Okeeeeeequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:10 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Haha die is goed, maar wag is effe da is veul tekst jong ga we dus nie lezen
Dat vraag ik me ook al een tijdje af, maar ik ben te lui om te gaan zoekenquote:
Een nieuw initiatief door Google (nieuwe poging eigenlijk) voor een profielensite a la Facebook. Alleen zou deze uniek zijn door zogenaamde circels waarin je je vrienden (nee, contacten!) kan plaatsen. Dus een circel met vrienden, circel met collega's etc.quote:
Oh, heel fris, vernieuwend en uniek enzo inderdaad.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:14 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Een nieuw initiatief door Google (nieuwe poging eigenlijk) voor een profielensite a la Facebook. Alleen zou deze uniek zijn door zogenaamde circels waarin je je vrienden (nee, contacten!) kan plaatsen. Dus een circel met vrienden, circel met collega's etc.
Alleen is het ook mogelijk via Facebook, maar niet in gebruik door het grote deel. (Groepen, lijsten en privacy opties)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, heel fris, vernieuwend en uniek enzo inderdaad.
Ssssht, verpest het nou niet voor google.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Alleen is het ook mogelijk via Facebook, maar niet in gebruik door het grote deel. (Groepen, lijsten en privacy opties)
En daarnaast, wie onderhoudt er nu serieus diepgaande contacten via de hoofdpagina op je profiel? Hier plaats je toch alleen wat iedereen kan zien. Als je contact zoekt, dan doe je dat via een bericht toch..?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, verpest het nou niet voor google.
Ik zit in 3 verschillende, maar niet zo boeiende.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef HappyBob het volgende:
Ik gebruik wel groepen bij Facebook![]()
Cirkel
Ik vind het wel handig om te gebruiken eigenlijk..beter dan de hele tijd groepen te emailenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zit in 3 verschillende, maar niet zo boeiende.
Eens. Ik ga geen diepgaande gesprekken voeren via de hoofdpagina. Sowieso niet via facebook/iets dergelijks eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
En daarnaast, wie onderhoudt er nu serieus diepgaande contacten via de hoofdpagina op je profiel? Hier plaats je toch alleen wat iedereen kan zien. Als je contact zoekt, dan doe je dat via een bericht toch..?
We hebben met projectgroepen op school steeds Facebook groepen gebruikt als communicatie in plaats van emailen, dat werkte wel een stuk overzichtelijker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig om te gebruiken eigenlijk..beter dan de hele tijd groepen te emailen [ afbeelding ]
Ja oke, dat is waar. Tijdens de grote opdrachten/tentamenstress is het wel makkelijk dat ik alleen m'n klasgenoten in paniek kan vragen wat ik moet leren, zonder dat m'n broertje zich er mee gaat bemoeienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
Al moet ik toevoegen, soms wil wel specifiek mijn collega's iets vragen, en als alleen zij het bericht zouden ontvangen zou het wel handig zijn
Het is altijd tijd voor een goed lettertype!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Comic Sans? wat? het is al 1 april geweest toch?
Hallo grote beer.quote:
Nah das niet waar.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:23 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Deze houding werd vroeger ook aan Gmail gegeven, maar zie nu toch.
Och arme, moet ik meehelpen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:29 schreef HappyBob het volgende:
Zoveel te doen en zo weinig tijden geen zin om iets te doen ..
Wil je stofzuigen, dweilen of boodschappen doen?quote:
Tuurlijk, ik hou van stofzuigenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil je stofzuigen, dweilen of boodschappen doen?Denk trouwens dat ik het dweilen zondag ofzo doe. Scheelt toch weer iets
hij kan er niks aan doen, wij mannen doen de hele dag niks andersquote:
Misschien gebruikt ie m niet zo vaakquote:
Geen excuus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij kan er niks aan doen, wij mannen doen de hele dag niks anders
excuusquote:
Ach, stik toch.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
excuus
zn onz excuus (-cuses mv) [ɛksˈkys]
1 wat je zegt als je ergens spijt van hebt
2 de reden die je geeft waarom iets niet goed is gegaan
het is dan ook geen excuus, enkel een verklaring
Een gezonde avondmaaltijd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Noem iets wat ik vandaag moet kopen.
broodquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:47 schreef Breezerslet17 het volgende:
Noem iets wat ik vandaag moet kopen.
Check, check, check, niet nodig, check en check.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
brood
boterhamworst
dreft
koffiepads
vlees
groente
gaarne bij mij thuis afleveren.
alvast bedankt
Nou, dan breng je het toch naar mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik koop geen troep eten, ik leef gezond.
Ananas schijven in siroopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef FreezePop het volgende:
Albert Heijn Ananas Stukjes
IJsthee.
Nee man die verse in die bakjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ananas schijven in siroopHeb hier nog een blikje staan
Ben & Jerry'squote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:52 schreef Bloempje. het volgende:
In dat geval:
Ben & Jerry's
Douwe egberts ijskoffiedingest
Thee
Marsepein
Alles wat je onderweg naar de kassa tegenkomt en wat je lekker lijkt
Een winnend loterijlot.
de xenos, daar moet ik ook nog eens heenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik koop wel de Blokker en de Xenos leeg.
Doeiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nu ga ik naar Den Haag rijden, dag liefjens, tot morgen ofzo
Dag Bloempje..als je rustig aan rijd zie ik je misschien nog wel ergens rijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:56 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, nu ga ik naar Den Haag rijden, dag liefjens, tot morgen ofzo
Die siroop is juist heerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Die siroop is vies. In die bakjes drijven ze in hun eigen ananassappen
is het weekendquote:
Het is een date.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
Bob en ik gaan een broodje eten bij de Subway en daarna een ijsje.
En aanraken en lachen en hosselen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:31 schreef Beach het volgende:
Precies. Al het lekkers uitchecken wat er rondloopt.
Kudquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:56 schreef FreezePop het volgende:
Hier lach ik heel hard om, best sneu wel
Zeg dan wat, ik durf niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik ben gewoon online op msn?
Ik zou niet weten wat erger is.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik weet het zo nog niet met dat Google+. Ik blijf bij Facebook.
Ik mocht niet op jouw partijtje komen godverdomme, nu kom je niet op mijn Google+ partijtje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2011 19:19:01 ]
Henkie, where'd you go? I miss you so...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:30 schreef Henkie94 het volgende:
Zo, ik zit vol.En heb au aan mein schouder. D:
Vandaag ofwaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Henkie, where'd you go? I miss you so...![]()
Groetjes terugquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
groetjes van Bob en mij, we zitten nu in de Stairway aan het bier
sryquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:34 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nee, gewoon. Lang niet gesproken, op die Skype en alles.
Ik heb vandaag iets van 8 Heineken achterovergeslagen. :3quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier is zojuist een Hertog Jan open gegaan
Netjesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag iets van 8 Heineken achterovergeslagen. :3
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:55 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En 20 sateetjes en een stel hamburgers.
Da's kutquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:56 schreef Henkie94 het volgende:
En een of andere josti had bier over me heen geflikkerd.We wilden proosten, maar hij deed t iete te hard.
Oh dan valt het op zich nog wel meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Uhu.Gelukkig alleen mn broek.
Die ligt nu dus ergens in de was.
Wel zonde van t bier.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Oh dan valt het op zich nog wel mee
Zonde dat zekerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Wel zonde van t bier.
Er was ook iemand KO gegaan.20 bier en wat joints.
Ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zonde dat zekeren die gast die KO ging:
Maar had je een BBQ dan?
BBQ, altijd goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja.
Uhu, eindfeest van school. Eerst optreden van een band (3 chicks(en 1 dude
)), en toen BBQ.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef dralion13 het volgende:
BBQ
Maandag heb ik voor de klas nog een BBQ georganiseerd
Liefde voor jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
WHEREEEE IS THEEEEE LOVEEEEEEE THEEEE LOVEEEEEE THEEEE LOVEEEEEEE THEEEE LOVEEEEEEE
Even bewaren zodat ik het op een ander moment kan gebruiken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heleboel liefde terug aan jou
[..]
Liefde is in allerlei soorten en maten.
Wat voor creme-topping, welke smaakquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Doe mij maar een XL, met crème-topping.
Dat mag altijd en als je meer nodig hebt, vraag je maarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Even bewaren zodat ik het op een ander moment kan gebruiken.
Gewoon een sociaal netwerk wat nog in gesloten beta zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar wat doet hetIk lees er allemaal dingen over
even vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor creme-topping, welke smaak
Ik wil gewoon een beetje liefde. Niets meer, niets minder.
[..]
Dat mag altijd en als je meer nodig hebt, vraag je maar
A jippie jeej.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yesssss![]()
Nu ga ik Jan bekijken met het Tros Muziekfeest.
UPC.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje, UPC ding doet niet wat ik wil en dit is het enige fatsoenlijke
Nou die afstandsbediening werkt altijd waardeloosquote:
Chello, god wat een tijd was datquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
dan ken je de UPC van vroeger niet.
De tijd nog van Chello wat een ramp toen.
Beetje zout en peper erbijquote:
Toen was het wel wat minder idd, maar de laatste paar jaar nergens last vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:38 schreef Oceanview het volgende:
dan ken je de UPC van vroeger niet.
De tijd nog van Chello wat een ramp toen.
We kregen rekeningen toegestuurd terwijl netjes opgezegd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou die afstandsbediening werkt altijd waardeloos
[..]
Chello, god wat een tijd was dat
[..]
Beetje zout en peper erbij
Nieuwe aanvragen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou die afstandsbediening werkt altijd waardeloos
Faalquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We kregen rekeningen toegestuurd terwijl netjes opgezegd.
Ook beetje knoflook?
Ik wil ook dronken zijnquote:
Ga ik doen!quote:
HET IS COMIC SANS DAYYYYYquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Dale. het volgende:
Wat is dit voor lelijk lettertype trouwensik kan zo niet schrijvne....!!!
Ik kan je daarbij wel helpen. Simpel weg dor naar een constitutie borrel te gaan en lekker te drinken terwijl de vechtpartijen voor je losgaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Faal
Vooruit
[..]
Ik wil ook dronken zijn
[..]
Ga ik doen!
Nouja mijn ouders.
Wordt crème niet gemaakt van melk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat voor creme-topping, welke smaak
Ik wil gewoon een beetje liefde. Niets meer, niets minder.
[..]
Dat mag altijd en als je meer nodig hebt, vraag je maar
Ja dat dus en klantenservice was een hel toen, duur en lange wachttijden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Faal
Vooruit
[..]
Ik wil ook dronken zijn
[..]
Ga ik doen!
Nouja mijn ouders.
Ik zou vanavond cocktailen but plans changed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:42 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik kan je daarbij wel helpen. Simpel weg dor naar een constitutie borrel te gaan en lekker te drinken terwijl de vechtpartijen voor je losgaan
Kun je smaak aan toevoegen?quote:
Ja die klantenservice herinner ik mij ook wel, 3 uur aan de telefoon zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja dat dus en klantenservice was een hel toen, duur en lange wachttijden.
Komt eraan.
Ik vertel het je nog wel een paar keer hoor, als het moet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:43 schreef Dale. het volgende:
[..]
Oh dat is 't, ik geloof dat mij dat al eerder was verteld maar ik was 't vergeten
Weddenschappen? Enigste wat ik heb gedaan is bier gedronken gepraat en toegekeken hoe andere verenigingen probeerde (faalde) onze staf/gastenboek/spul te jattenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou vanavond cocktailen but plans changed.
Oeh stoer, heb je al weddenschappen staan?
[..]
Kun je smaak aan toevoegen?
[..]
Ja die klantenservice herinner ik mij ook wel, 3 uur aan de telefoon zitten
[..]
Ik vertel het je nog wel een paar keer hoor, als het moet.
Is dat normaal onder studentengedoe? Ik bedoel doen jullie ook wel eens zulke acties terug?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:48 schreef Dale. het volgende:
[..]
Weddenschappen? Enigste wat ik heb gedaan is bier gedronken gepraat en toegekeken hoe andere verenigingen probeerde (faalde) onze staf/gastenboek/spul te jatten
Nou dit was me tweede keer dat ik een constitutie borrel meemaakte... maar 't was behoorlijk heftig imo, werd mij ook verteld dat het heftiger was dan voorgaande jaren. Maarja schijnt wel normaal te zijn jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is dat normaal onder studentengedoe? Ik bedoel doen jullie ook wel eens zulke acties terug?
Meeste crèmes komen niet echt met smaakmakers voorzover ik weet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zou vanavond cocktailen but plans changed.
Oeh stoer, heb je al weddenschappen staan?
[..]
Kun je smaak aan toevoegen?
[..]
Ja die klantenservice herinner ik mij ook wel, 3 uur aan de telefoon zitten
[..]
Ik vertel het je nog wel een paar keer hoor, als het moet.
Dus je gaat vaker heen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nou dit was me tweede keer dat ik een constitutie borrel meemaakte... maar 't was behoorlijk heftig imo, werd mij ook verteld dat het heftiger was dan voorgaande jaren. Maarja schijnt wel normaal te zijn ja
koelquote:
huiliequote:
Oooooh okeeeeeeee nou primaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Meeste crèmes komen niet echt met smaakmakers voorzover ik weet.Gewoon melkachtig smaakje.
Ja om een redenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je gaat vaker heen?
[..]
koel
[..]
huilie
[..]
Oooooh okeeeeeeee nou prima
Twee keer is vaakquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je gaat vaker heen?
[..]
koel
[..]
huilie
[..]
grquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je gaat vaker heen?
[..]
koel
[..]
huilie
[..]
Jij woont dichtbij Amsterdam zou verwachte dat je ermeer verstand van hebtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gr
[..]
Heb ik toch geen verstand van jongeeeuhhh
Sorryquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:00 schreef Dale. het volgende:
[..]
Jij woont dichtbij Amsterdam zou verwachte dat je ermeer verstand van hebt
Hoeft toch niet, ik geloof dat er procentueel maar iets van 5% van onze eigen verenging was, de rest daarbuiten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorryik ben niet gebonden aan iets studentikoos, alleen met mijn klas feest ik wel eens.
Gecondoleerdquote:
hihi je kent mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tsja, ik ken alleen maar rare mensen.
Ik ben raarquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tsja, ik ken alleen maar rare mensen.
Hoe ken jij dat gevoel nou weer? :squote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
mijn ogen voelen verkracht met dit lettertype
Leeeeeef je eens in.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hoe ken jij dat gevoel nou weer? :s
Weet niet of ik op Bobje of op jou jaloers benquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef Beach het volgende:
het was weer gezellig met bobo maar nu stap ik weer in de bus op weg naar huis
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo ik kan niet slapen dus nu ben ik hier
Hoiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:19 schreef Bloempje. het volgende:
Hallo ik kan niet slapen dus nu ben ik hier
quote:
quote:
quote:
wrm generaliseren tanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef FreezePop het volgende:
vanaf vandaag heb ik officieel een hekel aan turken en Marokkanen.
Ik heb hem 3x geprobeerd te downloaden, maar hij faalt steeds met afspelenquote:
Laten we het op de Turkse en Marokkaanse stapjeugd houden. Wat een vieze vuile arrogante kinderachtige klootzakken zijn dat, allemaal.quote:
Hmm, tja..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Laten we het op de Turkse en Marokkaanse stapjeugd houden. Wat een vieze vuile arrogante kinderachtige klootzakken zijn dat, allemaal.
Wacht maar tot je uitgaat, dan merk je het wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, tja..
Creeg ga naar bios dan met je vriendin is grappig
ik ga niet uit in de achterbuurten sryquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wacht maar tot je uitgaat, dan merk je het wel.
Hmm, dat is wel een goede investering lijkt mequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm, tja..
Creeg ga naar bios dan met je vriendin is grappig
Ja rustig, kan nu toch nietquote:
Kan ik beide nietquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen dan haha of overmorgen. Ik vond het en leuke film wel.
jquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:52 schreef FreezePop het volgende:
zijn gaybars relaxed? weinig buitenlandse stapjeugd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |