren hebt kun je beter geen hoesje kopen want de meeste geven af.
Ja, daar heb je wel gelijk in. (Sowieso zou ik geen geheugen uit China halen).'quote:Op zaterdag 9 juli 2011 16:29 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Het merk is zeker wel belangrijk. Class 2 kaartjes van Sandisk, Kingston of Transcend halen in de praktijk vaak hogere schrijf- en leessnelheden dan Class 6 kaartjes uit China.
Gewoon losse apks van usenet halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gebruik wel een hoesje, van HTC, 8 euro op ebay. Daardoor zit er op het scherm nog geen kras en op t toestel ook geen grote.
Is er een alternatief voor Applanet? Gekut, nu al een maand down, heb 11 apps die kunnen updaten
Insertcoin is fijn trouwensgoede tip!
Blackmartquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Ik gebruik wel een hoesje, van HTC, 8 euro op ebay. Daardoor zit er op het scherm nog geen kras en op t toestel ook geen grote.
Is er een alternatief voor Applanet? Gekut, nu al een maand down, heb 11 apps die kunnen updaten
https://market.android.com/quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
- nee, illegaalquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Beloftes, beloftes.. Eerst maar eens zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:50 schreef Lolaatje het volgende:
Gingerbread update komt waarschijnlijk eind juli uit.
Daarom had ik er al waarschijnlijk bijgezetquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Beloftes, beloftes.. Eerst maar eens zien.
Had ik idd ook wel iets meer van verwacht...quote:Op zondag 10 juli 2011 12:07 schreef Klonk het volgende:
Ik vind de fotokwaliteit toch wat tegenvallen om eerlijk te zijn, niet heel veel beter dan mijn antieke nokia 5800...
Alsnog, die lens is best wel droevig. Ik had voorheen een Nokia 6500 Slide, met Carl Zeiss lens. Prachtige foto's kon dat ding maken!quote:Op zondag 10 juli 2011 12:15 schreef Klonk het volgende:
En als ik dan toch aan het klagen ben over de foto's de camera app die standaard op het toestel staat is ook niet de meest uitgebreide te noemen
Hey, dat ga ik ook eens proberenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Klonk het volgende:
Niet te lang nagedacht maar gewoon gedaan, eerst ff een foto gemaakt zonder achterkant en die was zoveel beter, stukje plastic eruit gewurmt en als extra bescherming een stukje screenprotector over het lensje heen geplakt en de foto's zijn zoveel beter.
Vriendinlief was er niet zo heel blij mee dat ik een toestel van 300 euro te lijf ging met een hobbymesje
Dat heb ik ook, ontdekte ik gisteren. Geen idee wat eraan te doen verder.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Klonk het volgende:
Radio stopt met spelen zodra ik de camera gebruik en moet de radio dan opnieuw opstarten...
Geen. Slechts een beetje extra stof. Ik heb dat plasticje al ruim een half jaar eraf.quote:Op zondag 10 juli 2011 15:41 schreef Klonk het volgende:
Heb voor de zekerheid een nieuw achterkantje besteld, weet nog even niet wat de verdere invloed is op het toestel en dat soort dingen kun je maar beter op voorraad hebben dan, kost geen drol
Merk geen tot nagenoeg geen verschil. Zal het morgen eens bij daglicht testenquote:Op zondag 10 juli 2011 14:15 schreef Klonk het volgende:
Niet te lang nagedacht maar gewoon gedaan, eerst ff een foto gemaakt zonder achterkant en die was zoveel beter, stukje plastic eruit gewurmt en als extra bescherming een stukje screenprotector over het lensje heen geplakt en de foto's zijn zoveel beter.
Vriendinlief was er niet zo heel blij mee dat ik een toestel van 300 euro te lijf ging met een hobbymesje
SD faalt? Is mij eens overkomen.quote:Op maandag 11 juli 2011 15:50 schreef kwiwi het volgende:
wtf, na het uit- en weer aanzetten van m'n telefoon ben ik ineens 8 apps kwijt
Nu je het zegt, het waren inderdaad allemaal apps die op de SD stonden.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
SD faalt? Is mij eens overkomen.
Nog een keer opnieuw opstarten als ze er ondertussen nog niet zijn. Heb ik ook wel eens gehad.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu je het zegt, het waren inderdaad allemaal apps die op de SD stonden.
Inmiddels heb ik ze gewoon allemaal opnieuw geïnstalleerd, de geschiedenis en instellingen stonden daarna zoals eerst dus ze waren inderdaad gewoon niet zichtbaar.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Nog een keer opnieuw opstarten als ze er ondertussen nog niet zijn. Heb ik ook wel eens gehad.
Doet het bij mij anders prima hoor.quote:Op maandag 11 juli 2011 18:22 schreef Klonk het volgende:
Behalve de radio, die is echt dramatisch, kleine irritatie nummer 2.
Zelfde koptelefoontje op een cheapass nokia perfecte ontvangst, op een desire is het alsof ik naar een uitzending vanaf mars zit te luisteren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |