SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENPlease sir. When moon? When Mustang?
Goedemorgen
Rammstein? wanneer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:45 schreef Kuukske het volgende:
Maaruhm, mensen. 70 euro voor een kaartje Rammstein? Oh. My Gawd.
In Comic Sans is het zelfs nog belachelijker. En Rammstein in Comic Sans is ook soft en bagger..
Oh noes. Even iemand gaan slaanquote:
Eh.. november geloof ik. In Ahoy.quote:
Goh!quote:
Rammsteinquote:
Maar vind 70 euro toch wat te veel van het goedequote:
even tweeten, dat is tegenwoordig de snelste manier om even mijn vrouw op het werk te sprekenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. november geloof ik. In Ahoy.
En in Sportpaleis Antwerpen kan ook, die kaarten zijn maar 55 euro.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
even tweeten, dat is tegenwoordig de snelste manier om even mijn vrouw op het werk te spreken
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
even tweeten, dat is tegenwoordig de snelste manier om even mijn vrouw op het werk te spreken
Neuh, Maart.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. november geloof ik. In Ahoy.
En in Sportpaleis Antwerpen kan ook, die kaarten zijn maar 55 euro.
Het is een soort Greatest Hits tour.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:49 schreef Fallen het volgende:
¤ 70,-
Laat dan maar. Kijk ik nog wel een keer naar de DVD. Zoveel boeiende CD's zijn er ook niet meer bijgekomen om de nieuwe tracks live te zien...
Duur uurtje muziek dan...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, Maart.
[..]
Het is een soort Greatest Hits tour.
Zeker..quote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:07 schreef Tain het volgende:
En het kan in IE en FF ook gewoon in de opties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |