Zeg hem dat ik trots op hem ben.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jawel, hij is zo fris als een hoentje .:)
Je telefoon denkt met je mee?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:15 schreef Alicey het volgende:
Alle dagen van komende week zinvol oké wat mij betreft. SingleCoil is echter morgen en overmorgen verhuurd..
Zeker nooit met een airco aan geslapen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef junkiexp het volgende:
Ik wil eigenlijk airco voor onze slaapkamer met platdak.
Via de zaak kan ik er relatief goedkoop aankomen ( 500 euro ), maar aan de andere kant is het misschien ook weer onzin.
Scheelt misschien wel voor de verkoop van het huis.
Lastige dingen.
Als we de hele zomer dit weer zouden hebben had ik het allang gedaan.
Paar weken terug nog, heel de week in Portugal.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit met een airco aan geslapen?Dag erna een droge strot, keelpijn, last van neus en ogen...
Dan blijft het een apparaat dat vocht aan je lucht onttrekt (of het is een topkoeling geweest, en geen airco).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Paar weken terug nog, heel de week in Portugal.
Als dat ding goed onderhouden is en je zet hem op 23/24 graden is er niks aan de hand.
Maar mensen maken vaak de fout om hem op 19 graden te zetten
Nee het was geen topkoeling, maar het zal van persoon tot persoon verschillen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan blijft het een apparaat dat vocht aan je lucht onttrekt (of het is een topkoeling geweest, en geen airco).
Mijn cpap heeft een luchtbevochtiger. Dus nooit last vanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zeker nooit met een airco aan geslapen?Dag erna een droge strot, keelpijn, last van neus en ogen...
Maarja, das dan wel weer heel rigoreus he.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn cpap heeft een luchtbevochtiger. Dus nooit last van
Ik heb een jaar lang elke dag met airco geslapen. Nergens last van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Aan de andere kant maakt het je vliegervaringen met Easyjet wel weer veel leuker.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Maarja, das dan wel weer heel rigoreus he.
nu dus!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ik de bewolkingsbeelden moet geloven dan zouden we straks nog even de lucht te zien krijgen.
Alles wat vet is in arial 30 en rood gedrukt. Hopelijk leert die ene persoon die ik hiervan verdenk het nu eens een keer afquote:Dear all,
Please check your papers before scanning.
Do NOT scan your paper with:
• Staples
• Paperclips
• Thick or wet typex
If you have something else on your paper, and some common sense would learn that it might damage the scan plates, remove it or do not scan it. When in doubt, don’t scan.
You can and will damage the insides of the scanner!
Hoe groot zijn jouw peperplantjes? En hoelang heb je ze al?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jup! Prachtig weer ineensTropische temperaturen en luchtvochtigheid. Mn peperplanten en avocado zullen hier heel blij mee zijn
+/- 40 centimeter ofzo. Ze staan een maand of twee denk ik? Opgezaaid uit de zaden van een peper van de jumboquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:13 schreef Asgard het volgende:
[..]
Hoe groot zijn jouw peperplantjes? En hoelang heb je ze al?
Mijn plantjes groeien echt heel langzaam.
Als je 't vergelijkt met Staphorst wel ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:29 schreef Stuurver het volgende:
Meisjes in Rotterdam lopen er wel schaars gekleed bij
Ja maar sommige gaan ook wel iets te ver, zo'n dikke inkijk en dan ook nog zo'n daisy duke broekje. Het zou je dochter maar zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:40 schreef junkiexp het volgende:
In elke grote stad, heerlijk hoor.
Kan ik tenminste een beetje tieten kijken als ik voor het stoplicht sta te wachten![]()
Zeker de wat exotischere dames kunnen er wat van ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:42 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja maar sommige gaan ook wel iets te ver, zo'n dikke inkijk en dan ook nog zo'n daisy duke broekje. Het zou je dochter maar zijn
mwa.. sommige dingen WIL je gewoon niet zien... teveel eigenlijk ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zeker de wat exotischere dames kunnen er wat van ja.
Maar dat schijnt normaal te zijn daar
Ik klaag niet
Te veel om te zien, of te veel wat je eigenlijk niet wilt zien?quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:25 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
mwa.. sommige dingen WIL je gewoon niet zien... teveel eigenlijk ...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
+/- 40 centimeter ofzo. Ze staan een maand of twee denk ik? Opgezaaid uit de zaden van een peper van de jumbo![]()
Pepers zijn meerjarig he. Ik heb er nu iets van 20 of 25 staan ofzo. En ik moet ze van de week uitdunnen. Dus als je langs kan komen met iets van drie bakjes ofzo, dan kan je er een stel krijgen. Ze staan nu in de bloei en de hoogte varieert van +/- 25 tot 45 centimeter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:34 schreef Asgard het volgende:
[..]
Damn, serieus?
Ik had vorig jaar ook peperplantjes opgekweekt uit een peper uit de Toko, maar die bleven gewoon klein, ca. 10 cm ofzo. De gehele zomer.
Dit jaar dus zaden gekocht (¤1,25 voor 10 zaadjes) en ook die blijven nu nog klein. Groeien heel traag, na een maand zijn ze maar 10 cm :/.
Ik wacht het wel af.
4 uur toch? Werd er wakker vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Alsof de stad ontplofte. Enorme hagelbuien, blikseminslagen, echt niet normaal. Rond 5:00. Ik ben een erg vaste slaper, maar hier was ik toch echt wakker van geworden
geen ideequote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:19 schreef Isegrim het volgende:
Hoe kun je daar niks van gemerkt hebben?Het was echt abnormaal hard!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |