Gemist vanwege Driesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef Droopie het volgende:
Gert: Moet ik je naar huis brengen, ik heb licht op mijn bakfiets heur
quote:"Als Gert Jacobs 10 kilometer voor de streep de sprint voor Jean-Paul van Poppel aantrok reed hij zo hard dat iedereen die in het lint erachter zat dacht; welke mongool rijdt daar zo hard? En als dan iemand zijn neus buiten de rij stak om te kijken pierde hij er zo vanaf."
Das echt een domme ventquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Nelissen mag wat mij betreft voor Rob Harmeling worden ingeruild.
Prima voor RTL dan toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Das echt een domme vent...
Zou Johan ook met z'n armen gaan mee zwaaien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk nog een keer Dries en Johan in één aflevering.
"Allemaal jaaaaaa!!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Johan ook met z'n armen gaan mee zwaaien?
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 20:48:22Benieuwd wat Johan Derksen over optreden Dries Roelvink had gezegd: "ijdeltuit", "gemankeerde zanger" en "smakeloos land"? #tourdujour reageer retweet
Ik heb zin in de etappes, doen die er eigenlijk nog toe?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:23 schreef TUFKAL het volgende:
Nu op de Belg een kwaliteit programma over de tour
Wat nou gelukkig Johan? Die komt daar alleen voetbalnieuwtjes voorlezen en dat gaat echt niet lang duren lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk nu 10 minuten, echt saai
Die kale die geen ABN kan valt alleen wel mee
Gelukkig maandag Johan...
Dat was gewoon geniaal. Een eckte baas hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef tralalala het volgende:
Die gozer die werd weggejaagd door Erik.
Ja ,en die gast is Danny Nellisen ,commentator bij eurosport.quote:Weet iemand trouwens of die man met die bril een vaste gast is?
maar ook een oud wielrenner, dus weet wel waar hij over praat. Neemt niet weg dat het een irritante kerel isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:02 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja ,en die gast is Danny Nellisen ,commentator bij eurosport.
Die zelfgenoegzaamheid (mooi gekozen woord) vond ik ook irritant. Hij praatte ook door anderen heen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:10 schreef Il-Migliore het volgende:
Volledig eens met miep63, kwam naar mijn mening ook iets te nep en gemaakt over. Morgen komen Viggo Waas en Peter Heerschop langs, gaat de amusementswaarde iniedergeval wat omhoog maar kreeg met name van die man met die bril, met zijn pijnlijk slechte "humoristische" opmerkingen en het moment waarop hij vol misplaatste zelfgenoegzaamheid vertelde over zijn twitterverslaving, een hoop plaatsvervangende schaamte. Verder vond ik Gert Jacobs buiten dat hij niet te verstaan was ook weinig zinnigs te zeggen hebben, en kreeg op een gegeven moment zelfs het idee dat Genee wat moest lachen om zijn domme houding/uitlatingen. Hopen dus op wat leuke gasten komen de weken. Weet iemand trouwens of die man met die bril een vaste gast is?
Snap ook niet wat er gelukkig aan is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 05:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat nou gelukkig Johan? Die komt daar alleen voetbalnieuwtjes voorlezen en dat gaat echt niet lang duren lijkt me.
Tour is nog niet echt begonnen, cijfers trekken wel aan. Denk wel dat ze rekening houden met een lager kijkcijfer in het begin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
359.000 kijkers...daar hadden ze bij RTL ongetwijfeld meer van verwacht.
VI Oranje begon ook met dit soort kijkcijfers...het succes zal vooral afhangen van de prestaties van de Nederlanders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Plus dat het een vrijdagavond is. Dan zijn er schijnbaar ook veel andere programma's die goed bekeken worden. Dus die kijkcijfers zijn niet bizar slecht voor een eerste dag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Niet in de zomer, hoor. Een aflevering van Flikken en Muziekfeest op het plein...dat zit beiden boven een miljoen kijkers en stelt toch niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat het een vrijdagavond is. Dan zijn er schijnbaar ook veel andere programma's die goed bekeken worden. Dus die kijkcijfers zijn niet bizar slecht voor een eerste dag.
De Tour moet natuurlijk nog beginnen hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Tip voor RTL: Nodig Tijl Beckand uit, hahahhahahaha!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:10 schreef Il-Migliore het volgende:
Volledig eens met miep63, kwam naar mijn mening ook iets te nep en gemaakt over. Morgen komen Viggo Waas en Peter Heerschop langs, gaat de amusementswaarde iniedergeval wat omhoog maar kreeg met name van die man met die bril, met zijn pijnlijk slechte "humoristische" opmerkingen en het moment waarop hij vol misplaatste zelfgenoegzaamheid vertelde over zijn twitterverslaving, een hoop plaatsvervangende schaamte. Verder vond ik Gert Jacobs buiten dat hij niet te verstaan was ook weinig zinnigs te zeggen hebben, en kreeg op een gegeven moment zelfs het idee dat Genee wat moest lachen om zijn domme houding/uitlatingen. Hopen dus op wat leuke gasten komen de weken. Weet iemand trouwens of die man met die bril een vaste gast is?
Niet superslecht hoor voor RTL 7; de vraag is alleen of mensen blijven haken. Zo'n eerste uitzending wil nog wel eens juist wat meer kijkers trekken, er is ook aardig wat promotie geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Toch niet slecht voor de 1e keer.quote:Tour du Jour op RTL trekt 359.000 kijkers
HILVERSUM - De eerste uitzending van de dagelijkse talkshow Tour du Jour over de Ronde van Frankrijk op RTL7 heeft vrijdagavond gemiddeld 359.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO) die zaterdag zijn gepubliceerd.
Het praatprogramma over de Tour de France is tot en met 24 juli te zien op de commerciële zender, vanaf 20.30 uur. In een studio in Amsterdam bespreekt presentator Wilfred Genee met gasten als Danny Nelissen, Steven Rooks, Jeroen Blijlevens en Michael Boogerd de etappe van de dag. Vanuit Frankrijk komen reportages.
De 98e editie van het wielerevenement begint zaterdag. RTL gaat met de Tour du Jour de concurrentie aan met de NOS, die vanaf zaterdagavond zoals ieder jaar rond 23.00 uur NOS Studio Sportzomer De Avondetappe uitzendt met gastheer Mart Smeets. Deze talkshow komt vanaf diverse locaties in Frankrijk en ook hier schuiven gasten uit de wielerwereld aan, onder wie ploegleiders Steven de Jongh en Tristan Hoffman en wielrenners Steven Kruijswijk en Teun Mulder.
Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |