Ik geloof wel dat je er niet aangeschoten of dronken van raakt (sowieso nauwelijks van dat festivalbier), maar kan je dan niet net zo goed helemaal geen bier drinken? Dat festivalbier vind ik vaak toch niet te zuipen...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:15 schreef Koepert het volgende:
Even om te zorgen dat er geen misverstand ontstaat... een pilsje of 8 is voor mij over n hele dag eigenlijk niks.. (glazen dan hè). Maar meer nog bedoel ik dat ik n paar biertjes drink, meer fris drink, niet aangeschoten raak en vroeg stop met drinken..
Hoort gewoon bij het festival gevoel!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er niet aangeschoten of dronken van raakt (sowieso nauwelijks van dat festivalbier), maar kan je dan niet net zo goed helemaal geen bier drinken? Dat festivalbier vind ik vaak toch niet te zuipen...
Je kan niet kiezenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoe kan je op dance-tunes.com kiezen voor een 320 versie ipv 192? Of zou die dan apart erbij moeten staan, ik zie hem namelijk niet (Salamandra HM rmx), alleen de albumversie is 320...
omdat ik het lekker vind n biertje te drinken, en ik niet drink om dronken te worden... en het ligt idd ook aan t soort bier hoeveel ik drink...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Booomer het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je er niet aangeschoten of dronken van raakt (sowieso nauwelijks van dat festivalbier), maar kan je dan niet net zo goed helemaal geen bier drinken? Dat festivalbier vind ik vaak toch niet te zuipen...
Het is me maar 1x 'gelukt' om van het bier op een feest bezopen te raken en dat lag meer aan de omstandigheden ( 25 graden, snikhete tent, al vanaf 5 uur in de ochtend wakker en geen avondeten..) dan aan het bier zelf. Ik drink daarom gewoon bier tot de smaak me begint te vervelen en dan stap ik over op iets anders. Helaas heb ik dat op feesten ook al snel met cola of andere alternatieven. Uiteindelijk is het hier daarom altijd een mengelmoes van fris, bier, water (vitaminewaterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:06 schreef Booomer het volgende:
Ben één keer naar een feest geweest waar ik de bob was hele avond/ nacht niks geen alcohol gedronken, het is gewoon niks voor mij. Betaal liever een paar euro meer dat iedereen kan drinken.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:23 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat krijg je dan? Afkickverschijnselen?
Fuck yeah, das een toffe trackquote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef eQuaL het volgende:
Bijna 20k likes op Psyko Punkz Facebook, free release van Forget About Dre
Done!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:48 schreef eQuaL het volgende:
Bijna 20k likes op Psyko Punkz Facebook, free release van Forget About Dre
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:14 schreef eQuaL het volgende:
Nog maar 17 likes, verwacht hem nu toch wel binnen een uurtje
quote:
Best lekker nummer ja!quote:
whahaha nice, dat je die had gezienquote:
wat een herriequote:
toffe trackquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:03 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-Deeltjesversnellerrrrrs winactie v/d maand-
Spreek een zo geil mogelijke acapella versie van A-Lusion vs Nightkiller - Skwert in, de beste inzending wint de Emporium cd van dit jaar
http://www.lololyrics.com/lyrics/7906.html
[ afbeelding ]
Deelname kan tot zondag 10 juli 2011 23:59 uur
waarom zou ik kans maken?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:18 schreef T-Force het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat OF Krullie of ReMcOrE die gaat winnen
Starfuckersquote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Levitas het volgende:
Die Dr. Dre DJ tool.. Ik dacht zuiver dat ie van Coone was
Geen idee waarom eigenlijk.. Nu ik m`n iTunes library aan het doorspitten ben, staat er helemaal niks in wat er ook maar een beetje op lijkt
Rustig maar vent... je haptquote:
Ik verwacht van niet, ReMcOrE is alleen van de Hardstyle toch?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rustig maar vent... je hapt... ik hoop althans dat het stangen van onze Remmie is..
inderdaad, totally not my cup of teaquote:Op woensdag 6 juli 2011 00:35 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet, ReMcOrE is alleen van de Hardstyle toch?
En Richie Gee was echt briljant
Het is wel weer een aardige track moet ik zeggen. Bass Mechanics en die summer sampler vond ik erg vet, maar bijvoorbeeld The Words-vinyl vond ik weer niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:00 schreef Levitas het volgende:
Die Dr. Dre DJ tool.. Ik dacht zuiver dat ie van Coone was
Geen idee waarom eigenlijk.. Nu ik m`n iTunes library aan het doorspitten ben, staat er helemaal niks in wat er ook maar een beetje op lijkt
En sinds wanneer ben jij Redactie Frontpage/Games?quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:30 schreef 16meter het volgende:
The worlds vinyl niet zo bijzonder > understatement
Wat een trieste meuk.
Dat was ook het eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En sinds wanneer ben jij Redactie Frontpage/Games?
Je hebt nu een voorbeeldfunctie, dus je mag je idd gaan inhouden, tzou eens tijd wordenquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef 16meter het volgende:
Sinds gister. Van mij hoeft dat niet zo expliciet vermeld te worden bij elke post, maarja.
Straks moet ik me nog gaan inhouden.
Ik ga je nu aanspreken met U en Meneerquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef 16meter het volgende:
Sinds gister. Van mij hoeft dat niet zo expliciet vermeld te worden bij elke post, maarja.
Dat wordt nog watquote:
Doe ik toch ook nietquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:19 schreef 16meter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake you from your boredom is der weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Edit: wat valt het btw toch ontzettend op als een setje in 320 kbps is! Dezelfde nummers klinken nog zooveel lekkerder bij betere kwaliteit!! Echt heerlijk!!![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Krulliewullie op 06-07-2011 18:24:29 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Ander filiaal?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef Levitas het volgende:
Zucht.. Ik heb weer eens de gebruikelijke uitverkocht-pech. Bij de Aldi () hebben ze deze week een digitale dj controller in de aanbieding (130 ekkies, met geluidskaart erin). Heel de week niet echt aan gedacht of tijd voor gehad, en ja hoor.. Vandaag uitverkocht
Vast niet overal? Ga eens in een klein dorpje naar de Aldiquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:14 schreef Levitas het volgende:
Zucht.. Ik heb weer eens de gebruikelijke uitverkocht-pech. Bij de Aldi () hebben ze deze week een digitale dj controller in de aanbieding (130 ekkies, met geluidskaart erin). Heel de week niet echt aan gedacht of tijd voor gehad, en ja hoor.. Vandaag uitverkocht
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe Wake you from your boredom is der weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin om ook zo'n tracklist in elkaar te knallen en te mixen!! Maar ik bak er nog niks van
![]()
Oefenen oefenen oefenenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb zin om ook zo'n tracklist in elkaar te knallen en te mixen!! Maar ik bak er nog niks van
Hier in de buurt zitten maar 2 filialen, allebei gehad. Was te laat om ook nog naar omliggende dorpjes te rijdenquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ander filiaal?
Of werkt dat op die manier niet?
Ben benieuwd, heb 'm nog nooit gehoord volgens mij...twitter:DjZany twitterde op woensdag 06-07-2011 om 19:25:42I'm giving away my Bruno Mars dj tool when i reach 10.000 followers at twitter! reageer retweet
Wordt vanzelf beter, ik weet hoe het voelt ik bak er meestal ook niet veel van als ik het ooit probeer. Maar als je gewoon iedere dag oefent ofzo gaat het snel beter. Tenminste toen ik bij M.I. in huis zat heb ik iedere dag wel paar uur gemixt en je voelt het steeds beter gaan danquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb zin om ook zo'n tracklist in elkaar te knallen en te mixen!! Maar ik bak er nog niks van
Wou net zeggen, ken ik helemaal niet...quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:39 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd, heb 'm nog nooit gehoord volgens mij...twitter:DjZany twitterde op woensdag 06-07-2011 om 19:25:42I'm giving away my Bruno Mars dj tool when i reach 10.000 followers at twitter! reageer retweet
quote:
x2!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:03 schreef Levitas het volgende:
Ik laat hem lekker aan me voorbij gaan.. Wat een troep
Hij weet wel wat ie weg geeft zeg.. Wat een KAKquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:03 schreef Levitas het volgende:
Ik laat hem lekker aan me voorbij gaan.. Wat een troep
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:14 schreef Koepert het volgende:
Oh en MI. je WYFYB is ook weer KUT zeg..![]()
Kweek Un Tent
Yellow Submarinequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:05 schreef StM het volgende:
Nu op Fear.FM de warming up voor Dreamfields Festival 2011 met de Emporium sets van Zatox, Crypsis (Live), Alpha2 vs Ran-D en Zany vs B-Front!
In goede kwaliteit uiteraard. (Zo hoog als dat mag maar wel met het geluid van de MC en publiek. Mensen die nummers rippen blijven nu eenmaal een probleem...)
Misschien is dat stukje van Bruno Mars overdreven, maar moet zeggen dat de melodie een keer wat anders is dan de spookhuis geluidjes van Fusion.quote:
deze komt wel na The Prophecy en Science & Religionquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef T-Force het volgende:
Eigenlijk was dit wel een briljant Qlimax Anthem![]()
Voor mij is het zo denk ik:quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef ReMcOrE het volgende:
deze komt wel na The Prophecy en Science & Religion
hoe kon ik The Darkside vergetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Voor mij is het zo denk ik:
1. Alpha Twins - The Darkside
2. Headhunterz - Power Of The Mind
3. Zany - Science & Religion
4. Deepack - The Prophecy
5. Technoboy - Next Dimensional World
beetje voor mijn tijd, maar vind hem ook niet echt tofquote:
x2quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
beetje voor mijn tijd, maar vind hem ook niet echt tof
ik moet spontaan denken aan Salamandra, die heb ik pas veel later (dan het begin van mijn liefde voor hardstyle) ontdektquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
x2
Er zijn zat nummers van voor mijn tijd die ik briljant vind, maar deze is saai
Zelf ben ik de laatste paar jaar ook behoorlijk kritisch op dit soort tracks maar moet zeggen dat ik deze op een feest denk ik wel kan waarderenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien is dat stukje van Bruno Mars overdreven, maar moet zeggen dat de melodie een keer wat anders is dan de spookhuis geluidjes van Fusion.
Kan 'm, zover ik 'm kan beoordelen, wel waarderen.
Die set van Zatox.. Ik had het idee dat 'ie al begint met Coone & Zatox - Audio Attack te hoog te pitchen, en daarmee vrolijk verder gaat..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Booomer het volgende:
Zit ff die set van Zatox op Emporium 2011 te luisteren, maar godver wat is die MC irritant!Loopt godver door elk nummer heen te schreeuwen..
![]()
Gelukkig valt dat me op de feesten zelf nauwelijks op..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
en het leven is echt zo makkelijk als tellen tot 1.2.3....
Mwa, hij is wel te doen. Ik heb alleen altijd het gevoel dat die tracks van Ambassador Inc. bestaan uit een soepje van samples uit andere tracks. Dat gevoel heb ik vooral sinds ze de Rock Civilization Remix hebben gejat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
K ben nog geen fan.. Melo/riedeltjes zijn btje saai. vanaf 0.50 gaat t iets vooruit. Vocals ook vrij matig, maar gelukkig geen diepe filosofische boodschap over hoe wel los moeten gaan, en muziek is van iedereen en iedereen in zn waarde en het leven is echt zo makkelijk als tellen tot 1.2.3....
Melo van 2.17 is wel aardig, iig zomers, dus dat past wel bij The Qontinent denk ik zo..
Dubstep-stukje..hadniegehoeve...
Zin in t feest echter wel..
Baggerquote:
Nee, da's geen anthemquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
K ben nog geen fan.. Melo/riedeltjes zijn btje saai. vanaf 0.50 gaat t iets vooruit. Vocals ook vrij matig, maar gelukkig geen diepe filosofische boodschap over hoe wel los moeten gaan, en muziek is van iedereen en iedereen in zn waarde en het leven is echt zo makkelijk als tellen tot 1.2.3....
Melo van 2.17 is wel aardig, iig zomers, dus dat past wel bij The Qontinent denk ik zo..
Waarom nou weer dat dubstep stukje erin? Waarom krijgen we steeds vaker hardstyle tracks met stukjes uit andere genres erin? Het Decibel anthem heeft iets van een house-achtig stukje, Qontinent anthem dubstep.. Mag er wat mij betreft gewoon uit..quote:
Zoals ik al eerder zei: weer zo'n hype.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom nou weer dat dubstep stukje erin? Waarom krijgen we steeds vaker hardstyle tracks met stukjes uit andere genres erin? Het Decibel anthem heeft iets van een house-achtig stukje, Qontinent anthem dubstep.. Mag er wat mij betreft gewoon uit..
quote:
Gewoon een sjiek early stukje erin doen, met zo'n DIKKE screech en KNEITERHARDE reversed bass. Dat verwachten mensen nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom nou weer dat dubstep stukje erin? Waarom krijgen we steeds vaker hardstyle tracks met stukjes uit andere genres erin? Het Decibel anthem heeft iets van een house-achtig stukje, Qontinent anthem dubstep.. Mag er wat mij betreft gewoon uit..
Dat dubstep stukjequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
Die schreeuwende mongolen @ 0:25:00 steedsquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
P.s. Liveset van Kai Tracid te downloaden op o.a. LSDB van Lumonisity van zondag
quote:
Crypsis setquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef T_Killer het volgende:
Zijn de emporium setjes de moeite waard om te downloaden? Qua kwaliteit enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |