Zie ik net dus ook meteen gecanceld hopelijk gaan ze het niet in rekening brengen. Lekker verwarrend sommige bedrijven wel / niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die is al geregistreerd sinds september 2003.
Mijn mening is dat zijn doelgroep niet bepaald het type mens is wat over ads heen kijkt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Omdat wij toch even in de Justin Bieber sfeer zijn (zie hierboven ergens) heb ik voor grap :
youbieber.com
bieberconcerts.com
Gekocht![]()
Maar die 2e kan wel wat worden :
[ afbeelding ]
Los scoren ze aardig als je ze aan elkaar zet en zoekt op exacte resultaten krijg je toch een stuk minder.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:59 schreef Razor21 het volgende:
Omdat wij toch even in de Justin Bieber sfeer zijn (zie hierboven ergens) heb ik voor grap :
youbieber.com
bieberconcerts.com
Gekocht![]()
Maar die 2e kan wel wat worden :
[ afbeelding ]
Je moet wel even wereldwijd doen :quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:13 schreef ilion het volgende:
[..]
Los scoren ze aardig als je ze aan elkaar zet en zoekt op exacte resultaten krijg je toch een stuk minder.
[ afbeelding ]
Laatste week 3 niche website gelanceerd, nu even afwachten hoe ze gaan scoren in Google. Met 1 van me niche site heb ik vorige maand 20 euro verdiend aan Adsence. Deze maand zit ik nu al op 7 euro.
Sitedeals is toch niks bijzonders, je komt daar ongeveer 1 keer per maand een site tegen die ook daadwerkelijk wat waard is. Voor de rest zijn het allemaal van die gare mafiagames met gejatte scripts, die als origineel worden verkocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 22:09 schreef Devv het volgende:
Sitedeals is ook een site waar mensen komen die elke hersenscheet registreren. Er is daar veel "vervuiling". De enige interessante domeinnamen die ik daar gezien heb, zijn LL/LLL TLD's.
Je bedoeld 'Breed' aanvinken? Dan krijg ik er inderdaad ook 165.000. Maar als je je echt op het keyword 'Bieber Concerts' wil focussen moet je wel 'exact' aanvinken wil je de juiste resultaten krijgen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:20 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Je moet wel even wereldwijd doen :
[ afbeelding ]
Als een speer? Je volgt er 135, en je hebt er zelf maar 125. Hele kleine tip ontvangen? Zet erbij "Volg @Miljonairsblog en RT dit bericht om kans te maken! <url website>"quote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Gaat als een speer op Twitter (wat een uitvinding) :
[ afbeelding ]
Gaat erg hard met de volgers op dit account. Ik geef tenminste echte prijzen weg!
Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:51 schreef Peem het volgende:
[..]
Als een speer? Je volgt er 135, en je hebt er zelf maar 125. Hele kleine tip ontvangen? Zet erbij "Volg @Miljonairsblog en RT dit bericht om kans te maken! <url website>"
Nou, op naar de 1000 xd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |