Verhagen is wel erg goedkoop bezig de aanval op Wilders te openenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is niet eerlijk. VVD en CDA spelen Wilders in de kaart door malle moties te steunen en, in het geval van Verhagen, de Fortuyn van 2011 uit te hangen.
Kinderen zijn leuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ahww, je bent ook geweldig met kinderen erik
Ik zie jou nog wel eens met een kind op je arm vurig de kindertoeslag verdedigen
Zag hem gisteren bij Knevel en Brinkie. Het was vooral erg zielig. Volgens mij dacht hij echt dat hij de ontdekking van de eeuw heeft gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verhagen is wel erg goedkoop bezig de aanval op Wilders te openen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:03 schreef eriksd het volgende:
Kinderen zijn leuk.
Helemaal stoer vind ik als ze zo gaan wijzen naar iets compleet triviaals, een duif die langsloopt ofzo, of een fiets die valt
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck yeah. Straks een lekkere Big Tasty. Normaal haat ik de McDonalds, maar nu ik straks toch toevallig in de buurt ben, heb ik wel zin.
Dat denk je altijd voordat je gaat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
Fuck yeah. Straks een lekkere Big Tasty. Normaal haat ik de McDonalds, maar nu ik straks toch toevallig in de buurt ben, heb ik wel zin.
En 10 minuten later weer honger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk je altijd voordat je gaat.
Zit je daar, 10 min. en 900 calorieen gebakken lucht later, voel je je vies en misbruikt
Korrekt.quote:
Dat is wel het gevoel. En dan ook echt bij jezelf: 'wat de neuk doe ik hier'.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat denk je altijd voordat je gaat.
Zit je daar, 10 min. en 900 calorieen gebakken lucht later, voel je je vies en misbruikt
Denk aan alle Ronald McDonalds-huizen die je zo helptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel het gevoel. En dan ook echt bij jezelf: 'wat de neuk doe ik hier'.
Maar ik heb nu echt trek
Van dat geld bouwen ze McDonalds-fillialen in ontwikkelingslanden ben ik bang. Niet voor de locals, maar voor toeristen en hulpverlenersquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denk aan alle Ronald McDonalds-huizen die je zo helpt
En neem een McFlurry.
Kunnen ze beter Burger Kings bouwen, daar staan wel negers achter de toonbankquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van dat geld bouwen ze McDonalds-fillialen in ontwikkelingslanden ben ik bang. Niet voor de locals, maar voor toeristen en hulpverleners
KFC. Dat is pas een negerparadijs.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen ze beter Burger Kings bouwen, daar staan wel negers achter de toonbank
Wel duurder dan de BK.quote:
Maar dan krijg je wel gelijk zo'n godse emmer kip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |