Ll en Pheen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Van wie zijn de vijfde en zesde UI in de OP eigenlijk?
Aah, okidoki.. Dan weet ik ze allemaal geloof ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Phenoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:10 schreef Lutte het volgende:
Van wie zijn de vijfde en zesde UI in de OP eigenlijk?
De laatste paar cd's zijn op zich niet slecht, maar ik heb echt zoiets van "DIt heb ik ze vaker horen spelen",quote:
Ja dat zeg ik inderdaad in een andere post al. De eerste albums met La Brie zijn gewoon goed en Train of Thought ook (volgens mij zit Metropolis of Six degrees of Inner Turbelence er nog tussen.., durf ik niet zonder opzoeken te zeggen).quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
Verder is dream theater wel oke, maar het is inmiddels wel veel van hetzelfde
Ik verander te vaakquote:
En dan?quote:
Van die vertiefte Comic af, het lijkt wel of ik in een stripboek zit te lezenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:26 schreef Lutte het volgende:
Jullie zijn toch bekend met bento's hè?Ik was bezig met een komkommer om te toveren tot een bloemetje, zegt Ron: als jij nog even verder gaat met het figuurzagen van die komkommer ga ik vast eten.
Ik kwam niet meer bij.
Wat leuk! krijg jij ook wel eens een bento gevuld mee?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
bento's
Mijn vrouw heeft een kast vol met gear
[ afbeelding ]
"Comic SAAAAAAAAAAAAAAAAANS"quote:
ja hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk! krijg jij ook wel eens een bento gevuld mee?
Ik zie je al zitten met je Hello kitty hapjes op je werkquote:
Ik vind het zo leuk hè.quote:
Ooooh, wat leeeuk!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:32 schreef Pheno het volgende:
bento's
Mijn vrouw heeft een kast vol met gear
[ afbeelding ]
Volgens mij is het echt zó genieten als je op een lange dag werk/school zo'n trommeltje opent en dan kunt gaan smikkelenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk hè.![]()
Net ook even een salade met 'gefiguurzaagde komkommer' gemaakt en hij wou dan toch wel heel graag een hapje.
Heey Omeaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |