Haylingquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb mezelf verlost
Dat met het zwembad was denk ik een video waar deze muziek onder zit maar niet per sé de clip
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:40 schreef bebabrol het volgende:
Afgelopen week naar Exit Festival in Servie geweest, supervet echt een aanrader!.
Nou werd de eerste avond op de camping een hitje gedraaid die ik verdomde mooi vond.
Ik heb er een filmpje van en op Megauploud gezet.
Heeft iemand enig idee wat de titel van dit nummer is??
Alvast bedankt!
http://www.megaupload.com/?d=V2VBH68U
Heel erg bedankt!quote:
Gezongen door een man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:37 schreef Paul-89 het volgende:
Genre ?
Zang man/vrouw ?
Instrumenten ?
enz.
Misschien heel gek gokje, maar dan toch een gokje:quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef mokie14 het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar 1 nummer
Herrinner me dat er in dat nummer telkens dezelfde tekst in terug kwam zoiets van: bodega bodega ............
Ik weet het veel kan je er niet van maken ;P mocht iemand het herkennen en het nummer weten......
Was midden/eind jaren90
Gr
Nee helaas thnx voor het gokje:)quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Misschien heel gek gokje, maar dan toch een gokje:
En mijn tweede gokje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef mokie14 het volgende:
Herrinner me dat er in dat nummer telkens dezelfde tekst in terug kwam zoiets van: bodega bodega ............
Ik weet het veel kan je er niet van maken ;P mocht iemand het herkennen en het nummer weten......
Was midden/eind jaren90
Gr
Deze zou ook kunnen danquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:16 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
En mijn tweede gokje?
Hier komt alweer de derde
Ik heb geen idee maar voor de mede-speurders :quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:25 schreef RickoKun het volgende:
Een hele lastige:
Die je vandaag hoort tijdens de reclame van The Butterfly Effect!! (aankondiging van die film)
Iemand?
Wrong topic, sterker nog het mag helemaal niet op fok.quote:
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Game on!
Gokjequote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef mokie14 het volgende:
Was midden/eind jaren90
Gr
Dat kon wel eens de goede gok zijn.quote:
Ik heb dat gegoogled... Dit kwam eruit:quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef mokie14 het volgende:
Heb m gevonden: on a reggea trip 97
Thnx evengoes voor jullie hulp!!!!
quote:Resultaten weergeven voor on a reggea trip. Zoek in plaats daarvan naar on a reggea trip 97
Zoekresultaten
Bedoelde u: on a ragga tip
Hmmm thanks, morgen na t werk misschien ff shazam erop loslaten als de link dan nog bestaat :pquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar voor de mede-speurders :
http://www.veronicatv.nl/web/show/id=393825
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm thanks, morgen na t werk misschien ff shazam erop loslaten als de link dan nog bestaat :p
Oja. Dat was 'mquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat op 7:25 word gedraaid!!
kan het nummer hier op het werk helaas niet beluisteren, maar thanks voor het posten van dit filmpje! gouden tijden gehad in de Zillion vroegahh!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:33 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek het nummer wat op 7:25 word gedraaid!!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een hiphop-nummer dat qua beat is geïnspireerd op Crystal waters - Gypsy Woman.
Zullen d'r vast niet veel zijn toch?
Ja dat is volgens mij wat ik zocht. Wel een slechter nummer dan ik in gedachten hadquote:
Ninja-edit:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:49 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij wat ik zocht. Wel een slechter nummer dan ik in gedachten had
Thanks.
@Donroyco
Nope, dat is een ander nummer
Ja, dat is wat ik zochtquote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik zocht
Is het toch niet die andere. Bedankt
Jij bent mijn held, als je een apetijtelijk 17 jarig meisje was zou ik je raken en daarna voorstellen aan mijn ouders, zo dankbaarquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Schachtman het volgende:
mister romeo tunuunu (iets wat ik niet meer weet)
oh mister romeo
ofzo
is volgens mij al een wat gedateerd nummer
iemand?
Ja dat is hem wel;)quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Ik heb dat gegoogled... Dit kwam eruit:
[..]
![]()
Moest meteen denken aan;quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zoek een popnummer, gezongen door een vrouw, waarin heel vaak 'I used to' en dan in verschillende varianten voorkomt. Iemand een idee?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:58 schreef Schachtman het volgende:
mister romeo tunuunu (iets wat ik niet meer weet)
oh mister romeo
ofzo
is volgens mij al een wat gedateerd nummer
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |