Ll en Pheen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Van wie zijn de vijfde en zesde UI in de OP eigenlijk?
Aah, okidoki.. Dan weet ik ze allemaal geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Phenoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Van wie zijn de vijfde en zesde UI in de OP eigenlijk?
De laatste paar cd's zijn op zich niet slecht, maar ik heb echt zoiets van "DIt heb ik ze vaker horen spelen",quote:
Ja dat zeg ik inderdaad in een andere post al. De eerste albums met La Brie zijn gewoon goed en Train of Thought ook (volgens mij zit Metropolis of Six degrees of Inner Turbelence er nog tussen.., durf ik niet zonder opzoeken te zeggen).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Verder is dream theater wel oke, maar het is inmiddels wel veel van hetzelfde
Ik verander te vaakquote:
En dan?quote:
Van die vertiefte Comic af, het lijkt wel of ik in een stripboek zit te lezenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef Lutte het volgende:
Jullie zijn toch bekend met bento's hè?Ik was bezig met een komkommer om te toveren tot een bloemetje, zegt Ron: als jij nog even verder gaat met het figuurzagen van die komkommer ga ik vast eten.
Ik kwam niet meer bij.
Wat leuk! krijg jij ook wel eens een bento gevuld mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
bento's
Mijn vrouw heeft een kast vol met gear
[ afbeelding ]
"Comic SAAAAAAAAAAAAAAAAANS"quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! krijg jij ook wel eens een bento gevuld mee?
Ik zie je al zitten met je Hello kitty hapjes op je werkquote:
Ik vind het zo leuk hè.quote:
Ooooh, wat leeeuk!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
bento's
Mijn vrouw heeft een kast vol met gear
[ afbeelding ]
Volgens mij is het echt zó genieten als je op een lange dag werk/school zo'n trommeltje opent en dan kunt gaan smikkelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk hè.![]()
Net ook even een salade met 'gefiguurzaagde komkommer' gemaakt en hij wou dan toch wel heel graag een hapje.
Heey Omeaquote:
quote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
Mwoa, in een groep met instructeur is toch anders.
Dat wordt snijden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
En pak je afdakje eens aan dan, mooi moment
Kleinere bento mee naar het werkquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
Want met drie keer spinning in de week gaat er niets af. Eigenwijs vet
Nog kleiner?quote:
Minder borrels op de E3quote:
Nou ik lijk al op Fred Flintstone, dus dat zou wel kunnen.quote:
quote:
Gelukkig is dat maar een week. Voor de rest drink ik zo verdomd weinig alcohol, dat ik zelfs bier weggeef dat tegen de datum aan loopt. Altijd leuk, mensen die dan zeggen langs te gaan komen, dus koop je eens wat bier. Komen ze niet, bier in koelkast wat ik niet drink. Lang leve meets, dan neem ik die zooi wel meequote:
Kun je je buik trainen in de fitnesszaal?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig is dat maar een week. Voor de rest drink ik zo verdomd weinig alcohol, dat ik zelfs bier weggeef dat tegen de datum aan loopt. Altijd leuk, mensen die dan zeggen langs te gaan komen, dus koop je eens wat bier. Komen ze niet, bier in koelkast wat ik niet drink. Lang leve meets, dan neem ik die zooi wel mee
Precies. Al zegt de instructeur dat vet helaas niet goed weg te trainen valt door die plek te gaan trainen. Raar eigenlijk. Maar deze zomer kan ik het dus meemaken of het zo is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je je buik trainen in de fitnesszaal?
Hoi, ik heb nog een biertje in de koelkast staan.quote:
Neuh dat is ook meestal gewoon (teveel) voeding of drank, maar iets bijshapen kan altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies. Al zegt de instructeur dat vet helaas niet goed weg te trainen valt door die plek te gaan trainen. Raar eigenlijk. Maar deze zomer kan ik het dus meemaken of het zo is.
Daarom. En als ik me maar fit voelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh dat is ook meestal gewoon (teveel) voeding of drank, maar iets bijshapen kan altijd
Dat is het fijnste jaquote:
Fiets je ook gewoon buiten of specifiek lekker in de fitness?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vind fietsen het fijnst, maar ja, dat is dus even wat teruggebracht naar 2x (moet ik wat gaan schuiven in mijn agenda). Voor de rest volg ik geen programma's, tegenwoordig doe ik wat meer met dumbbels voor mijn rug en nek. Daar heb ik nu al driekwartjaar problemen mee, dus kijken of ik dat wat kan verstevigen. Ik loop ook bij therapie rond, omdat het soms een week geheel vastzit
Je postte dit om 9.56, toen zat er een vijf in de klok...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoi, ik heb nog een biertje in de koelkast staan.
Whoo, klinkt als een hebbe hebbe!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vanaf volgende week een pistoolbroes bij de Aldi in de aanbieding. Geen idee wat ik ermee moet, maar het woord roeleert
quote:
Ik ga echt kijken of ik hem kan vinden volgende week, gewoon voor het gevoelquote:
Echt een saai huwelijk zeg. Niets vergeleken bij het temperament en de traan van Max!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat ze dat ook uitzenden.Het merendeel heeft Albert al afgewerkt, die willen niet eens meer naar de afgelebberde boterham kijken.
We hebben zo geboft, alles valt in het niet bij ons.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt een saai huwelijk zeg. Niets vergeleken bij het temperament en de traan van Max!
Nat maken is de enige functie die nodig is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 functies![]()
wat voor andere functies heeft dat ding dan naast dingen nat maken?
Vibreren? Roteren?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
9 functies![]()
wat voor andere functies heeft dat ding dan naast dingen nat maken?
oh behaaaavequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nat maken is de enige functie die nodig is.
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet, je kunt ook droog je tuin vibreren.quote:
Gelijk heb je!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Normaal fiets ik er naartoe, maar nu ik toch niet kan drinken stap ik in de auto.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:35 schreef DeZwabber het volgende:
ah das waar eh, gij hedde sjans met uwen frietboer?
Dat centrum waar ik ook werk op de administratie, die hebben eens in de twee weken een zogeheten swingavond. Gewoon lekkere muziek en tijd voor een pilsje en gesprek met de mensen daar. Niet echt nieuwe mensen leren kennen, maar wel lekker gekletst met collega's. Gewoon prima vermaak, wel iets wat bij mij past eigenlijk.quote:
Precies, Vooraf had ik gezegd ik blijf tot middernacht en niet langer, maar het beviel zo goed, dat ik gewoon tot bijna sluiting ben gebleven. (1.00 uur gaat het dicht, het is ook niet echt een officiele horeca-gelegenheid).quote:Op zondag 3 juli 2011 01:58 schreef Bellatrix het volgende:
He dat is toch super! Relaxte omgeving waar je mensen kent, lekker pilsje erbij, mooi!
Ja, vond ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2011 08:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk dat je een fijne avond hebt gehad Bos!
Dat heb ik ook een tijdje gehad, komt wel weer in orde, je lichaam moet waarschijnlijk eerst even wennen aan deze veranderingen..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is erg, ik haal tegenwoordig met moeite 0.00 uur. Of ik ben in de overgang, of die kuur sloopt me. Hoop het laatste.
Maar was wel pret gisteravond. Ouderwetsch Pim Pam Petten!
Hier!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:26 schreef pgrferrari het volgende:
Heeft iemand 2 aanstekers met een draaiwieltje voor mij?
Ik wil wat knutselen
Edit: en waar is oh-oh?![]()
Ja, daarom had ik meteen van KOPENquote:Op zondag 3 juli 2011 13:43 schreef oh-oh het volgende:
Bos daar moet je toch elke keer om lachen als je die ziet
quote:
Leuke nieuwe Bosquote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, komt wel weer in orde, je lichaam moet waarschijnlijk eerst even wennen aan deze veranderingen..
Nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]
Geniet van de kneuterigheid!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
* Zondagmiddagclash *
Ik wil naar het veld maar er is een braderie voor mn deur
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alweer terug, te heet in het veld
![]()
Loop ik net met mn roedel over die braderie terug naar huis, brult dr zo een marktkoopman, zo heeeeeej mexicaanse naakthonden, wat leuk, kosten die?
How rude
Ja maar ook niks lekkers om te knabbelen?quote:Op zondag 3 juli 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee , ze verkopen echt alleen rotzooi, ik ben geen braderiemens, doe mij maar rommelmarkten en kringlopen![]()
Lelijke kleren en nepcrocs laat ik aan me voorbij gaan
Ook al niks lekkers om op te zuigen dusquote:
quote:
Whaha ja.quote:
Cool dat je weer je boeken erbij hebt gepakt!quote:Op zondag 3 juli 2011 18:08 schreef Bellatrix het volgende:
Generation A uit, van Douglas Coupland. Ingenieus boek, sterke karakterontwikkeling en dialogen die uit de realiteit lijken te komen. Maar het laat me wel achter met een gevoel van weltschmerz.
Zondag is zo'n dag om ver te geraken in een boek.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ja was er al lang in bezig, té lang als je kijkt hoe klein het boek is.
Omeaquote:
Ja stiefzus van huisgenoot + vriend waren hier en vertelde die. Ze noemde mij ook nog een lekker dingquote:Op zondag 3 juli 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Mijn buik..Veel te veel gegeten!
Maar wat was het gezellig, heb zo gelachen, Bos zijn mop werd goed ontvangen.Was tof.
Ja vooral de foto die op mijn ID-kaart en Stadspas sta. Maar op die foto ga ik door als Terroristquote:
Misschien juist woest aantrekkelijk door een norse blikquote:Op zondag 3 juli 2011 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja vooral de foto die op mijn ID-kaart en Stadspas sta. Maar op die foto ga ik door als Terrorist
Zonder bril, boos/chagrijnig kijkend, matje..
Moet ik rennen, is het de moeite waard?quote:
Dollyquote:Op zondag 3 juli 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
Jolene! Jolene! Jolene! I'm begging you, please don't take maaaaaaaaaah maaaaaan!
quote:
Ik heb gister keihard Aniet en Lange Frans zitten draaienquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb gister keihard Aniet en Lange Frans zitten draaien
Ik had het ineens op m'n heupen om te kieken of ik hem als mp3 kon vinden, hij deed het en hoequote:
Nooooh, lekker drukke tinus bende!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
ga dat weekend meteen bij m'n zusje langs, de maandag er na de 27 uur durende harry potter marathon, en de 25ste ga ik in utrecht twee weken op het huis van vrienden passen, wat best relaxed is, dichtb ij a'dam, er is een fablab, utrecht zelf is ook leuk![]()
en dan 18 augustus gamescom in keulen voor een paar dagen![]()
en in september weer op kamp met de opleiding
je bent niet de eerstequote:Op zondag 3 juli 2011 22:36 schreef oh-oh het volgende:
Thehe, waarom denk ik meteen aan iets raars bij een fablab
Dan moet je geen Toren van Pisa-poppetjes inslikken.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Ron Brandsteder vernauwing in mijn luchtpijp vanmorgen.
Honeymoonquizquote:Op maandag 4 juli 2011 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je geen Toren van Pisa-poppetjes inslikken.
Ze brengen een stuk vakwerk bij jullie in de buurt.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk! Ik reed vanochtend langs een vrachtwagen die aan het lossen was... "De .... woonwinkel in Rijssen"
quote:Op maandag 4 juli 2011 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Was jij dat toch.![]()
Ik dacht: dat had zo Oh oh kunnen zijn, die al vanaf '88 naar Prince gaat.
quote:
Het is echt zo grappig hoe snel dat gaat, want ik ken de plaats verder niet, maar echt in 1 seconde "OMG VADUSCHK DA DUSCHK IS HERE"quote:Op maandag 4 juli 2011 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze brengen een stuk vakwerk bij jullie in de buurt.
Whehehehehe 3 keer, ik ga komende vrijdag en zaterdag, en die kaarten zijn voor 26-7quote:Op maandag 4 juli 2011 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel keer ga je nu? Of neem je extra mensen mee?
Dat in caps.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is echt zo grappig hoe snel dat gaat, want ik ken de plaats verder niet, maar echt in 1 seconde "OMG VADUSCHK DA DUSCHK IS HERE"
Iemand begrijpt de zwaar matige grapquote:
Wowquote:Op maandag 4 juli 2011 11:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe 3 keer, ik ga komende vrijdag en zaterdag, en die kaarten zijn voor 26-7
Cool! Wie had je al?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Jajajaaa, Annette Gerritsen twittert me terug. Ze kan toegevoegd worden aan mijn lijstje.
o.a. Carice van Houten, Lucille Werner, Coen Swijnenberg, Maarten 't Hart, Marike Jager, Shary-Ann.quote:
Whooooaaah, Lucillequote:Op maandag 4 juli 2011 14:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
o.a. Carice van Houten, Lucille Werner, Coen Swijnenberg, Maarten 't Hart, Marike Jager, Shary-Ann.
Die van mij ook niet hoor, zit ook geen camera op ofzoquote:Op maandag 4 juli 2011 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maarten 't Hart, ik zou dr bijna voor gaan Twitteren!
Maar mijn mobiele telefoon kan niet eens online...
nicequote:Op maandag 4 juli 2011 15:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Rubriek over een jongen van 20 die sinds kort helemaal gek was van platenspelers. Zijn droom was een platenspeler opknappen en op zijn kamer een boek lezen met de muziek van ELO van de platenspeler.
Dan ben je echt een knuppel en moet je geweaun kapot!quote:Op maandag 4 juli 2011 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
zag laatst dat een klasgenoot van me lp's tegen zijn muur had geschroefd, met de schroeven door de lp's heen![]()
en hij had ze gesmolten en er een schaaltje en een klok van gemaakt enzo
moet je nagaan, deze gast pretendeert hipster te zijnquote:Op maandag 4 juli 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan ben je echt een knuppel en moet je geweaun kapot!
Ik had vroeger een poster van haar op mijn kamer hangen..quote:Op maandag 4 juli 2011 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
Froukje Both is misschien wel het beste wat radio overkomen is, nadat Marconi het uitgevonden heeft.
Mijn grootste fout als kind is toch wel het dragen van een Feyenoordshirt.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
Ik had vroeger een poster van Ricky Martin op mijn kamer hangen, zo maken we allemaal fouten.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ik een poster van Prince.
En een poster van Theo en Thea en de Ontmaskering van het Tenenkaasimperium.
En een Madonnadekbedovertrek
ik slaap ook nog steeds onder een sesamstraat dekbed van 18 jaar oud inmiddelsquote:Op maandag 4 juli 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
Ik heb nog steeds een teletubbiedekbedovertrek, een poster van de 3js op mijn kamer en slaap met twee knuffels.
Fouten maken
Oh-ohquote:Op maandag 4 juli 2011 15:32 schreef Lutte het volgende:
Ik heb nog steeds een teletubbiedekbedovertrek, een poster van de 3js op mijn kamer en slaap met twee knuffels.
Fouten maken
Ik hoop deze week een Supergrover shirt aan mijn collectie toe te kunnen voegen.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik slaap ook nog steeds onder een sesamstraat dekbed van 18 jaar oud inmiddels![]()
gewoon voor de lulz
Mijn broer had een Ferdi de Mier dekbed. Kent iemand dat hier nogquote:Op maandag 4 juli 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou willen dan ik mn true blue dekbedovertrek nog had !
De tenenkaasimperiumposter heb ik wel nog, daar moet nog es een mooie lijst omheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |