SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Volgende meet, greet and eat -> [Meet] Als versieren niet zo makkelijk gaat
[ Bericht 0% gewijzigd door Crutch op 01-07-2011 15:09:56 ]Je moeder is een hamster
Eindhoven is al 10 minuten droog hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Newbie114 het volgende:
Hi Crutch![]()
Ik ga zo naar de winkels, als die regen eens ophoud.
Ja en toen kreeg ik de regen. Even een maat wakkerbellen, geen zin om alleen te gaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Eindhoven is al 10 minuten droog hoor.
Met die bewoording word ik soms al aangeduid binnen mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Kut mijn maat kan niet -.-
Nu voel ik me echt zo'n forever alone typetje
Gelukkig heb ik vooruitgekeken en kan ik over +- 20 mn sucker punch kijken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:34 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met die bewoording word ik soms al aangeduid binnen mijn vriendengroep.
Het is Comic Sans MS dag!quote:
Gewoon doen, meisjes aanspreken (niet dat ik dat ga doen, ik spaar mijn krachten voor morgen (slecht smoesje ik weet het)), je kunt het, ik geloof in jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is Comic Sans MS dag!
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn oogjes doen ook zeer, misschien moet ik maar een dag niet op Fok! zitten en leuke meisjes gaan aanspreken buitenTen minste, naar buiten gaan en fantaseren dat ik dat zou doen als ik het zou kunnen
Ik ga zo wel even naar de supermarkt, morgen lange dag (vanaf 600 op en bezig tot 1330 dan 1700 naar best, eten met de groep, kermis, terug, zuipen, uitgaan) op z'n vroegst lig ik om 330 pas weer te slapen. En ik ben al moequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggen.
Dit vind ik dus ook een gouden tip! Heeft voor mij zeker wel geholpen. Wat ik doe om te oefenen (en omdat ik het ook leuk vindquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Begin eens met die tip uit de OP, meer dan 3 woorden tegen een willekeurige kassière zeggen.
Uhu ik zag het. Ik ga in ieder geval naar een uitzendbureau en daarna bbqenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet jij of een uitzendbureau ook voor mensen <18 is? Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Uhu ik zag het. Ik ga in ieder geval naar een uitzendbureau en daarna bbqen.
De mensen die betalen voor fok worden nu wel genaaid
Rond Deurne toch genoeg landbouwwerk zou je denken...?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:14 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Weet jij of een uitzendbureau ook voor mensen <18 is? Ik heb geen zin om de hele dag thuis te zitten
Jammer om te horen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Hey mensen, ik ben net langs die vriend geweest, hij heeft nog een half jaar ongeveer, op zijn best. Ik ben bij hem geweest en het was eigenlijk gewoon vanouds, niet veel over die ziekte, maar hij was blij me te zien.
Wat ga je nu doen? Werk je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
Hey mensen, ik ben net langs die vriend geweest, hij heeft nog een half jaar ongeveer, op zijn best. Ik ben bij hem geweest en het was eigenlijk gewoon vanouds, niet veel over die ziekte, maar hij was blij me te zien.
Ik zei hier gisteren dat ik eergisteren te horen had gekregen dat hij kanker heeft en dat ik niet wist wat ik moest doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Jammer om te horen.
Wat is er met hem aan de hand?
Probeer veel & vaak leuke dingen met hem te doen. Wat gaat hij doen? Doorwerken, reizen, of wat?quote:
Okee dat had ik gemist. Sterkte in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zei hier gisteren dat ik eergisteren te horen had gekregen dat hij kanker heeft en dat ik niet wist wat ik moest doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Dat heb je maar mooi gedaan. Voelde het voor jou ook goed (dat je bent gegaan)? Heb je wat met hem op, ga eens wat vaker bij hem langs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:03 schreef deelnemer het volgende:
PUA for dummies:
Als je snel wilt scoren, puur voor de vrije seks, moet je daarin duidelijk zijn:
1. Profileer jezelf seksueel.
Presenteer jezelf als seksueel wezen. Mensen zijn geinteresserd in seks. Als je dat niet onder stoelen of banken steekt, rijk je deze mogelijkheid op een presenteerbladje aan. Doe dat openlijk en zonder aarzeling. Als ze geinteresseerd is, zal erin meegaan.
2. Wees een enigma
Je hoeft niets over jezelf te vertellen, want alles wat je verteld, heeft bij een willekeurig persoon meer kans een negatieve indruk te geven dan een positieve. Hou je van voetbal. Zij mogelijk niet, Etc. Er hoeft niet veel gesproken te worden. Beperk je bij voorkeur tot simpele small talk en werk vooral met houding en lichaamstaal.
3. Zie het als een spel.
Hoe ze op je reageren, hoeft je niet te raken, want het is maar een spelletje, waarin je jezelf niet kwetsbaar opstelt. Als je zelfbewust je onaantasbaarheid voorop stelt, kun je iedere afwijzing van je schouders laten glijden. Next.
Alles berust op je seksuele aantrekkingkracht, die je vergroot door jezelf vrij, blij, onafhankelijk en zelfverzekerd te presenteren. Dat moet je van binnenuit ook zelf zo kunnen voelen. Dat is de 'inner game', die niet werkelijk over je persoonlijkheid gaat (al je positieve en negatieve eigenschappen), maar deze juist 'in het hier en nu' zoveel mogelijk buiten beschouwing laat.
Werkt alleen voor mensen met voldoende seksuele aantrekkingkracht (uiterlijk) en in de doorvoor bestemde gelegenheden.Of ga gewoon naar een seksfeest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is het ook gewoon, als het niet verzand in de complicaties.quote:
Pfff, dan kom ik eens een keer met dat iemand misschien een flirtpoging waagde met mij en dan reageert er weer niemand op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon, als het niet verzand in de complicaties.
En mensen, niet teveel nietszeggende SC![]()
![]()
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als ze werkelijk met je flirte, omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pfff, dan kom ik eens een keer met dat iemand misschien een flirtpoging waagde met mij en dan reageert er weer niemand op!
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als je werkelijk met je flirte omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.
Ja, het voelde wel gewoon goed, ook omdat ik nu eindelijk er eens naar toe ging en niet langer had gewacht, ik zou ook niet willen dat hij verkeerde dingen ging denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat heb je maar mooi gedaan. Voelde het voor jou ook goed (dat je bent gegaan)? Heb je wat met hem op, ga eens wat vaker bij hem langs.
neggen? Bedoelde je neuken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
Das wel weer waar!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je kunt zo vaak naar die winkel als je wilt. Als ze werkelijk met je flirte, omdat ze je aantrekkelijk vindt, krijg je nog wel een herkansing.
Dat doet hij al vanzelf, zoals vandaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Heeft hij wel de juiste PUA skills om dat werkzaam te krijgen? Misschien is hij wel niet bekend met neggen, wordt niks dan...
idd, je haar zit voor geen meter, maar ik mag je wel...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef mytec het volgende:
neggen was toch kut opmerkingen maken, maar niet te erg?
Plagen, en beetje negeren kan ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef mytec het volgende:
neggen was toch kut opmerkingen maken, maar niet te erg?
Nee, pua trucje. Was het sarcasme smilie vergeten...quote:
O plagen! Ja, want das kusjes vragenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef mytec het volgende:
kietelen , werkt ook prima naja ik neggde mijn vriendin altijd volgens PUA. mijn humoristisch pua boek is nog niet geleverd. had net even zin om stevig te lachen.
één van de eerste levenswijsheden die men meekrijgt...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O plagen! Ja, want das kusjes vragen
Nee, mijn probleem is eigenlijk meerdere problemen. Niet alleen die standaard moeilijkheden zoals niet weten wat je moet zeggen en zo, maar ook heb ik vaak gewoon niet door dat iets een flirtpoging geweest kan zijn (en dan ga ik nu weer lekker met een labeltje gooien omdat dat zo enorm gewaardeerd wordt hier op fok, hebben mensen met autisme blijkbaar wel vaker last van!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:27 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Niet als je moeder zelf ook zo autistisch is als de pest. Volgens haar ging het om andere dingen zoals respect hebben bla bla.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
één van de eerste levenswijsheden die men meekrijgt...
Als je op die manier aan je labeltje vasthoud ga je er sowieso niet komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, mijn probleem is eigenlijk meerdere problemen. Niet alleen die standaard moeilijkheden zoals niet weten wat je moet zeggen en zo, maar ook heb ik vaak gewoon niet door dat iets een flirtpoging geweest kan zijn (en dan ga ik nu weer lekker met een labeltje gooien omdat dat zo enorm gewaardeerd wordt hier op fok, hebben mensen met autisme blijkbaar wel vaker last van!)
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vastquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:46 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Als je op die manier aan je labeltje vasthoud ga je er sowieso niet komen.
Als je geen ervaring hebt is het ook lastig om flirtpogingen te herkennen. Op een gegeven moment ga je zaken herkennen.
Ga gewoon lekker sociaal doen en mensen aanspreken. Werkt de eerste tijd misschien niet helemaal lekker, maar oefening baart kunst. Vanuit je sociale contacten kan je vanzelf één en ander opbouwen, je hoeft niet één of andere flirtkoning te worden.
Staat overigens ook in de OP...
charmant vind ik zo,n kut eigenschap. zeggen ze ook overmij. op de middelbare school zeiden van die leraressen zelfs dat ik charmant was, dronken en nuchter. heb er nog niet veel aan gehad alleen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vast
Ik ben dan ook echt met stomheid geslagen dat er zo buitenproportioneel veel mensen zijn die informatie op zo'n significant verkeerde manier kunnen interpreteren. Echt...ik snap het gewoon niet.
Tis net alsof je zegt "Dat blad is groen" en vervolgens iedereen die jou dat heeft horen zeggen, denkt "O, dus hij haat paars!".
Echt, de logica is soms (naja..soms?...) echt ver te zoeken hoor
Ik heb ook wel wat ervaring hoor
Tis niet dat ik'een soort rainman ben of zo, ik ben namelijk best wel charmant
M'n exen geloofden dan ook totaal niet dat ik een autistische stoornis had (maar zijn ze later wel achter gekomen, "the hard way")
Vanuit je post kwam het voor mij over dat je autisme je negatief beïnvloed, vandaar mijn eerste opmerking.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb je dan verkeerd begrepen, want ik houd helemaal niet aan dat labeltje vast
Ik ben dan ook echt met stomheid geslagen dat er zo buitenproportioneel veel mensen zijn die informatie op zo'n significant verkeerde manier kunnen interpreteren. Echt...ik snap het gewoon niet.
Tis net alsof je zegt "Dat blad is groen" en vervolgens iedereen die jou dat heeft horen zeggen, denkt "O, dus hij haat paars!".
Echt, de logica is soms (naja..soms?...) echt ver te zoeken hoor
Ik heb ook wel wat ervaring hoor
Tis niet dat ik'een soort rainman ben of zo, ik ben namelijk best wel charmant
M'n exen geloofden dan ook totaal niet dat ik een autistische stoornis had (maar zijn ze later wel achter gekomen, "the hard way")
Ik gebruikte vrouwelijke leraren vroeger altijd, ik kon ze altijd manipulerenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef mytec het volgende:
[..]
charmant vind ik zo,n kut eigenschap. zeggen ze ook overmij. op de middelbare school zeiden van die leraressen zelfs dat ik charmant was, dronken en nuchter. heb er nog niet veel aan gehad alleen.
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitlegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:53 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Vanuit je post kwam het voor mij over dat je autisme je negatief beïnvloed, vandaar mijn eerste opmerking.
Blijft de rest van mijn post nog wel staan.
Heb ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitleg
Maar het ding is, het autisme beinvloed me wel degelijk negatief. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit kenbaar wil maken op een 1 of anders negatieve manier.
Ik wil er eigenlijk meer mee zeggen dat de eigenschappen die ik heb, en aan mijn autisme gekoppelt zijn, mijn vermogen om te versieren (en überhaubt sociale contacten) op een negatieve manier beinvloeden in de vorm van een neutrale mededeling
Alleen merk ik dat het neutrale karacter van mijn bedoeling van dat wat ik schijf om de 1 of andere reden vaak niet over komt. Mensen hebben sterk de neiging aan alles wat je zegt meteen een lading te plakken terwijl ik dit juist vaak bedoel als opmerking puur bedoelt om kennis te delen.
Het komt een beetje zo op me over:
Stel ik sta op een bushalte met een ander onbekend iemand en ik zeg "Hmm...het is 20 graden", dan valt me op dat vele niet-autisten meteen emotionele waarden gaan koppenen aan dat wat ik gezegd heb, danwel positief, danwel negatief.
Vaak gaan ze dan denken dat ik het DUS koud vind en ik DUS wel een koukleun zal zijn. Of bijvoorbeeld dat ik het warm heb met die sweater aan en DUS te dom ben om me goed te kleden. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Er woder totaal irrelevante dingen aan mijn persoon gekoppelt op een totaal onlogische manier. Het verbaast mij dan ook niet dat dit vaak tot misverstanden leidt.
En dit allemaal omdat ik toevallig m'n ogen laat vallen op zo'n grote digitale thermometer en dan vervolgens hardop denk "Hmm...20 graden".
O, dus je bent autistisch?!?!?quote:
Lui wel, maar heb gewoon gezorgd dat ik geen diagnose autisme krijg, ik haat labeltjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O, dus je bent autistisch?!?!?
O, dan zal je wel zo iemand zijn die zich achter labeltjes verschuilt en dus lui is en eist dat de maatschappij jou met fluwelen handschoentjes je drankjes op een zilveren dienblad en voor jou op commando de knop van de afstandsbediening zapt!!!111![]()
![]()
denk daar aan terug is goed voor jezelf vertrouwen ik kon zo ook wel een aantal dingen voor elkaar krijgen. Maar hoezo liegen tegen jezelf? waren die van jou zo lelijk?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik gebruikte vrouwelijke leraren vroeger altijd, ik kon ze altijd manipuleren(met een beetje gelieg tegen mezelf, want hé, ik wist niet beter)
O, dus je bent iemand die vind dat mensen met een labeltje lui zijn en met een zilveren dienblad gezapt willen worden?!?¿!!?1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lui wel, maar heb gewoon gezorgd dat ik geen diagnose autisme krijg, ik haat labeltjes.
Je hebt het over moeilijkheden met het flirten, en direct daarna over het autisme. Leest dus op die manier..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik je! Bedankt voor je vriendelijke uitleg
Maar het ding is, het autisme beinvloed me wel degelijk negatief. Maar dat wil niet zeggen dat ik dit kenbaar wil maken op een 1 of anders negatieve manier.
Ik wil er eigenlijk meer mee zeggen dat de eigenschappen die ik heb, en aan mijn autisme gekoppelt zijn, mijn vermogen om te versieren (en überhaubt sociale contacten) op een negatieve manier beinvloeden in de vorm van een neutrale mededeling
Alleen merk ik dat het neutrale karacter van mijn bedoeling van dat wat ik schijf om de 1 of andere reden vaak niet over komt. Mensen hebben sterk de neiging aan alles wat je zegt meteen een lading te plakken terwijl ik dit juist vaak bedoel als opmerking puur bedoelt om kennis te delen.
Het komt een beetje zo op me over:
Stel ik sta op een bushalte met een ander onbekend iemand en ik zeg "Hmm...het is 20 graden", dan valt me op dat vele niet-autisten meteen emotionele waarden gaan koppenen aan dat wat ik gezegd heb, danwel positief, danwel negatief.
Vaak gaan ze dan denken dat ik het DUS koud vind en ik DUS wel een koukleun zal zijn. Of bijvoorbeeld dat ik het warm heb met die sweater aan en DUS te dom ben om me goed te kleden. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?
Er woder totaal irrelevante dingen aan mijn persoon gekoppelt op een totaal onlogische manier. Het verbaast mij dan ook niet dat dit vaak tot misverstanden leidt.
En dit allemaal omdat ik toevallig m'n ogen laat vallen op zo'n grote digitale thermometer en dan vervolgens hardop denk "Hmm...20 graden".
Leraressen manipuleren, ik moest zelf ook geloven dat ik verdrietig ofzo was, anders lukt het niet, het was niet versieren. Bovendien was dat al lang geleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef mytec het volgende:
[..]
denk daar aan terug is goed voor jezelf vertrouwen ik kon zo ook wel een aantal dingen voor elkaar krijgen. Maar hoezo liegen tegen jezelf? waren die van jou zo lelijk?
Ok...vaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:22 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Je hebt het over moeilijkheden met het flirten, en direct daarna over het autisme. Leest dus op die manier..![]()
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...vaag.
Dus moet ik gewoon achter elke apart idee gewoon 5 lege alineaas gebruiken om aan te geven dat ik die 2 dingen niet met elkaar verbind? Sorrie, daar begin ik nie an
ah nee dan niet aan denken, das niet zo nice. maarja je kan wel acteren. dus nu nog ff leren versieren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Leraressen manipuleren, ik moest zelf ook geloven dat ik verdrietig ofzo was, anders lukt het niet, het was niet versieren. Bovendien was dat al lang geleden.
Dat is jammer, dat moet je inderdaad doen. Je moet daarnaast ook de inleiding niet vergetenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok...vaag.
Dus moet ik gewoon achter elke apart idee gewoon 5 lege alineaas gebruiken om aan te geven dat ik die 2 dingen niet met elkaar verbind? Sorrie, daar begin ik nie an
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Wat dacht je van deze: http://www.imdb.com/title/tt0402904/quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
Iemand filmtips? Ik zat te denken aan american pie
Lijkt er wel op haha, maar echt niet dat ik mezelf ga veranderen alleen omdat anderen blijkbaar moeite hebben om iets niet te doenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hij snapt gewoon het verband niet (dingen overbrengen is ook een van mijn minpuntjes). Beter je best doen
Ik ben echt een fan van dat soort humoristishe kutfilmsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:38 schreef mytec het volgende:
[..]
die zijn te erg die films. maarja in dat genre; love & other drugs? (die is wel tof)
the green mile, shawshank redemption, roadtrip?
Of zoveel andere maar geen apple taart film:P
Dat kun jij toch ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Nou, dat klopt. Was ik nu maar eerder gegaan.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Goedzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zo ik ben net naar een uitzendbureau gegaan. Dat komt door Mpj, hij is zo'n sukkel, dus dan stelt het niks voor.
Mijn internetvriendinnen hebben op facebook allemaal bij "wat gaan jullie vanavond doen" ingevuld: "seksen".
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Eigenlijk is Mpj toch wel heel verrijkend voor mij geweest. Zonder hem was ik nu nog steeds niet daar binnen gestapt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
ik ken geen 1 die zoiets op facebook zet. pff. zet er dan wat ga je vanavond en vannacht en morgenvroeg doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Snel, regel hem zodat je vanavond ook je facebook-status up kan daten naar: sexen vanavond!
Spuit elf? Maar oké ik ga even kijken..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:15 schreef r8v2 het volgende:
God. Spuit elf. Kijk anders ff in KLB, daar daar staan er acht miljoen topics over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
heb jij wel een foto gezien:Oquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze zou mij never nooit niet kunnen regelen.Dan ga ik simpelweg nog liever met de ginger gothic/emo uit mijn klas.
![]()
Overigens, mijn lettertype hier is veranderd. Ligt dit aan FOK! of aan deze pc?
nee maar dus geen trollquote:
Mwah... goed kapsel.. zou 'm denk ik wel doen hoor, maar ik kan z'n gezicht niet zo goed beoordelen in die rare houding.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:36 schreef heloef het volgende:
Ik klikte net op die spotzz onzin he.
En ik heb een vent gevonden voor je gevonden lant je komt nog niet klaar:
[ afbeelding ]
pilletje gehad ;-) vasthouden dat gevoel!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Wij houden ook van jou.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik van jullie allemaal houd en dat ik jullie heel veel geluk gun en dat ik hoop dat jullie heel veel mooie dingen gaan meemaken. Ik ben in een heel goede bui. De wereld is schitterend en we zijn allemaal mensen. We kunnen elkaar inspireren en ondersteunen. Ja, ik houd van jullie.
Ik weet niet wat jij slikt/spuit maar dat spul wil ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
nee giant snake boys.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij houden ook van jou.![]()
Wij wensen jou heel veel poezenjongens toe die in jouw poesje gaan.
Haha, hoop het voor jou ook. Toppost!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |