Dus gelukt met @live.nl oid?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh? Ik heb geen gMail e-mailadres, maar heb de invite wel ontvangen.
tweakerss.nl? that ain't right!quote:Op zondag 3 juli 2011 13:04 schreef schommelstoel het volgende:
Er is een Tweakerss.nl Google+ profiel, zou het een meerwaarde hebben als ze er ook één van frontpage.fok.nl maken?
Verstuur jij ze ook allemaal via de circle manier?quote:
Aan zo'n aantal zal ik ook wel zitten. Deels Fok!, deels Tweakers en veel via http://stuivertje.nl/invite/index.php (hier kan je je email achterlaten en een lieve tweaker of andere volger van die site stuurt je een invite).quote:
Nope... berichtje delenquote:Op zondag 3 juli 2011 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Verstuur jij ze ook allemaal via de circle manier?
Ja, dat is wat ik bedoelquote:
Ik doe ze niet in een circle... gewoon direct met het mailadres delenquote:Op zondag 3 juli 2011 14:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel
Berichtjes delen via de gewenste circle (met nieuwe email adressen)
Heb je op de rode knop gedrukt in e mail?quote:Op zondag 3 juli 2011 14:19 schreef Pien85 het volgende:
Hm... Iemand anders problemen met Google+? Ik heb mijn invite al een dag of 4 liggen, maar ze komen capaciteit te kortMooit kut want ik wilde het graag 's bekijken
Jepquote:Op zondag 3 juli 2011 14:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je op de rode knop gedrukt in e mail?
Al 4 dagenquote:Ben je al uitgenodigd? We komen tijdelijk capaciteit te kort. Probeer het binnenkort opnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |