GZquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef JortK het volgende:
Volgens mij is me nieuwe site in de index van Google gekomen, traffic +1200%
Ik raad je af om zijn hoofd op die site te zetten: Hoofd Justin Bieber blijkt verkoopfiascoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef benx het volgende:
[..]
GZ![]()
Als dat met 123 waar is, dan zou het volgende domein kunnen werken:
www.123justinbieber.nl (zojuist gekocht)
Niet zo lang geleden is www.justinbieber.nl verkocht voor 500E.
Sowieso, wie wil er nu een site over Justin Bieber? :pquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:20 schreef RPG het volgende:
[..]
Ik raad je af om zijn hoofd op die site te zetten: Hoofd Justin Bieber blijkt verkoopfiasco
Wie weet volgende maand eerst even wat geld binnenhalen en investeren. Trouwens die hummer heb ik mooi gratis geregeld.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:06 schreef JoshuaL het volgende:
Voor 100euro mag je 1 maand op mijn site adverteren.
Keep it going !quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Gaat als een speer op Twitter (wat een uitvinding) :
[ afbeelding ]
Gaat erg hard met de volgers op dit account. Ik geef tenminste echte prijzen weg!
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Gaat als een speer op Twitter (wat een uitvinding) :
[ afbeelding ]
Gaat erg hard met de volgers op dit account. Ik geef tenminste echte prijzen weg!
Wij.. ik.. consistent blijven is wel handig bij dit soort dingen, het is ook niet erg om gewoon ik te zeggen, je hoeft niet pers wij te gebruiken om over te komen als een bedrijf of grote site met redactiequote:miljonairblog Miljonairblog
Goed nieuws ik mag 1 uur Hummer H2 (onder begeleiding) of 30 minuten Hummer offroad weggeven via de site! Prijsvraag volgt spoedig!
Daar heb je gelijk in zal het even aanpassen. Doe het toevallig samen met een collega.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
[..]
Wij.. ik.. consistent blijven is wel handig bij dit soort dingen, het is ook niet erg om gewoon ik te zeggen, je hoeft niet pers wij te gebruiken om over te komen als een bedrijf of grote site met redactie
Well, veel gezocht zoekwoord + doelgroep klikt op adds ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Sowieso, wie wil er nu een site over Justin Bieber? :p
Ik zou er euro's voor vragen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef JoshuaL het volgende:
Kom er net achter dat ik nog twee leuke domeinnamen heb. 1tje ga ik deze week even snel maken en de andere waarschijnlijk verkopen.
Weet alleen niet zo goed wat ik er voor vragen moet.
Gewoon op Sitedeals knallen. Kijk ook even bij gezocht (domeinnamen) misschien iemand die toevallig op zoek is. Had ik dus met die horloges.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:22 schreef JoshuaL het volgende:
Kom er net achter dat ik nog twee leuke domeinnamen heb. 1tje ga ik deze week even snel maken en de andere waarschijnlijk verkopen.
Weet alleen niet zo goed wat ik er voor vragen moet.
Moet ik eerst wachten op goedkeuring van mijn account. Maar wat is een leuk startbedrag? Zou er best veel voor kunnen vragen denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:25 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Gewoon op Sitedeals knallen. Kijk ook even bij gezocht (domeinnamen) misschien iemand die toevallig op zoek is. Had ik dus met die horloges.
Wat is de naam?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Moet ik eerst wachten op goedkeuring van mijn account. Maar wat is een leuk startbedrag? Zou er best veel voor kunnen vragen denk ik.
Ik zet altijd gewoon neer wat ik in mijn hoofd heb. Als je ziet wat de meeste veilen ze beginnen bij 1 euro en verkopen hem misschien voor 8 euro door. Gaat nergens over.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:40 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Moet ik eerst wachten op goedkeuring van mijn account. Maar wat is een leuk startbedrag? Zou er best veel voor kunnen vragen denk ik.
Begin is met een 10tjequote:
Dan maar zelf iets leuks er van makenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
No offence maar domain-only ga je die niet of heel lastig kwijtraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |