Ik ga dadelijk lekker 5 kwartier in een Slet zitten, die stopt bij iedere grindtegel die naast het spoor ligt. Gewoon omdat het kan!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:12 schreef greavy het volgende:
Alle goden op een stokkie. Weer ICMm binnenlopend. Hierna ICRm please..
Rondjes met de Parijse metro zijn pas fijn. Iedere minuut een stopquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:48 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk lekker 5 kwartier in een Slet zitten, die stopt bij iedere grindtegel die naast het spoor ligt. Gewoon omdat het kan!
'k Hoef maar twee stationnetjes korter. Al had ik natuurlijk ook gewoon de Socios route via rotterdam kunnen pakken. Slechts 25 minuten extra reistijd en 2 extra overstappen. Volgens de planner mag het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:54 schreef James1988 het volgende:
Ik heb dat de afgelopen dagen wel eens gedaan... met de sprinter van Utrecht naar Breda. Is maar 10 minuten langer dan de intercities, maar heeft wel als voordeel dat het heerlijk koel is.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Er rijden sowieso niet zoveel treinen meer over die kruising, alle intercity's rijden over de hoge sporen ernaast.
En daarnaast, mocht je je afvragen waarom een trein daar de bovenleiding van de kruisende sporen niet kapot trekt: ze hebben er een of ander ingenieus systeem ingebouwd wat de kruisende bovenleiding een stukje omhoog/aan de kant trekt zodat je daar geen last van hebt.
Je zult er toch een keer uit moetenquote:
Is het niet veel makkelijker, goedkoper en betrouwbaarder om dat stukje kruising gewoon bovenleidingsloos te maken? Net zoals met bruggen wel gedaan wordt.quote:
Als je geld zou hebben dan zou je zeker met een privétrein reizen of niet?quote:
Welnee. Vaak is het gezellig met andere treinreizigers (lees vrouwenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
Als je geld zou hebben dan zou je zeker met een privétrein reizen of niet?
Huur je die er toch gewoon bij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Welnee. Vaak is het gezellig met andere treinreizigers (lees vrouwen).
Nah, dat ook weer niet. Maar ik ben wel oprecht gelukkig tijdens een treinreis.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef greavy het volgende:
Socios zou gewoon in een trein stappen, die nergens stopt. En zo maanden rondreizen.
Nee. Het ligt er nu en er is nooit gezeik meequote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is het niet veel makkelijker, goedkoper en betrouwbaarder om dat stukje kruising gewoon bovenleidingsloos te maken? Net zoals met bruggen wel gedaan wordt.
Nee, want dan zou je niet meer kunnen vertrekken vanaf Overvecht omdat aan het einde van het perron het opdrachtbord voor het strijken van de stroomafnemers dan wel het tractie-uitschakelbord komt te staan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:54 schreef Fixers het volgende:
[..]
Is het niet veel makkelijker, goedkoper en betrouwbaarder om dat stukje kruising gewoon bovenleidingsloos te maken? Net zoals met bruggen wel gedaan wordt.
Dus als zo'n motortje vastloopt kan er geen trein rijden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:
De hoogteregeling wordt trouwens verzorgd door wisselmotoren.
Ja. Net als bij elke andere wisselstoringquote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:10 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus als zo'n motortje vastloopt kan er geen trein rijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |