Een poging tot een antwoord kan ik er anders niet in ontdekken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het artikel eerst vooraf leest was deze poging tot een gevatte vraag niet nodig.
Zoiets?:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
Elke dorp/stad verdiend een 'punisher' die het tuig kapot maakt
Als het artikel je niet aanstaat of je geen ruimte laat tot draaien, danwel anderen niet ingaan op je pogingen tot gevat te zijn, is dat niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Een poging tot een antwoord kan ik er anders niet in ontdekken.
Je reageert er wel op, maar je gaat er niet op in, wat is daar dan de reden van?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als het artikel je niet aanstaat of je geen ruimte laat tot draaien, danwel anderen niet ingaan op je pogingen tot gevat te zijn, is dat niet mijn probleem.
Nog 1 poging dan: lees het artikel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je reageert er wel op, maar je gaat er niet op in, wat is daar dan de reden van?
Tja, mensen met hun volle verstand willen nog niet dood gevonden worden in Helmondquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Seam het volgende:
Helmond is ook gewoon echt kut hoor. Daar heb je echt bijna alleen maar van die kutallochtone jeugd.
Kan allemaal, of ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Northside het volgende:
Grote woorden, niks daar. De gemiddelde Nederlander durft de Marokkaanse hangjeugd niet eens recht aan te kijken. We vertrouwen veel te veel op de overheid, 'die zullen het wel voor ons oplossen'.
Mocht het er toch van komen, dan slaan de Marokkanen gelijk 2 keer zo hard terug en escaleert de boel. En dan trekt de ME de wijk binnen etc etc. We hebben het eerder gezien.
Zover ik het begrepen heb hebben ze alleen een gesprek met de wethouder gehad. Ik lees nergens iets over knokploegen of een volksgericht. Logisch ook, want zoals eerder gezegd doen/durven Nederlanders dat niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
Feit is wel dat ze het zo zat zijn en het serieus overwegen dat het het nieuws haalt.
Dat had ik al gedaan, maar het staat er niet in.quote:
De vraag waar je argumentatie begint lijkt me veel prangender.quote:Tot hier houdt mijn fatsoen op.
Video één vandaag:quote:Zo gaf de gemeente Helmond tonnen uit aan gezinscoaches in Helmond-West. Die zeggen zelf echter dat zij de jongeren vooral helpen. "Als ze problemen hebben met een boete, dan helpen we daarmee." "Daar zijn zij voor!" beaamt een van de juichende hangjongeren.
Ondertussen terroriseren de Marokkaanse jongeren nog altijd buurtbewoners en ondernemers. De gemeente Helmond noemt de aanpak echter een onverwacht succes, omdat de jongeren open staan voor de straatcoaches
Zeker wel. Je leest waarschijnlijk selectief.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat had ik al gedaan, maar het staat er niet in.
Fijn voor jequote:De vraag waar je argumentatie begint lijkt me veel prangender.
Ik denk dat jij het allemaal gewoon niet zo goed snapt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zeker wel. Je leest waarschijnlijk selectief.
Wat begrijp ik allemaal niet dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het allemaal gewoon niet zo goed snapt.
Als jij nou even vertelt wat je wel meent begrepen te hebben dan hoef ik geen week te steken in een incomplete opsomming.quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Deadre het volgende:
overigens een hoop geblaat, de tokkies schijten alle kleuren voor de gangsters.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als jij nou even vertelt wat je wel meent begrepen te hebben dan hoef ik geen week te steken in een incomplete opsomming.
Nee, dat heb ik wel vaker, ik was laatst ook heel gevat tegen mijn hond, kwam ook niks op terug en ook toen had ik geen hoopvolle verwachting van het tegendeel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
![]()
Dus je lulde maar wat. Goed, zijn we eruit. Dat gevat zijn bracht je dan toch niets.
omdat je dan meteen een mes in je donder krijgt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Northside het volgende:
Grote woorden, niks daar. De gemiddelde Nederlander durft de Marokkaanse hangjeugd niet eens recht aan te kijken.
Of bespuugd wordt. Of uitgescholden. Of ze je kinderen bedreigen. De precieze oorzaak zal wel verschillen, resultaat blijft hetzelfde: Nederlanders zijn te bang om iets tegen hangjeugd te doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
omdat je dan meteen een mes in je donder krijgt?
logisch toch, je riskeert een gevagenisstraf, je wordt ontslagen door je werkgever en zit je daar met je hypotheek die afbetaald moet worden en je kinderen die zonder vader zitten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Of bespuugd wordt. Of uitgescholden. Of ze je kinderen bedreigen. De precieze oorzaak zal wel verschillen, resultaat blijft hetzelfde: Nederlanders zijn te bang om iets tegen hangjeugd te doen.
Het probleem is dat je in het geval van Helmond dan geen inwoners meer overhoudt. Naast relmarokkanen, heb je ook te maken met 'white trash', de kansloze autochtone Sjonnies met een biertje teveel op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
Elke dorp/stad verdiend een 'punisher' die het tuig kapot maakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |