abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 11:16:37 #1
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_98901004
quote:
HELMOND - Buurtbewoners in de Helmondse wijk Binnenstad-oost overwegen het heft in eigen handen te nemen als de overlast van Marokkaanse hangjongeren niet wordt teruggedrongen.

Zij voelen zich door de jongeren bedreigd en geïntimideerd en hebben in veel gevallen het gevoel dat de politie daartegen niet adequaat optreedt. Dat blijkt uit gesprekken met buurtbewoners.

De overlast doet zich voornamelijk voor in de Heistraat, het To Hölscherplein, het Zonnehofplein en de Willem Beringsstraat.

Vanwege bedreigingen van enkele jongeren vluchtte een buurtbewoner tijdelijk naar een andere stad. Met de vuurwerkbom die onlangs de deur van een woning aan de A. M. Frenkenstraat ernstig beschadigde, was voor veel bewoners de grens bereikt. Naar aanleiding van die bom hebben wethouder Margreet de Leeuw van Jeugd en Jongeren en de betrokken instanties overleg gevoerd met bewoners.

Eén van de resultaten van dat gesprek is de tijdelijke invoering van cameratoezicht op het To Hölscherplein en het Zonnehofplein. De gemeente verwacht dat die half juli worden opgehangen. Later worden ook nog drie permanente camera's in de Heistraat opgehangen.
http://www.ed.nl/regio/he(...)eren-niet-langer.ece

Sja, je kon er op wachten natuurlijk.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_98901071
Eindelijk camera's, wow toe maar!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:19:12 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_98901096
Wow, die mensen daar zijn serieus! Ze gaan camera's ophangen! Wow, niet fokken met de rebels.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_98901108
'Het heft in eigen handen nemen.' Tuurlijk.
Alsof dat ooit gaat gebeuren.
pi_98901112
en dat nota bene in Helmond, de grootste tokkie stad in NL :')
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:19:46 #6
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98901128
If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...

Ta-ta-ta-taaaaaa-ta-ta-taaaaaaa!

O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_98901136
Ik dacht dat ze een posse opgericht hadden om die hangjongeren op te sporen en af te knallen...
Maar nee hoor, ze zijn nog een stapje verder gegaan: ze hebben tijdelijk camera's opgehangen!
*zucht*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_98901143
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Wow, die mensen daar zijn serieus! Ze gaan camera's ophangen! Wow, niet fokken met de rebels.
En later nog drie PERMANENTE camera's erbij!!! :')
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2011 @ 11:20:08 #9
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_98901147
Camera's :') neerknuppelen dat volk, want de enige taal die zij verstaan is die van de harde hand.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_98901162
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:16 schreef 3-voud het volgende:

Zij voelen zich door de jongeren bedreigd en geïntimideerd en hebben in veel gevallen het gevoel dat de politie daartegen niet adequaat optreedt.
Het blijft jammer dat gevoel niet meetbaar is en vaak niet overeenkomt met de realiteit.
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2011 @ 11:21:06 #11
pi_98901181
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het blijft jammer dat gevoel niet meetbaar is en vaak niet overeenkomt met de realiteit.
Nee een opgeblazen voordeur is natuurlijk niet echt, ofzo.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_98901221
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee een opgeblazen voordeur is natuurlijk niet echt, ofzo.
Wat zegt dat over het gevoel dat de politie niet adequaat reageert? Verwacht men soms dat achter elke voordeur een politie-agent staat die meteen de daders op kan pakken...is dat adequaat genoeg?
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2011 @ 11:24:19 #13
pi_98901295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat zegt dat over het gevoel dat de politie niet adequaat reageert? Verwacht men soms dat achter elke voordeur een politie-agent staat die meteen de daders op kan pakken...is dat adequaat genoeg?
Ik vermoed zo dat de jongeren die dit(en waarschijnlijk meer ongein) op hun naam hebben nog gewoon rondlopen en de buurtewoners verder provoceren.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:25:37 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_98901348
quote:

[..]

Ontkennen is toegeven geen idee te hebben waar het over gaat, je woont vast niet in de randstad :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_98901415
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ontkennen is toegeven geen idee te hebben waar het over gaat,
Wat ontken ik precies?

quote:
je woont vast niet in de randstad :).
Klopt....en Helmond ligt volgens mij ook niet in de randstad.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 11:27:47 #16
341203 3-voud
pi_98901430
quote:

[..]

Duh...
Ik ben van mening dat je van elkaar af moet blijven met je poten. Maarrrr... soms kan het niet anders. Is het fatsoen van de ander ver te zoeken en is de enige taal die ze begrijpen, hun eigen taal.

Dat wist men vroeger ook. "Zelf opknappen". Een goed pak rammel is zo verkeerd nog niet.
Voor elke wissewasje de politie bellen helpt ook geen donder. Zoals we weten heeft de politie door dit softe gedrag door de jaren heen ook een eeltlaag gekregen waardoor ze niet meer bij alles komen opdagen. Bijkomende factor is wel dat ze nu ook even de andere kant op moeten kijken. Waarbij ik hoop dat deze actie, mocht het doorgaan, wel bij een fatsoenlijke "pak rammel" blijft.
pi_98901457
neersteken die lui,

oog om oog, tand om tand :Y :Y :Y
  Forum Admin vrijdag 1 juli 2011 @ 11:29:24 #18
pi_98901495
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Duh...
Ik ben van mening dat je van elkaar af moet blijven met je poten. Maarrrr... soms kan het niet anders. Is het fatsoen van de ander ver te zoeken en is de enige taal die ze begrijpen, hun eigen taal.

Dat wist men vroeger ook. "Zelf opknappen". Een goed pak rammel is zo verkeerd nog niet.
Voor elke wissewasje de politie bellen helpt ook geen donder. Zoals we weten heeft de politie door dit softe gedrag door de jaren heen ook een eeltlaag gekregen waardoor ze niet meer bij alles komen opdagen. Bijkomende factor is wel dat ze nu ook even de andere kant op moeten kijken. Waarbij ik hoop dat deze actie, mocht het doorgaan, wel bij een fatsoenlijke "pak rammel" blijft.
Spijker - Kop, enzo.

De frustratie is inmiddels zo hoog opgelopen bij veel benadeelden dat het echt niet bij een pak rammel zou blijven.. het is heel erg verkeerd maar ik kan het me wel voorstellen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:32:05 #19
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_98901594
Wanner richten ze een gewapende buurt-militie op? :9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 11:32:12 #20
341203 3-voud
pi_98901596
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Spijker - Kop, enzo.

De frustratie is inmiddels zo hoog opgelopen bij veel benadeelden dat het echt niet bij een pak rammel zou blijven.. het is heel erg verkeerd maar ik kan het me wel voorstellen.
Ik hoop echt dat ze dat wel doen. Zo laten ze duidelijk zien hoe ze ertegenover staan en houden ze de eer aan hunzelf.

Alhoewel ik vermoed dat die Marokkanen zodanig in hun eer getast zijn dat ze daarna met een vergelding komen die 10x erger is. Je weet wel, haantjesgedrag/provocatie.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:32:19 #21
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_98901605
Elke dorp/stad verdiend een 'punisher' die het tuig kapot maakt ^O^
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:33:10 #22
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_98901632
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat ze dat wel doen. Zo laten ze duidelijk zien hoe ze ertegenover staan en houden ze de eer aan hunzelf.

Alhoewel ik vermoed dat die Marokkanen zodanig in hun eer getast zijn dat ze daarna met een vergelding komen die 10x erger is. Je weet wel, haantjesgedrag/provocatie.
Daarom niet de pussy uit hangen maar permanent verwonden :) ^O^
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_98901695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef _GdR_ het volgende:
:')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:35:51 #24
pi_98901746
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ah, burgeroorlog. :9
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_98901785
Camera's moeten geschakeld worden aan een goalkeeper! Zo opgelost:

[ Bericht 12% gewijzigd door Hydrogeny op 01-07-2011 12:54:32 ]
pi_98901982
Neem het mes in eigen hand en steek ze gewoon neer, opgelost.
pi_98902119
Zoals Battle Royale II begint, en het mooie spreekwoord luidt: de teerling is geworpen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98902239
En dan doen ze iets en worden ze opgepakt voor hate-crimes, wedden? :')
Conscience do cost.
pi_98902697
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef ems. het volgende:
En dan doen ze iets en worden ze opgepakt voor hate-crimes, wedden? :')
Precies, het zal waarschijnlijk eerst om aantallen gaan, x vs. x.
Als blijkt dat die Marokkanen in de meerderheid zijn wordt het
een aanval tegen een etnische minderheid.
pi_98902698
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:44 schreef bijdehand het volgende:
Zoals Battle Royale II begint, en het mooie spreekwoord luidt: de teerling is geworpen
De teerling is pas geworpen als woedende menigten in het openbaar mocro's gaan lynchen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98902816
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:57 schreef waht het volgende:

[..]

De teerling is pas geworpen als woedende menigten in het openbaar mocro's gaan lynchen.
Dat hoeft niet eens. Maar als straks in de media de berichten komen dat 'onbekenden' groepjes Marokkaanse hangjongeren hebben verbouwd dan geloof ik wel dat die teerling al op de tafel ligt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_98902962
Het zou zomaar eens een behoorlijke rel kunnen worden als de buurtbewoners
na eventuele actie direct worden opgepakt.

Geert krijgt 5924 zetels, alles.
pi_98903037
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat hoeft niet eens. Maar als straks in de media de berichten komen dat 'onbekenden' groepjes Marokkaanse hangjongeren hebben verbouwd dan geloof ik wel dat die teerling al op de tafel ligt.
De media zal het verergeren inderdaad. "Rassenoorlog begonnen" op de voorpagina van de Telegraaf.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_98903040
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:04 schreef Specularium het volgende:
Het zou zomaar eens een behoorlijke rel kunnen worden als de buurtbewoners
na eventuele actie direct worden opgepakt.

Geert krijgt 5924 zetels, alles.
Bestaat de gemeenteraad Helmond straks uit 85% PVV? :D
pi_98903046
Ik kan nieuwsberichten in Comic Sans toch niet serieus nemen..
pi_98903086
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef waht het volgende:

[..]

De media zal het verergeren inderdaad. "Rassenoorlog begonnen" op de voorpagina van de Telegraaf.
Het zou geeneens een verrassing zijn. In elk land waar de burgers zoveel van elkaar verschillen barst de bom op een gegeven moment.
pi_98903393
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wanner richten ze een gewapende buurt-militie op? :9
Lynchmobs, doodseskaders :9~
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_98903463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef Nyce het volgende:
Ik kan nieuwsberichten in Comic Sans toch niet serieus nemen..
Dit zou door kunnen gaan voor zoiets als Tina.

Ik heb net Viva zitten checken, zelfs daar zijn ze niet zo kansloos.
pi_98903931
dit is te verwachten uiteraard. En terecht uiteraard.
pi_98904696
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:27 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Duh...

3 strikes you're out, zero tolerance etc?

Hebben die mensen al het andere al geprobeerd, of is het "Ik ben boos dus ik ga een Marokkaan in elkaar slaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 12:57:52 #41
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_98904748
waarschijnlijk overlast door kindertjes tot 13 jaar :')

overigens een hoop geblaat, de tokkies schijten alle kleuren voor de gangsters.
Schijt aan iedereen
pi_98904823
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Deadre het volgende:
waarschijnlijk overlast door kindertjes tot 13 jaar :')

Idd, autochtonen zijn daar veel te laf/ netjes/ goed opgevoed/ whatever voor.
In een Molukse wijk flikken de Marokkaantjes niets (meer) omdat ze idd een pak rammel krijgen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_98904840
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:20 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Hoezo komt het niet overeen met de realiteit? Als na 2 weken dat tuig nogsteeds niet opgeruimd is, heeft de politie z'n werk niet gedaan, simpel.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:01:02 #44
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_98904853
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef waht het volgende:

[..]

rassenoorlog :') men is niet eens instaat om te protesteren tegen bezuinigingen.
90% van de NL bevolking is bang dat ie zijn hypotheek niet kan betalen, zodra hij/zij eruit geknikkerd wordt door zijn werkgever :')
Schijt aan iedereen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:01:02 #45
3542 Gia
User under construction
pi_98904855
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Bestaat de gemeenteraad Helmond straks uit 85% PVV? :D
Hier was al een rel bij de gemeenteraadsverkiezingen omdat allochtonen stemmen geronseld hadden bij mensen die niet gingen stemmen. Daardoor is de PvdA de grootste geworden.
PVV zit hier niet in de gemeenteraad.

Het wijkdeel waar het hier om gaat, Binnenstad-oost, is een deel van de binnenstad. De binnenstad wordt hier ook wel Klein-Marokko genoemd, dus dan weet je het wel. Marokkanen zijn daar echt wel in de meerderheid.

Meer dan camera-toezicht kunnen ze zelf niet doen. En dan hopen dat die helden van ons politiekorps eens wat durven te ondernemen.

Dit is ook niet de enige wijk in Helmond waar overlast is van onze medelanders. Ook in Helmond West is het regelmatig raak. En in plaats van de daders aan te pakken wordt er tonnen geïnvesteerd in begeleiding van deze schatjes.

Oppakken en vastzetten. Bij elk vergrijp de straf verdubbelen. Plaats zat in de gevangenissen.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:01:41 #46
206322 Seam
Pillz-E
pi_98904881
Helmond is ook gewoon echt kut hoor. Daar heb je echt bijna alleen maar van die kutallochtone jeugd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 13:03:20 #47
341203 3-voud
pi_98904939
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

3 strikes you're out, zero tolerance etc?

Hebben die mensen al het andere al geprobeerd, of is het "Ik ben boos dus ik ga een Marokkaan in elkaar slaan?
Als je het artikel eerst vooraf leest was deze poging tot een gevatte vraag niet nodig.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:03:36 #48
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_98904951
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Idd, autochtonen zijn daar veel te laf/ netjes/ goed opgevoed/ whatever voor.
In een Molukse wijk flikken de Marokkaantjes niets (meer) omdat ze idd een pak rammel krijgen
molukkers hebben anders ook schijt aan de NL wetgeving, net als de groepje hang marokkaantjes.

je bent stom als je het probeerd op te nemen jegens een meerderheid :)
Schijt aan iedereen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:05:18 #49
3542 Gia
User under construction
pi_98905004
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Seam het volgende:
Helmond is ook gewoon echt kut hoor. Daar heb je echt bijna alleen maar van die kutallochtone jeugd.
Niet overal hoor. Alleen in de binnenstad en helmond west. De rest van Helmond heeft hier en daar een Marokkaan wonen, waar niemand last van heeft.

Hier om de hoek woont ook een gezin. Altijd even vriendelijk, of je ze nu op straat of in de winkel tegen komt. Ze groeten altijd. De ouders dan, hè.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 13:06:01 #50
341203 3-voud
pi_98905022
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef Deadre het volgende:
molukkers hebben anders ook schijt aan de NL wetgeving, net als de groepje hang marokkaantjes.
Als dat zo was zouden we dat terug moeten vinden in de cijfers. Je eigen feiten uit de lucht grijpen is nu niet zo handig.
pi_98905055
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als je het artikel eerst vooraf leest was deze poging tot een gevatte vraag niet nodig.
Een poging tot een antwoord kan ik er anders niet in ontdekken.
pi_98905056
quote:
Zoiets?:

[quote]7s.gif
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 13:08:57 #53
341203 3-voud
pi_98905134
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een poging tot een antwoord kan ik er anders niet in ontdekken.
Als het artikel je niet aanstaat of je geen ruimte laat tot draaien, danwel anderen niet ingaan op je pogingen tot gevat te zijn, is dat niet mijn probleem.
pi_98905192
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als het artikel je niet aanstaat of je geen ruimte laat tot draaien, danwel anderen niet ingaan op je pogingen tot gevat te zijn, is dat niet mijn probleem.
Je reageert er wel op, maar je gaat er niet op in, wat is daar dan de reden van?
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 13:11:58 #55
341203 3-voud
pi_98905231
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je reageert er wel op, maar je gaat er niet op in, wat is daar dan de reden van?
Nog 1 poging dan: lees het artikel.
Tot hier houdt mijn fatsoen op. :W
pi_98905349
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:01 schreef Seam het volgende:
Tja, mensen met hun volle verstand willen nog niet dood gevonden worden in Helmond
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_98905553
Grote woorden, niks daar. De gemiddelde Nederlander durft de Marokkaanse hangjeugd niet eens recht aan te kijken. We vertrouwen veel te veel op de overheid, 'die zullen het wel voor ons oplossen'.

Mocht het er toch van komen, dan slaan de Marokkanen gelijk 2 keer zo hard terug en escaleert de boel. En dan trekt de ME de wijk binnen etc etc. We hebben het eerder gezien.
Ja, ik generaliseer.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 13:25:29 #58
341203 3-voud
pi_98905657
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Northside het volgende:
Grote woorden, niks daar. De gemiddelde Nederlander durft de Marokkaanse hangjeugd niet eens recht aan te kijken. We vertrouwen veel te veel op de overheid, 'die zullen het wel voor ons oplossen'.

Mocht het er toch van komen, dan slaan de Marokkanen gelijk 2 keer zo hard terug en escaleert de boel. En dan trekt de ME de wijk binnen etc etc. We hebben het eerder gezien.
Kan allemaal, of ook niet.
Feit is wel dat ze het zo zat zijn en het serieus overwegen dat het het nieuws haalt.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:29:14 #59
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_98905777
Vreemd dat de kop door niks in het artikel wordt bevestigd of onderbouwd.
pi_98906102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
Feit is wel dat ze het zo zat zijn en het serieus overwegen dat het het nieuws haalt.
Zover ik het begrepen heb hebben ze alleen een gesprek met de wethouder gehad. Ik lees nergens iets over knokploegen of een volksgericht. Logisch ook, want zoals eerder gezegd doen/durven Nederlanders dat niet.
Ja, ik generaliseer.
pi_98906129
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nog 1 poging dan: lees het artikel.
Dat had ik al gedaan, maar het staat er niet in.

quote:
Tot hier houdt mijn fatsoen op. :W
De vraag waar je argumentatie begint lijkt me veel prangender.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:49:42 #62
3542 Gia
User under construction
pi_98906597
In Helmond is tonnen subsidie verspilt aan een project met de naam Shouf Kedemk.

http://www.helmondwest.nl/Smartsite.shtml?id=136693

Nobele doelstelling, maar de overlast blijft en het belangrijkste wat dit bedenkelijke clubje doet is zorgen dat jongeren onder boetes uitkomen.

Zie ook:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ject_mislukt___.html

quote:
Zo gaf de gemeente Helmond tonnen uit aan gezinscoaches in Helmond-West. Die zeggen zelf echter dat zij de jongeren vooral helpen. "Als ze problemen hebben met een boete, dan helpen we daarmee." "Daar zijn zij voor!" beaamt een van de juichende hangjongeren.

Ondertussen terroriseren de Marokkaanse jongeren nog altijd buurtbewoners en ondernemers. De gemeente Helmond noemt de aanpak echter een onverwacht succes, omdat de jongeren open staan voor de straatcoaches
Video één vandaag:
http://www.eenvandaag.nl/(...)en_gemeenten_mislukt
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 14:06:54 #63
341203 3-voud
pi_98907482
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat had ik al gedaan, maar het staat er niet in.

Zeker wel. Je leest waarschijnlijk selectief.

quote:
De vraag waar je argumentatie begint lijkt me veel prangender.
Fijn voor je :{
pi_98907877
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zeker wel. Je leest waarschijnlijk selectief.
Ik denk dat jij het allemaal gewoon niet zo goed snapt.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 14:23:48 #65
341203 3-voud
pi_98908306
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het allemaal gewoon niet zo goed snapt.
Wat begrijp ik allemaal niet dan...
pi_98908645
Verstandelijk neig ik ernaar dit keihard af te keuren, gevoelsmatig heb ik wel begrip voor een diergelijke actie.
Als zo'n groep klootzakjes je terroriseert sta je in je hemd en doet de politie vrijwel niets. Tot het punt dat je kapot gaat, dan excuus en een bloemetje terwijl jij in een GGZ-instelling verblijft.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98909297
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Wat begrijp ik allemaal niet dan...
Als jij nou even vertelt wat je wel meent begrepen te hebben dan hoef ik geen week te steken in een incomplete opsomming.
pi_98909734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Deadre het volgende:
Inderdaad
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 15:13:00 #69
341203 3-voud
pi_98910689
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als jij nou even vertelt wat je wel meent begrepen te hebben dan hoef ik geen week te steken in een incomplete opsomming.
Dus je lulde maar wat. Goed, zijn we eruit. Dat gevat zijn bracht je dan toch niets.
pi_98911719
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:13 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dus je lulde maar wat. Goed, zijn we eruit. Dat gevat zijn bracht je dan toch niets.
Nee, dat heb ik wel vaker, ik was laatst ook heel gevat tegen mijn hond, kwam ook niks op terug en ook toen had ik geen hoopvolle verwachting van het tegendeel.
  † In Memoriam † vrijdag 1 juli 2011 @ 15:34:41 #71
341203 3-voud
pi_98911899
Ik zag wat je deed.
Zo, weer terug naar ontopic.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 15:35:55 #72
pi_98911958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:22 schreef Northside het volgende:
Grote woorden, niks daar. De gemiddelde Nederlander durft de Marokkaanse hangjeugd niet eens recht aan te kijken.
omdat je dan meteen een mes in je donder krijgt?
pi_98912369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
omdat je dan meteen een mes in je donder krijgt?
Of bespuugd wordt. Of uitgescholden. Of ze je kinderen bedreigen. De precieze oorzaak zal wel verschillen, resultaat blijft hetzelfde: Nederlanders zijn te bang om iets tegen hangjeugd te doen.
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:01:12 #74
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_98913185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 15:43 schreef Northside het volgende:

[..]

Of bespuugd wordt. Of uitgescholden. Of ze je kinderen bedreigen. De precieze oorzaak zal wel verschillen, resultaat blijft hetzelfde: Nederlanders zijn te bang om iets tegen hangjeugd te doen.
logisch toch, je riskeert een gevagenisstraf, je wordt ontslagen door je werkgever en zit je daar met je hypotheek die afbetaald moet worden en je kinderen die zonder vader zitten.
Schijt aan iedereen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 16:28:07 #75
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_98914330
quote:
Het probleem is dat je in het geval van Helmond dan geen inwoners meer overhoudt. Naast relmarokkanen, heb je ook te maken met 'white trash', de kansloze autochtone Sjonnies met een biertje teveel op.

Echt normale mensen wonen namelijk niet in deze kansengemeente Helmond. Eigenlijk zegt de naam van de stad al genoeg: hel mond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')