Bedankt, dit ga ik vanavond eten!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:14 schreef problematiQue het volgende:
Simpel gerecht dat gisteren prima smaakte, gekocht bij AH, ingredienten voor 1 of 2 personen:
- Zak thaise wokgroente 250gr (1p) of 400gr (2p)
- stukjes ananas, kleinste (1p) of iets groter (2p) blikje
- half (1p) of heel (2p) zakje 'smaakmaker' van lemongrass en kokos (staat bij mijn AH gekoeld in de buurt van de groente)
- rijst
Rijst koken, Groente wokken, aan het einde saus en ananas erbij. Klaar.
Ik ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:16 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Bedankt, dit ga ik vanavond eten!
Misschien smaakt het naar vegetariėrsquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:23 schreef GimmeGore het volgende:
ik weet niet of dit nou wel of niet vegetarisch is...
[ afbeelding ]
Lekker! Zeker voor herhaling vatbaar. Makkelijk en snel klaar, maar toch weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:18 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je er van vindt
Zulke dingen doe ik inderdaad al, ik heb een hoop gerechten zoals ovenschotels waar ik het vlees gewoon weglaat, mis je niets.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:57 schreef problematiQue het volgende:
je kunt lekkere aardappelopenschotels maken zonder dat er vlees inzit, of is dat niet waar je naar op zoek bent?
Sojabonen. Veel goeie eiwitten en prima op smaak te maken met bv masala kerrie.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb al heel veel producten geprobeerd zoals groentenburgers, kaasburgers, valess vleesvervangers, dat soort zaken. Op zich vind ik ze niet vies, maar ook niet echt lekker en behoorlijk duur, daarnaast zitten er ook vaak een hele shitload aan conserveringsmiddelen en toegevoegde zooi in.
Ik kook het liefst met zoveel mogelijk producten die geen ingredientenlijst hebben en geef er dan zelf smaak aan met kruiden.
Dat is idd wel een idee! Om zelf wat in elkaar te draaien!quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:02 schreef GimmeGore het volgende:
ik maak vaak zelf vegaburgers met rijst (die ik in de ochtend dan al gekookt heb, zodat het droger is) en tofu.
In de keukenmachine, en dan uitproberen maar met kruiden en specerijen. Als je een lekker mengsel hebt. burgertjes (of wat voor vorm je ook wil eigenlijk) van vormen en bakken maar
Sojabonen zijn er prima voor, goeie eiwittenquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:05 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is idd wel een idee! Om zelf wat in elkaar te draaien!
Als ik eens een vegaburgerachtig iets haal is het van de vegetarische slager of iets van de natuurwinkel. De rest loop ik ook niet warm voor. Verder kun je met allerlei soorten bonen ook makkelijk burgers maken, ik at een tijd terug nog een burger met linzen en couscousquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:54 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb al heel veel producten geprobeerd zoals groentenburgers, kaasburgers, valess vleesvervangers, dat soort zaken. Op zich vind ik ze niet vies, maar ook niet echt lekker en behoorlijk duur, daarnaast zitten er ook vaak een hele shitload aan conserveringsmiddelen en toegevoegde zooi in.
Ik kook het liefst met zoveel mogelijk producten die geen ingredientenlijst hebben en geef er dan zelf smaak aan met kruiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |