Zie ik net dus ook meteen gecanceld hopelijk gaan ze het niet in rekening brengen. Lekker verwarrend sommige bedrijven wel / niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die is al geregistreerd sinds september 2003.
Mijn mening is dat zijn doelgroep niet bepaald het type mens is wat over ads heen kijkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Omdat wij toch even in de Justin Bieber sfeer zijn (zie hierboven ergens) heb ik voor grap :
youbieber.com
bieberconcerts.com
Gekocht![]()
Maar die 2e kan wel wat worden :
[ afbeelding ]
Los scoren ze aardig als je ze aan elkaar zet en zoekt op exacte resultaten krijg je toch een stuk minder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Omdat wij toch even in de Justin Bieber sfeer zijn (zie hierboven ergens) heb ik voor grap :
youbieber.com
bieberconcerts.com
Gekocht![]()
Maar die 2e kan wel wat worden :
[ afbeelding ]
Je moet wel even wereldwijd doen :quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef ilion het volgende:
[..]
Los scoren ze aardig als je ze aan elkaar zet en zoekt op exacte resultaten krijg je toch een stuk minder.
[ afbeelding ]
Laatste week 3 niche website gelanceerd, nu even afwachten hoe ze gaan scoren in Google. Met 1 van me niche site heb ik vorige maand 20 euro verdiend aan Adsence. Deze maand zit ik nu al op 7 euro.
Sitedeals is toch niks bijzonders, je komt daar ongeveer 1 keer per maand een site tegen die ook daadwerkelijk wat waard is. Voor de rest zijn het allemaal van die gare mafiagames met gejatte scripts, die als origineel worden verkocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Devv het volgende:
Sitedeals is ook een site waar mensen komen die elke hersenscheet registreren. Er is daar veel "vervuiling". De enige interessante domeinnamen die ik daar gezien heb, zijn LL/LLL TLD's.
Je bedoeld 'Breed' aanvinken? Dan krijg ik er inderdaad ook 165.000. Maar als je je echt op het keyword 'Bieber Concerts' wil focussen moet je wel 'exact' aanvinken wil je de juiste resultaten krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je moet wel even wereldwijd doen :
[ afbeelding ]
Als een speer? Je volgt er 135, en je hebt er zelf maar 125. Hele kleine tip ontvangen? Zet erbij "Volg @Miljonairsblog en RT dit bericht om kans te maken! <url website>"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Gaat als een speer op Twitter (wat een uitvinding) :
[ afbeelding ]
Gaat erg hard met de volgers op dit account. Ik geef tenminste echte prijzen weg!
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef Peem het volgende:
[..]
Als een speer? Je volgt er 135, en je hebt er zelf maar 125. Hele kleine tip ontvangen? Zet erbij "Volg @Miljonairsblog en RT dit bericht om kans te maken! <url website>"
Nou, op naar de 1000 xd
Mag ik weten welke?quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:50 schreef Geo3kant het volgende:
Ik ga wat domains op SEDO zetten (en Sitedeals), zie wel wat het oplevertmoet wat krimpen.
Gewoon doen !quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef R.Langly het volgende:
Vraagje, ik heb een mooi domein in het hoofd die ik aan wil schaffen.
Domein is nog niet bezet, maar bij een zoektocht via Google blijkt dat er voor een populaire mediaspeler software die naam ook al gebruikt wordt gebruikt voor een gratis plugin.
done or not done om te reggen ?
Heb zelf een .com domeinnaam met daarin de naam van een softwarepakket over hoe je kunt leren pokeren. Heb hem nu 3 jaar, nog nooit gezeik mee gehad, moet er wel bij zeggen dat ik er in 3 jaar nog 0.0 mee heb gedaan. Mooie van zo'n domein is dat je gratis traffic krijgt, met een lege pagina genereer ik nu zo'n 250 unieke bezoekers per maand.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef R.Langly het volgende:
Vraagje, ik heb een mooi domein in het hoofd die ik aan wil schaffen.
Domein is nog niet bezet, maar bij een zoektocht via Google blijkt dat er voor een populaire mediaspeler software die naam ook al gebruikt wordt gebruikt voor een gratis plugin.
done or not done om te reggen ?
Een Chelsea fan,quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
Heb zelf een .com domeinnaam met daarin de naam van een softwarepakket over hoe je kunt leren pokeren. Heb hem nu 3 jaar, nog nooit gezeik mee gehad, moet er wel bij zeggen dat ik er in 3 jaar nog 0.0 mee heb gedaan. Mooie van zo'n domein is dat je gratis traffic krijgt, met een lege pagina genereer ik nu zo'n 250 unieke bezoekers per maand.
Doe net zoals ik doe. gewoon 1 groot project waar je gelijk een paar maanden mee bezig bentquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Veel domeinen, veel plannen, weinig tijd, en ik kan niet kiezen welke te ontwikkelen. Voelt als een luxe-probleem
Meer dan 1 project tegelijk wil ik toch niet doen, maar welke ik het eerst zal oppakken, dat is de vraagquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Doe net zoals ik doe. gewoon 1 groot project waar je gelijk een paar maanden mee bezig bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn ervaring is dat backlinken nauwelijks nog belangrijk is. Een paar linkjes via bijvoorbeeld Twitter zorgt vaak al voor een goede ranking bij mij.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:01 schreef Woerd26 het volgende:
Gasten (en Dames),
Hoe doen jullie het ranken van je website? Ik zie hier wel leuk heel veel leuke projectjes en mooie sites, maar zonder een goede plaats in google wordt het natuurlijk lastig bezoekers trekken, tenzij je natuurlijk alles via social media doet, alleen is dat zeer veel werk en het rendement erg laag.
Dus: doen jullie veel aan backlinking en zo ja; hoeveel en op welke manier?
Doe bijna niets aan backlinking behalve mijn URL posten op grote forums.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:01 schreef Woerd26 het volgende:
Gasten (en Dames),
Hoe doen jullie het ranken van je website? Ik zie hier wel leuk heel veel leuke projectjes en mooie sites, maar zonder een goede plaats in google wordt het natuurlijk lastig bezoekers trekken, tenzij je natuurlijk alles via social media doet, alleen is dat zeer veel werk en het rendement erg laag.
Goede domeinnaam + de juiste content is bij mij vooral hetgeen dat zorgt dat ik op 1 sta bij Google.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:01 schreef Woerd26 het volgende:
Gasten (en Dames),
Twitter (back)links worden toch niet geïndexeerd en gebruikt door google? Of wel? Ik dacht van niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat backlinken nauwelijks nog belangrijk is. Een paar linkjes via bijvoorbeeld Twitter zorgt vaak al voor een goede ranking bij mij.
Kijk uit dat je niet teveel doet per dag, Twitter bant je account zo, als automatisch followt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Razor21 het volgende:
Net Tweetadder geinstalleerd (volledige versie) mocht iemand deze ook willen DM mij even dan mail ik je hoe je dit kan installeren![]()
Ben nu automatisch mensen aan het volgen en iedereen nu een DM verstuurd met daarin een bedank tweet.
Echt super voor je marketing. Ben nu verder aan het kijken hoe het werkt.
Hoe doe je dat dan via twitter? Gewoon via je eigen account een paar keer je website link posten? Ik las laatst dat Google wel kijkt naar de autoriteit van die twitter/facebook user.quote:Op donderdag 7 juli 2011 01:01 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat backlinken nauwelijks nog belangrijk is. Een paar linkjes via bijvoorbeeld Twitter zorgt vaak al voor een goede ranking bij mij.
Jij verdiende toch tegen de ¤5 zei je laatst?quote:Op donderdag 7 juli 2011 14:41 schreef dirkjo het volgende:
Afgelopen tijd toch gemiddeld rond de 50 / 75 bezoekers per dag, maar niemand klikt er
Mijn WP plugin (WP to Twitter) zorgt ervoor dat er elke keer als er een nieuw bericht is, deze wordt geplaatst op Twitterquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:42 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan via twitter? Gewoon via je eigen account een paar keer je website link posten? Ik las laatst dat Google wel kijkt naar de autoriteit van die twitter/facebook user.
Vorige maand ging wonderbaarlijk goed, had ik 25 euro opgehaald. Maar de afgelopen week is er pas 1x geklikt, terwijl er toch ongeveer 420 bezoekers zijn geweestquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:43 schreef Woerd26 het volgende:
[..]
Jij verdiende toch tegen de ¤5 zei je laatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |