beetje voor mijn tijd, maar vind hem ook niet echt tofquote:
x2quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:21 schreef ReMcOrE het volgende:
beetje voor mijn tijd, maar vind hem ook niet echt tof
ik moet spontaan denken aan Salamandra, die heb ik pas veel later (dan het begin van mijn liefde voor hardstyle) ontdektquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
x2
Er zijn zat nummers van voor mijn tijd die ik briljant vind, maar deze is saai
Zelf ben ik de laatste paar jaar ook behoorlijk kritisch op dit soort tracks maar moet zeggen dat ik deze op een feest denk ik wel kan waarderenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Misschien is dat stukje van Bruno Mars overdreven, maar moet zeggen dat de melodie een keer wat anders is dan de spookhuis geluidjes van Fusion.
Kan 'm, zover ik 'm kan beoordelen, wel waarderen.
Die set van Zatox.. Ik had het idee dat 'ie al begint met Coone & Zatox - Audio Attack te hoog te pitchen, en daarmee vrolijk verder gaat..quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:11 schreef Booomer het volgende:
Zit ff die set van Zatox op Emporium 2011 te luisteren, maar godver wat is die MC irritant!Loopt godver door elk nummer heen te schreeuwen..
![]()
Gelukkig valt dat me op de feesten zelf nauwelijks op..
quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
en het leven is echt zo makkelijk als tellen tot 1.2.3....
Mwa, hij is wel te doen. Ik heb alleen altijd het gevoel dat die tracks van Ambassador Inc. bestaan uit een soepje van samples uit andere tracks. Dat gevoel heb ik vooral sinds ze de Rock Civilization Remix hebben gejat.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
K ben nog geen fan.. Melo/riedeltjes zijn btje saai. vanaf 0.50 gaat t iets vooruit. Vocals ook vrij matig, maar gelukkig geen diepe filosofische boodschap over hoe wel los moeten gaan, en muziek is van iedereen en iedereen in zn waarde en het leven is echt zo makkelijk als tellen tot 1.2.3....
Melo van 2.17 is wel aardig, iig zomers, dus dat past wel bij The Qontinent denk ik zo..
Dubstep-stukje..hadniegehoeve...
Zin in t feest echter wel..
Baggerquote:
Nee, da's geen anthemquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
K ben nog geen fan.. Melo/riedeltjes zijn btje saai. vanaf 0.50 gaat t iets vooruit. Vocals ook vrij matig, maar gelukkig geen diepe filosofische boodschap over hoe wel los moeten gaan, en muziek is van iedereen en iedereen in zn waarde en het leven is echt zo makkelijk als tellen tot 1.2.3....
Melo van 2.17 is wel aardig, iig zomers, dus dat past wel bij The Qontinent denk ik zo..
Waarom nou weer dat dubstep stukje erin? Waarom krijgen we steeds vaker hardstyle tracks met stukjes uit andere genres erin? Het Decibel anthem heeft iets van een house-achtig stukje, Qontinent anthem dubstep.. Mag er wat mij betreft gewoon uit..quote:
Zoals ik al eerder zei: weer zo'n hype.quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom nou weer dat dubstep stukje erin? Waarom krijgen we steeds vaker hardstyle tracks met stukjes uit andere genres erin? Het Decibel anthem heeft iets van een house-achtig stukje, Qontinent anthem dubstep.. Mag er wat mij betreft gewoon uit..
quote:
Gewoon een sjiek early stukje erin doen, met zo'n DIKKE screech en KNEITERHARDE reversed bass. Dat verwachten mensen nietquote:Op donderdag 7 juli 2011 09:09 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom nou weer dat dubstep stukje erin? Waarom krijgen we steeds vaker hardstyle tracks met stukjes uit andere genres erin? Het Decibel anthem heeft iets van een house-achtig stukje, Qontinent anthem dubstep.. Mag er wat mij betreft gewoon uit..
Dat dubstep stukjequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:41 schreef Koepert het volgende:
Die schreeuwende mongolen @ 0:25:00 steedsquote:Op donderdag 7 juli 2011 10:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
P.s. Liveset van Kai Tracid te downloaden op o.a. LSDB van Lumonisity van zondag
quote:
Crypsis setquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:23 schreef T_Killer het volgende:
Zijn de emporium setjes de moeite waard om te downloaden? Qua kwaliteit enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |