Ja dit is helemaal vanzelf gegaan, superknap vind ik :-)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:12 schreef Grijs het volgende:
Wat goed! Dat is dan toch nog snel gegaan, of niet?
Hopelijk wel op de CB manier he!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier is het middagslaapje er een maand of 2/3 voor t grootste deel afgegaan (ze is nu net 3). Op het kdv slaapt ze meestal niet meer en thuis alleen als ik zie dat ze moe is.
En weer goedgekeurd op het CB. Ogentest ging prima. blokkenspelletjes gingen ook goed en qua lengte en gewcht netjes gemiddeld.
Kreeg nog een complimentje over hoe ik mijn verlegen dame overhaalde om toch mee te werken aan de ogentest...dus ik ook weer blij
Nouja, van mij mag ze laat naar bed, mits ze laat wakker wordtquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:59 schreef simmu het volgende:
hier hetzelfde probleem kleurdoos. ze trekt het niet zonder slaapje, maar slaat dan 's avonds aan het keten. wij hebben gewoon maar aanvaard dat het voorlopig zo is. als ze dus 's avonds nog een uurtje of 2 in bed bezig is, negeer ik dat. wel heb ik het stricte beleid dat ze dan zich zelf maar bezig moet houden.
na de vakantie gaat ze naar een andere groep op de psz, en dat is dan met een middag erbij. ik vermoed dat het 'probleem' zich dan vanzelf oplost.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Hopelijk wel op de CB manier he!
Kom maar, doe maar mee, dan krijg je als we thuis zijn een ijsje, zak snoep en een koekje
o en een stickerboek
huuu, lees ik hier zomaar overheenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:40 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Hier is het middagslaapje er een maand of 2/3 voor t grootste deel afgegaan (ze is nu net 3). Op het kdv slaapt ze meestal niet meer en thuis alleen als ik zie dat ze moe is.
En weer goedgekeurd op het CB. Ogentest ging prima. blokkenspelletjes gingen ook goed en qua lengte en gewcht netjes gemiddeld.
Kreeg nog een complimentje over hoe ik mijn verlegen dame overhaalde om toch mee te werken aan de ogentest...dus ik ook weer blij
Soms is dat ook een kwestie van wennen. Je zou het een paar dagen kunnen uitproberen, je merkt snel genoeg of ze er aan went of juist niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:53 schreef Kleurdoos het volgende:
nouja soms slaan we m over (zoals nu, maar dan flikkert ze om 5 of 6 uur in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |