Ik heb hem even opgezocht via UPC on demand. Het nummer isquote:Op maandag 11 juli 2011 16:31 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hmm, nee, ze zijn alle drie te snel. Het was trouwens ook niet het openingsnummer van het concert, maar de registratie begon met beelden van het publiek dat stond te wachten enzo, en intussen hoorde je een rustig instumentaal deuntje. Later zag je het publiek binnen en hoorde je het deuntje nog steeds, alleen dan met de zang van het publek. Na dit 'nummer' kwam de band pas op. Het leek alsof het voor het opkomen in de zaal gedraaid werd.
Bedankt voor je moeite in ieder geval!
Bedankt!quote:Op maandag 11 juli 2011 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb hem even opgezocht via UPC on demand. Het nummer is
en de setlist van het concert is hier te vinden: http://en.wikipedia.org/wiki/Everything_Live
Origineel:quote:Op maandag 11 juli 2011 19:56 schreef Erik1991 het volgende:
Iemand die me kan helpen aan de naam van dit nummer? Alvast bedankt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 11 juli 2011 20:34 schreef foknoob het volgende:
ik zoek een house/dance liedje , heb hem al vaak op de radio gehoord en met uitgaan maar weet totaal niet van welke dj die is. het is met een italiaanse zang erdoorheen en flinke bass.
hoop dat iemand mij bij het zoeken zou kunnen helpen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Zoek een nummer, kan me de band en titel niet herinneren. Is van een tweeling.
De clip gaat ook over de tweeling (jongens) die op een feest is en een andere blonde vrouwelijke tweeling tegen het lijf loopt en op het eind samen weg gaan. Nummer is nog niet zo oud. Vrij aparte rapachtige stijl in sommige stukken van het nummer.
Geen dank.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:39 schreef Donderkonijn het volgende:
yep, thanks dat is m. Gaat in de spotify lijst
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef WeirdlyWired het volgende:
Weet iemand welk liedje dat is waar ze allemaal op fietsen zitten in LA.
En een band is dan aan het spelen op een rots en kijkt uit over de stad.
En die fietsers hebben allemaal apparte pakken aan en lichtjes
En op zn laatst word er een fietser aan gereden.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:42 schreef Thaboel het volgende:
Ik zoek een nummer met een mannenstem in het engels maar met een italiaans accent.
Wat ik nog weet van de tekst: Whatsa wrong with you? He! Get outta ma face! He!
Zoeits (ja heb het accent proberen te typen)
Toevalig 'STOP ITS THE MOTHERFUCKING REMIX' ? Dat zijn er heel veel is namelijk een sample van Lil' Johnquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:28 schreef matsu het volgende:
Hallo,
Ik ben ernstig op zoek naar een nummer waarin het geluidseffect van een terugspoelende plaat te horen is en daarna 'REMIX' geroepen wordt. oop echt dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt!!!!
Heel erg bedankt!quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:26 schreef ranja het volgende:
[..]
in het nederlands door Dingetje gedaan. Houtochdiekop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |