Dat zie ik'm nog doen ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook, en dat terwijl Toek normaal gerust de polka naast mijn bed kan dansen zonder dat ik ook maar iets merk
Dit kwam ongeveer overeen met elke paar seconde een kanon...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef ChatGirl het volgende:
D'r was dus noodweer vannacht? Helemaal niets van gemerkt. Maar als ik slaap, dan kan je een kanon naast me afvuren zonder dat ik daar wakker van word.
Tevens: comic sans
Aha, maar hoe overleven ze de winter? Heb je lampjes?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pepers zijn meerjarig he. Ik heb er nu iets van 20 of 25 staan ofzo. En ik moet ze van de week uitdunnen. Dus als je langs kan komen met iets van drie bakjes ofzo, dan kan je er een stel krijgen. Ze staan nu in de bloei en de hoogte varieert van +/- 25 tot 45 centimeter.
Ik heb een kas op het balkon, en een deel staat binnenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:26 schreef Asgard het volgende:
[..]
Aha, maar hoe overleven ze de winter? Heb je lampjes?
Bedankt voor je aanbod, maar ik ben de komende tijd niet in R'dam, kga 2 weekjes op vakantie...
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:22 schreef JDude het volgende:
Wat ik nou toch weer lees. Gaat naast de helft van de Maastunnel ook nog eens de Maasboulevard (vlak voor de Abram van Rijckevorselweg) half dicht. Het aantal mogelijkheden om richting Dordrecht/Breda te komen dunt wel lekker uit zo
.
Ah ok, de planten die je nu hebt staan zijn nog geen jaar oud dus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb een kas op het balkon, en een deel staat binnen![]()
Ik moet nog voor de winter uitzoeken hoe ze die het beste doorkomen.
Twee maanden ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:25 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ah ok, de planten die je nu hebt staan zijn nog geen jaar oud dus?
Dan doen ze 't bij jou veel beterquote:
Combinatie van de oude potgrond van vorig jaar, de potgrond blokken van de action, en mest van mn paardquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:28 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dan doen ze 't bij jou veel beter
Heb je nog speciale potgrond oid?
Ik heb gewoon Fleurella van de Karwei (tomaatjes doen het prima daarin).
Lol, ok dan wacht ik gewoon af. Ze groeien iig wel, alleen heel langzaaaaam.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Combinatie van de oude potgrond van vorig jaar, de potgrond blokken van de action, en mest van mn paard
Je doet er toch niet echt paardenmest op?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Combinatie van de oude potgrond van vorig jaar, de potgrond blokken van de action, en mest van mn paard
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef junkiexp het volgende:
Zo een surprise party voor een vriend die 4 1/2 in Somalië is geweest met de Marine.
Hij is afgelopen woensdag teruggekomen.
Allemaal in piratenoutfit![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:00 schreef junkiexp het volgende:
Zo een surprise party voor een vriend die 4 1/2 in Somalië is geweest met de Marine.
Hij is afgelopen woensdag teruggekomen.
Allemaal in piratenoutfit![]()
Jammer. Maar afhalen is wel interessant. Laatste keer dat ik lekkere roti had was.. nou dat zal wel 2009 geweest zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef Isegrim het volgende:
Afhalen. Er staan ook wat tafeltjes, maar is niet echt een plek om ff lekker te gaan zitten. Maar de roti is erg lekker!
Dan moet je eens bij ons komen eten als Jeroen roti maakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jammer. Maar afhalen is wel interessant. Laatste keer dat ik lekkere roti had was.. nou dat zal wel 2009 geweest zijn.
Waar op zuid?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
Vuurwerk op Zuid.
Ik zie er niets van, maar ik hoor het wel. Geen idee waar het van/voor is trouwens.
Lachen toch, hoeft allemaal niet zo serieus ?quote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dresscode: zwarte piet meets piet piraat?
Dat hangt van je definitie van 'in de buurt' af.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:29 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb laatst Roti besteld bij Min Kie op het Burgemeester Meineszplein .
Dat is toch bij jullie in de buurt Ise ?
Volgens mij issie idd wel geweest maar ben ik snel weer in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:47 schreef Toekito het volgende:
Ise al gewekt door de vuilnisman? Ik wel!
Dan had je meer geluk dan ik. Maar met koffie trek ik het wel tot vanavond!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens mij issie idd wel geweest maar ben ik snel weer in slaap gevallen.
Laat maar, ik was in de war gisterenavond denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie van 'in de buurt' af.
Ja. Of die mest nu verkocht wordt aan de champignonboer, of dat ik er pepers en aardbeien op kweek...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:06 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Je doet er toch niet echt paardenmest op?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:52 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Laat maar, ik was in de war dronken gisterenavond denk ik
quote:
Ik heb ook nooit iets van ze gehoord na betalenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:32 schreef Marktplaatsman het volgende:
Iemand ervaring met stadswonen? 2 dagen geleden betaald en nog niks gehoord
De champignonboer laat het wel eerst verrotten, zodat de voedingsstoffen vrijkomen en de zuurgraad daalt...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Of die mest nu verkocht wordt aan de champignonboer, of dat ik er pepers en aardbeien op kweek...
Klopt, een andere toepassing is dat ze het uitrijden over grond en meeploegen. Enkel mest is te zuur. Ik heb ook mijn pepers niet op enkel mest staan, maar op een mengsel van potgrond, verarmde grond en mest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
De champignonboer laat het wel eerst verrotten, zodat de voedingsstoffen vrijkomen en de zuurgraad daalt...
Ik lees op Twitter dat het bij de SS Rotterdam is geweest.quote:
Ik was altijd een tegenstander van het rookverbod, tot het massaal genegeerd werd. Toen was het toch ineens wel heel prettig. Zeker in een restaurant moet ik er niet aan denken dat er gerookt wordt tijdens het eten.quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef junkiexp het volgende:
Ze kunnen ipv roken beter kinderen in de horeca verbieden, ik heb daar ook echt een pleurishekel aan, zeker omdat de ouders ze niet in toom kunnen houden.
Ik heb niks tegen kinderen in een restaurant, mits ze zich gewoon gedragen. Deze konden dat niet. Als ik die ouders was geweest, had ik me de ogen uit mijn kop geschaamd... En bovendien, zij hadden zelf ook geen leuke avond, want ze waren continu bezig om hun kinderen in toom te houden...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:22 schreef junkiexp het volgende:
Ze kunnen ipv roken beter kinderen in de horeca verbieden, ik heb daar ook echt een pleurishekel aan, zeker omdat de ouders ze niet in toom kunnen houden.
Kortom, niet goed doorgevraagd.quote:Op maandag 4 juli 2011 09:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Klant, die hier een weekje in een ruimte zit: "Ik heb zo'n verdeelkastje voor computers nodig!".
Aangezien hij niet op het netwerk, maar op een losse ADSL aansluiting zit, dacht ik dat hij een switch nodig had. Hij bedoelde alleen een stekkerdoos![]()
(De switch bleek overigens ook nodig).
Praktisch alle klanten noemen een stuk hardware "een kastje". Door te vragen of er groene lampjes op zitten, wat er op de display staat etc. kom je er dan vaak nog wel achter wat ze precies bedoelen..quote:
Het mooiste tot nu toe was iemand die belde dat "het kastje achter de computer" zo'n herrie maakte. De computer was in dit geval haar monitor, en het kastje de computer.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Praktisch alle klanten noemen een stuk hardware "een kastje". Door te vragen of er groene lampjes op zitten, wat er op de display staat etc. kom je er dan vaak nog wel achter wat ze precies bedoelen..
Ik ben blij dat ik geen helpdeskmedewerker ben.quote:Op maandag 4 juli 2011 10:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Praktisch alle klanten noemen een stuk hardware "een kastje". Door te vragen of er groene lampjes op zitten, wat er op de display staat etc. kom je er dan vaak nog wel achter wat ze precies bedoelen..
De hersenen van eindgebruikers zijn ondoorgrondelijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het mooiste tot nu toe was iemand die belde dat "het kastje achter de computer" zo'n herrie maakte. De computer was in dit geval haar monitor, en het kastje de computer.
Best triest, eigenlijk.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook hele fijne klanten. Zo kreeg ik vandaag een mailtje van een klant die wilde weten of we geen ballotagecommissie voor nieuwe bewoners konden instellen voor haar flat, 'want er komen steeds meer nieuwe bewoners met een andere etniciteit'.
Ik had haar eigenlijk moeten verwijzen naar de PVV om steun voor haar voorstel te zoeken.
Whats next, een bordje "Aufzug nicht für Muslime"?quote:Op maandag 4 juli 2011 15:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb ook hele fijne klanten. Zo kreeg ik vandaag een mailtje van een klant die wilde weten of we geen ballotagecommissie voor nieuwe bewoners konden instellen voor haar flat, 'want er komen steeds meer nieuwe bewoners met een andere etniciteit'.
Ik had haar eigenlijk moeten verwijzen naar de PVV om steun voor haar voorstel te zoeken.
Behoorlijk ja. Je spoort echt niet als je oprecht zo denkt.quote:
Ik zou haar mailtje moeten printen en op A0-formaat ophangen in de hal van haar portiek.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef Breuls het volgende:
Ballotagecommissie.
Oh my god. En dan vooral de reden waarom.
Ik zou graag een commissie willen om dat soort scum te weren.
Dat kan ook.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:55 schreef SingleCoil het volgende:
Of zeggen dat die er al was maar dat daar alleen mensen in mogen van een andere ethniciteit
Yes, name and shame.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou haar mailtje moeten printen en op A0-formaat ophangen in de hal van haar portiek.
Nou ja, dat is het dus, het is een flat waar een heleboel Turken wonen.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoeveel procent van die VvE is autochtoon? Zou pas mooi zijn als zo'n ballotagecommissie werkelijk uit een merendeel allochtonen zou bestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |