mensen zijn dom en onwetend.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah, bij alles gaat de schil eraf gelukkig, maar onzin is het wel !
je bent geïnteresseerd. en ik ben ook domquote:Op maandag 30 juli 2012 20:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet hoor
Hoezo ben jij dom dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent geïnteresseerd. en ik ben ook dom
waarom mag ik nou weer niet gewoon dom zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 20:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoezo ben jij dom dan?
Je hebt mij in ieder geval weer iets wijzer gemaakt
Nwh... soms ben je een klierquote:
bon appétit!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nwh... soms ben je een kliermaar dat geeft niet
en nu ga ik eten, spaghetti met tomatensaus, dus dat kan geen kwaad![]()
eetze allemaal !
Ik moet zeggen dat mijn sporadische behoefte naar soms een stukje vlees*quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:15 schreef Californium het volgende:
Na wat gelurk hierheb ik vorige week de tonijn van de vegetarische slager gehaald! Was echt lekker
(tonijn is 1 van de enige dingen die ik eigenlijk af en toe mis van het vegetarier zijn). Nu had ik er vandaag met de lunch weer zin in, alleen de COOP heeft die dingen in de diepvries liggen dus nu moet ik wachten totdat het ontdooid is
Eet je dan biologische eieren?quote:Op maandag 10 december 2012 14:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat mijn sporadische behoefte naar soms een stukje vlees*wel minder is nu ik zo af en toe eens iets van DVS gebruik.
*en nee, dan doe ik het dus niet he... Maar 2 weken leven op ei, snotgroenten en onsmakelijke zooi in noord-Afrika doen gekke dingen met je.
In Nederland wel ja, op reis is dat wat lastiger.quote:Op maandag 10 december 2012 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eet je dan biologische eieren?
Ik ook.quote:Op maandag 10 december 2012 15:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, op reis is dat wat lastiger.
Geen idee, laat het ons weten.quote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heb de gehacktballen gekocht van de vegetarische slager. Zijn deze lekker?
[ afbeelding ]
Jazekerquote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt het qua structuur niet TEveel op vlees? Had laatst een burger die teveel op vlees leek en heb hem na 1 hap weggegooidquote:Op maandag 10 december 2012 19:33 schreef Jurk het volgende:
[..]
JazekerZaterdag nog gegeten. Op een broodje met mayo.
Nee, ik vind het wel echt een vegetarisch product. Ik vind de "kip" van de vegetarische slager meer op echt lijken, qua structuur. Maar eerlijk gezegd vind ik het geen probleem als de structuur wat op vlees lijkt.quote:Op maandag 10 december 2012 19:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lijkt het qua structuur niet TEveel op vlees? Had laatst een burger die teveel op vlees leek en heb hem na 1 hap weggegooid
Waarop baseer je dat RobinOok? Ik ben wel benieuwd? Trouwens niet bedoeld om discussie uit te lokken ofzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:59 schreef RobinOok het volgende:
Ze blijven alleen wat dommer, kindjes die vegetarisch opgroeien, maar wat geeft dat nou, dommerdjes mogen er ook zijn.
Is een post van 2011, ik denk niet dat je reactie krijgt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:59 schreef Atreides83 het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat RobinOok? Ik ben wel benieuwd? Trouwens niet bedoeld om discussie uit te lokken ofzo.
Oh, gewoon op mijn gezonde boerenverstand. Kinderen = groeien = heel veel bouwstoffen nodig.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:59 schreef Atreides83 het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat RobinOok? Ik ben wel benieuwd? Trouwens niet bedoeld om discussie uit te lokken ofzo.
Duidelijk. Ik denk dat je met peulvruchten, noten, eieren, kaas etc desgewenst het gat wel kan vangen. Maar dat moet je inderdaad niet combineren met een mager fetish. Ik vermoed dat met name het gebrek aan omega 3 veel erger is. De vis zou ik in een dergelijke situatie zeker niet skippen. Maar vlees an sich lijkt me niet persé noodzakelijk. Persoonlijk lijkt het me niet ideaal, maar toch, niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh, gewoon op mijn gezonde boerenverstand. Kinderen = groeien = heel veel bouwstoffen nodig.
Zo is het bijvoorbeeld al een probleem dat sommige ouders hun kinderen alleen magere producten geven. Magere melk, geen boter op brood, van die dingen. Is niet goed voor de kindjes. Kindjes hebben van alles nodig waar wij als volwassenen veel beter zonder mee kunnen.
Ben erg benieuwd hoe deze bevallen. Ik vind DVS wel duur, namelijk. En ook ongezonder dan bijv. Quorn (tenminste, de producten waarvan ik de ingrediëntenlijst even bekeek), maargoed. Als je afwisselt moet dat niet een extreem probleem zijn.quote:Op maandag 10 december 2012 19:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |