Leuk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:31 schreef kciR het volgende:
Ja hoor. Ik wil best weer een totaallijst maken, net als de afgelopen twee jaar. Dus als jullie het goed vinden doe ik dat dit jaar weer![]()
De lengte maakt in principe niet uit voor het systeem dat ik heb gebruikt. Dus leef je uit
Traditioneel de 2e week van decemberquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:59 schreef Norrage het volgende:
Moet het echte topic niet eens gestart worden door Pfaf?
Haal ik ook wel denk ik. En ik kan met zekerheid zeggen dat ik dit jaar het beste jaar vind sinds ik met deze jaarlijstjes topics meedoe! (sinds 2007)..Wat een jaar 2011quote:
Tsja persoonlijk ben ik erg onder de indruk. Maar dat zal ik nog wel gaan toelichten als ik mijn mooie lijstje ga postenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef On het volgende:
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. Er zaten wel een paar sterke platen tussen, maar ik zie er misschien één (of twee) in een overall top 100 terugkomen.
Dat heb ik ook wel ja, afgezien van mijn #1. maar als ik het er nu over heb zeg ik geloof ik elk jaar dat ik het huidige jaar het beste vind...nu luister ik bijna niks meer van vorig jaar...quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:19 schreef Felagund het volgende:
Bij mij springt er niet één album echt uit dit jaar, veel goede albums maar niet één echt waar ik zeer van onder de indruk ben. Wordt dus nog lastig een lijstje van te maken, normaal gesproken heb ik een beter idee.
*Kijkt naar je rym*. Eigen bodem zelfs.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel ja, afgezien van mijn #1. maar als ik het er nu over heb zeg ik geloof ik elk jaar dat ik het huidige jaar het beste vind...nu luister ik bijna niks meer van vorig jaar...
Roosbeefquote:Op zaterdag 10 december 2011 00:29 schreef On het volgende:
[..]
*Kijkt naar je rym*. Eigen bodem zelfs.
quote:
Schiet jij eens op met je lijstje ofzo!quote:Op woensdag 28 december 2011 15:14 schreef Felagund het volgende:
Er is ook een definitief eindejaarslijstje, als je lijstje daar post wordt het in de eindlijst verwerkt:
Jaarlijstjes 2011!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |