Alle treinen rijden toch naar Brussel in België?quote:Op maandag 4 juli 2011 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar goed, dat doe je natuurlijk niet, want er rijden behalve de Fyra nog zandkorrelduizend treinen naar Brussel vanuit Antwerpen
Wij hebben hier geruild voor jullie koplopersquote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef dan13lv het volgende:
DDAR te groningen
wat moet dat kutmaterieel hier, hou die stellen lekker in het zuiden ofzo
Gewestelijk Express Net.quote:Op maandag 4 juli 2011 12:43 schreef greavy het volgende:
Ja. Zoveel mogelijk via Brussel. Maar dat willen ze na 2013 veranderen las ik een keer elders.
Eén omloop in de 9100. Je kan het ontwijken als je per se wil.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:36 schreef dan13lv het volgende:
DDAR te groningen
wat moet dat kutmaterieel hier, hou die stellen lekker in het zuiden ofzo
Iedere trein in Belgie laat op zich wachten.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gewestelijk Express Net.
Dat spoornetwerk laat heel lang op zich wachten...
Ik hoop dat je een SLT krijgt als IC naar Rotterdamquote:Op maandag 4 juli 2011 15:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Eén omloop in de 9100. Je kan het ontwijken als je per se wil.
Ik moedig wisselend materieel door het hele land aan. Ook als dat wat `minder´ materieel is.
Dan wacht ik een uurtje op de ICE.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:05 schreef Ascendancy het volgende:
Ik hoop dat je een SLT krijgt als IC naar Rotterdam
Haha, dat is wel een lastige keuze, ja... Een ICE als stopper of een SLT als `echte´ Intercity.quote:
Na zwolle slaat het zat over.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:26 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ik zat gisteravond in de "Intercity" van Akkrum via Heerenveen, Wolvega en Steenwijk naar Meppel...
Tssk..was er niet ergens een regeltje dat het alleen Intercity mag heten als die minimaal 1 station over slaat?
Ja, maar afgelopen weekend was Meppel het eindstation, maar noemden ze het nog steeds de "intercity" van Leeuwarden naar Meppel, ookal slaat die geen enkel station overquote:
Komt puur door starrigheid.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Ja, maar afgelopen weekend was Meppel het eindstation, maar noemden ze het nog steeds de "intercity" van Leeuwarden naar Meppel, ookal slaat die geen enkel station over
Er rijden minder treinen en er is minder materieel? Waar gaat dat heen danquote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Logistieke redenen, materieelomloop bla bla geneuzelIn de vakantieperiode is er onvoldoende materieel beschikbaar voor de museumpendel
huh?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Logistieke redenen, materieelomloop bla bla geneuzelIn de vakantieperiode is er onvoldoende materieel beschikbaar voor de museumpendel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |