Naja!quote:
Kan kloppen dat ik niet goed benquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:17 schreef Atreidez het volgende:
Half voorbij? Ben je niet goed ofzo.. Hij is net 9 dagen bezig (van de 92)
mm Volgens mij kan ik donderdagavond wel. Zag alleen dat ze een schitterende webshop hebben en aangezien ik nu twee broeken van ze heb die goddelijk zitten, dacht ik dat eerst te proberen! Wil voor de morele support absoluut nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Necta, ik moet hele week werken, dus ik zou alleen donderdagavond kunnen evt... Is vast al te laat dan zeker?
Ha! Ik ben al verdomd goed bezig al zeg ik het zelf!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef nectarientje het volgende:
Gatverdamme wat leest dit kut zeg..
Wel een goede stimulans om dan toch maar te gaan schoonmaken *grijns*
Groot gelijk , ik doe het ook niet omdat ik het zo leuk vind , maar kan er echt niet tegen gewoon . ik raak zo geirriteerd dan . Het is een tik denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef nectarientje het volgende:
mja, dat stofzuigen zou ik ook iedere dag moeten doen, dweilen zeker wel om de dag maar ik heb er echt de schurft aan. Enorme hekel ook aan het steeds moeten verplaatsen van de meubels dan dus ik doe het niet. Later als ik groot ben (en samenwoon metNegerientje
) nemen we een huishoudster hebben we al bedacht. We hebben allebei een hekel aan dat soort klusjes en samen is het financieel ook prima op te brengen om het uit te besteden.
gheghe, ik zou het juist heerlijk vinden als het me net iets meer zou kunnen boeienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:20 schreef tuintegel het volgende:
Groot gelijk , ik doe het ook niet omdat ik het zo leuk vind , maar kan er echt niet tegen gewoon . ik raak zo geirriteerd dan . Het is een tik denk ik. Kon ik het maar loslaten en de boel de boel laten
heel plaatselijk dan?quote:
Hier niet! maar ik en mini vervelen ons wel ... het is een beetje een saaie middag .quote:
Ga lekker koekjes bakken en daarna ouderwets spelletjes spelen terwijl je de koekjes opknabbelt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef tuintegel het volgende:
Hier niet! maar ik en mini vervelen ons wel ... het is een beetje een saaie middag .
top! ik ga met mini op de fiets even cakemeel enzo halen , en dat marsepeinspul , vind zij ook leuk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ga lekker koekjes bakken en daarna ouderwets spelletjes spelen terwijl je de koekjes opknabbelt!
nu moet het nog wel lukkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:51 schreef nectarientje het volgende:
Wat een briljante ingevingen heb ik toch ook
Ja inderdaad misschien moet ik dat doen , maar het grootste probleem ben ik zelf straks misschien welquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:45 schreef Lovechild het volgende:
Directie Tuintegel? Zou ik doen. Desnoods hogerop spelen, dit is een zaak van school. Heel slecht zoals de juf reageert.
Hahaha , ze zijn alleen geschuffeld nu! Ja het gaat beter met haar , beetje hoofdpijn nog en een mooi ei aan de achterkant.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:54 schreef Atreidez het volgende:
Ahw, alles wel ok verder met mini?
Er valt iig ook wat te vieren, ze heeft hersens!
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
vervelend hoor hier op de camping
Heerlijk weertje, bier, rose, sigaren en vrouwen
portugal doet het ook al prima!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
vervelend hoor hier op de camping
Heerlijk weertje, bier, rose, sigaren en vrouwen
Foto's!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:12 schreef YUR het volgende:
Onze anale vriend slaapt onder winnie the pooh
Sorry, what happens in the caravan, stays in the caravanquote:
Damnitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Sorry, what happens in the caravan, stays in the caravan
Ik ben best trots op mezelf! Al paar keer door de voortent gelopen waar onze gasten slapen..en niemand heeft t gemerkt!
AA en z'nquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Damnit
Hoe lang bivakkeren jullie nog in die semi=primitieve omstandigheden?
quote:
Ik ben vanaf vandaag ergens weer in Den Haagquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]Ik heb Miss gister ook een cosmopolitheetje laten proeven maar het is niet haar ding.. Wanneer ben jij weer in de buurt? Haal ik even nieuwe triple sec
In het park zelf bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2011 00:25 schreef tuintegel het volgende:
LC , vraagje over EuroDisney , welke plekjes om te eten kun je aanraden? (edit of iemand anders die er is geweest?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
zal ik em dan hier ook nog even posten gotc??Ja, anders denkt iedereen ineens dat ik ga trouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moeten we niet hebben he
![]()
Aiquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Oef net een duur ritje gemaakt. Ging even mn broertje ophalen van zn werk, lekker kletsen met mn moeder dus zat niet op te letten....Machiel Vrijenhoeklaan op de gebruikelijke plek...laser.
25km te hard in de bebouwde kom.....dus dat is 183 euro + 6 euro administratiekosten
quote:Op zondag 3 juli 2011 20:35 schreef Barretje80 het volgende:
zal ik em dan hier ook nog even posten gotc??Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil meer jurk zien though...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat zijn geen leuke grappenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Oef net een duur ritje gemaakt. Ging even mn broertje ophalen van zn werk, lekker kletsen met mn moeder dus zat niet op te letten....Machiel Vrijenhoeklaan op de gebruikelijke plek...laser.
25km te hard in de bebouwde kom.....dus dat is 183 euro + 6 euro administratiekosten
En weer anderen willen minder jurk zienquote:Op zondag 3 juli 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat leuk
Jij mag voor jezelf pratenquote:
Daar heb ik idd ook zoooooooooo'n zin inquote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[me=WheeleE] zit de Rock Werchterreportage op de Belg te kijken
[/me]
Krijg zin in Lowlands
Same here!!quote:Op zondag 3 juli 2011 22:37 schreef WheeleE het volgende:
[me=WheeleE] zit de Rock Werchterreportage op de Belg te kijken
[/me]
Krijg zin in Lowlands
Er is stiekem best veel DH op LL aanwezigquote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef WheeleE het volgende:
Mini DHmeet op LL
Dan mogen jullie omstebeurt mee op het rolstoelplatform
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Er is stiekem best veel DH op LL aanwezig
als we meer foto's hebben zal ik een foto spam doenquote:Op zondag 3 juli 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat leuk
quote:Op maandag 4 juli 2011 00:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als we meer foto's hebben zal ik een foto spam doen
quote:
Nee, ik ben niet van de festivals en live muziekquote:Op maandag 4 juli 2011 07:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]LL is heul wel
Verkeerde ervaring gehad daar?
Ze zijn lekker aan de gang. Ik heb er 2 liggen. 1 van 5km te hard en 1 van geen idee maar rond de 80 waar je 50 mag.quote:Op zondag 3 juli 2011 21:41 schreef Jill-RMC het volgende:
De koffie staat klaar hierquote:Op maandag 4 juli 2011 10:41 schreef Lovechild het volgende:
Leuke foto, Bar![]()
Ik heb Oudste Dochter net op de bus gezet, die gaat deze week dagelijks met de Jeugd Vakantie Activiteiten heen en weer naar Duinrell *slik*.
Oudste Zoon is een week op kamp, dus mijn kinderaantal is gehalveerd. Lekker maar ook raar.
Kijken of ik mezelf ervan kan weerhouden om de hele dag aan de pc te hangen
Ik lust geen koffiequote:
Dan gaan we naar de speeltuinquote:Op maandag 4 juli 2011 10:49 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie![]()
Het zou wel een idee zijn want Jongste Dochter mekkert al eeuwen dat ze je baby weer wil zien. Ik weet alleen niet of ik het zo'n goed idee vind met Jongste Zoon erbij want die stuitert gruwelijk vandaag (lees: is druk en klierig tegen zijn zus)
Zullen we van de week afspreken? Ik heb vandaag geloof ik zin om een beetje aan te rommelenquote:
Nou, kom op met die foto's danquote:Op maandag 4 juli 2011 16:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
OMG![]()
![]()
marokaans chickie op het dak van de megastores laat broek zakken voor vriendin onder het dansen en denk waarschijnlijk ook (net als die rust zoekende stelletjes) dat niemand het meekrijgt
![]()
Wij hebben hier weer met zijn 4en in een deuk gelegen.
Ik heb een filmpje gemaakt maar of dat duidelijk is moet ik vanavond ff bekijken. Het was mega gezoomedquote:
Ben vandaag ook op de camping geweest, samen met mn vader de voortent afgebroken en de caravan weer terug naar de stalling geredenquote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gemaakt maar of dat duidelijk is moet ik vanavond ff bekijken. Het was mega gezoomed
Is het alweer een beetje gewend zo zonder camping?
Oh dus nog lekker vrij vandaag, ...relaxed.quote:Op maandag 4 juli 2011 16:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben vandaag ook op de camping geweest, samen met mn vader de voortent afgebroken en de caravan weer terug naar de stalling gereden
Ik ben de hele week nog vrij, heel naarquote:Op maandag 4 juli 2011 18:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Oh dus nog lekker vrij vandaag, ...relaxed.
Filmpje is niets geworden zie ik.... nou ja , volgende keer meer geluk
Dat scheelt een hoop ongelukken waarschijnlijk ?quote:Op maandag 4 juli 2011 18:54 schreef WheeleE het volgende:
Hallo-oh-oh *echo*
Nog 4 dagen werken...woehoe! Godzijdank zijn ze deze week de kruising voor de deur aan het opbreken. Vanmorgen om 5 uur al herrie van hekken schuiven, om kwart voor zes begon de zaagmachine al. Dan maar opstaan en naar mn werk. Voor 8en zat ik aan de koffie
Ongetwijfeld. Er zijn wel veel mensen die tóch de Kempstraat inrijdenen dusmoeten keren. Vlak naast mijn autp. Hpop dat ie onbeschadigd blijft...quote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop ongelukken waarschijnlijk ?
Ik heb er eentje...quote:Op maandag 4 juli 2011 21:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er ontdekt? Er zijn er 7 verstopt met nog wat easter eggs
Poging 2:quote:You reached 346 points, so you achieved position 531 of 3300 on the ranking list
You type 455 characters per minute
You have 71 correct words and
you have 2 wrong words
quote:You reached 368 points, so you achieved position 394 of 3303 on the ranking list
You type 488 characters per minute
You have 74 correct words and
you have 3 wrong words
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 00:33 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben helemaal teut van de wijn. Misschien moet ik nu ook gewoon lekker gaan slapen om morgen fris en fruitig op m'n werk te verschijnen
PopQuiz!!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 07:32 schreef nectarientje het volgende:
Verrassend goed!Twee flesjes water gedronken ergens vannacht en dat helpt blijkbaar best aardig. Vanavond met de pubquiz maar even cola drinken
![]()
Ik ben al een groot fan van Aliwen, maar hun rose is net ranja dus die mag voortaan ook in mijn koelkast
pub.. Pop...quote:
Ik heb m er vlak achter gezet. Als in 15 centimeter van zijn achterbumper. En een foto gemaakt als bewijs. Ik zag net al een motoragent langsrijden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:36 schreef nectarientje het volgende:
*zennnnn* WheeleE.. Hoewel ik snap dat er erg onhandig is. Kon je 'm nog wel een beetje in de buurt kwijt?
Honden zijn het dat soort lui. Nu kan ik al niet goed tegen 'verkeersperikelen' maar als ze op gehandicaptenplekken gaan parkeren kan ik helemaal pissed worden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik heb m er vlak achter gezet. Als in 15 centimeter van zijn achterbumper. En een foto gemaakt als bewijs. Ik zag net al een motoragent langsrijden.
Heh, ja, dit was gewoon een gevalletje treurig. Enfin, probleem op gelost, morgen zal ie t niet nog een keer doenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Honden zijn het dat soort lui. Nu kan ik al niet goed tegen 'verkeersperikelen' maar als ze op gehandicaptenplekken gaan parkeren kan ik helemaal pissed worden.
Daarover gesproken; vanavond finale slechtste chauffeur van Nederland! (met RN die omver gekegeld wordt door (waarschijnlijk) Pim )
Jouw geval is inderdaad een beetje té streng. Als iemand ff mijn plek gebruikt om te laden en lossen ofzo is dat echt geen probleem. En als ik nou redelijk fatsoenlijk er voor of achter had kunnen staan had ik er ook niet zo'n moeite mee, maar ik heb m nu bijna op een uitrit moeten zetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:24 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb een keer een boete gehad voor parkeren op een invalideplekWas 3 uur snachts bij een winkelcentrum, en er waren 6 van de 6 invalideplekken vrij. Ik kon dubbelparkeren op straat of m even daar neerzetten, omdat ik moest pinnen. De politie had er geen begrip voor..
In jouw situatie wheelee, is t idd dik asociaal.. Maak je er mooie foto's van, als ze m uitschrijven
Third winner is second loserquote:
In dit geval is key-en geoorloofdquote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Jouw geval is inderdaad een beetje té streng. Als iemand ff mijn plek gebruikt om te laden en lossen ofzo is dat echt geen probleem. En als ik nou redelijk fatsoenlijk er voor of achter had kunnen staan had ik er ook niet zo'n moeite mee, maar ik heb m nu bijna op een uitrit moeten zetten.
Ik zal straks eens kijken hoe het er mee staat, hopelijk met foto.
//edit: De bus is weg, maar er heeft zich een kleinere personenauto op de lege plek genesteld, half op mijn plek
Ik laat het zo. Morgen weer een kans.
Stomme telefoonquote:
Mét in- en uitvouwinstructies? En gaan jullie dan ook een keertje proef-vouwen op het grasveldje naast de flat?quote:
Ik denk a.s. zondag op de dagcamping in Madesteinquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:15 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Mét in- en uitvouwinstructies? En gaan jullie dan ook een keertje proef-vouwen op het grasveldje naast de flat?
Dit is ongeveer dezelfde als waarmee ik vroeger met mn ouders op vakantie gingquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:20 schreef nectarientje het volgende:
oooh, vouwwagenHeerlijk! Mijn sx-schoonouders hadden er ook een, heerlijk 3 weken op een kleine camping staan in zuid-frankrijk.. the memories
Deze met volledige inventaris, fietsdragers voor 5 fietsen bovenop de wagen, voortent, luifel, 600 euro.quote:
Kamperenquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:28 schreef WheeleE het volgende:
Mijn ouders hadden er ook eentje. Eerst een keer proef-opzetten op het voetbalveldje in de wijk, tussen de hondendrollen. Daarna tijdens de voorjaarsvakantie proefkamperen in Nederland. De twee laatste dagen regen, dus mijn ouders dat ding in de zeikregen afbreken, al scheldend
Het jaar erop naar Zuid-Frankrijk of all places. Eerste nacht, flinke hoosbui, luifel liep vol, klapte tegen de voortent, voortent klapt naar binnen, kuipzeil loopt vol. Gevolg: drijvende tassen, een meoder die naar huis wil en een kledingvoorraad van 2 weken die over waslijnen te drogen hangt. Ik merkte niks omdat ik perse de eerste nacht al in mijn eigen tentje wilde slapen.
Als na-neukertje bleken de mieren de natgeworden pakjes poederlimonade wel erg lekker te vinden. Het witte vloerzeil was zwart van de mierencolonnes.
De jaren daarop ging alles goed, met extra scheerlijnen, gigantische stormharingen, schepjes, geulen en afdekzeilen.
Lang leve kamperen!
Het is zeker wel leuk. Alleen had ik als kind een hekel aan de autoritten. Een te kleine auto te vol. Vechten met mijn zusje omdat ze 'op mijn helft van de achterbank kwam'. De achterbank waarop 2 slaapzakken lagen. Lekker warm met buiten 30 gradenquote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef nectarientje het volgende:
oh god, die achterbankgevechten heb ik ook met mijn broertje gehad
Same here. Vond het altijd een naaistreek dat meneer op de Utrechtsebaan al in coma lag en in zn slaap zowat de hele achterbank innam en ik dan ineen gevouwen in een hoekje gepropt zat. Meestal ergens in Duitsland werd ie wakker en kregen we ruzie om dan pissig vlak voor Zwitserland tot het eindpunt (Gardameer) weer in slaap te vallen. Good Timesquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:33 schreef nectarientje het volgende:
oh god, die achterbankgevechten heb ik ook met mijn broertje gehad
Een krat met zooiquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hadden jullie ook kussens tussen jullie en broertje/zusje in zodat er niets 'kon' gebeuren, immers iedereen heeft zijn eigen plek?
Bij ons ging het dus ook fout
hahaha ja dat idd, "Maaaaaam XXXX haar helft is groter!!" hahaha schitterend.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:24 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Een krat met zooi. Die omzichtig exact in het midden geplaatst moest worden. En waar over het deksel een onzichtbare grens liep, die zelfs niet met een armhaar mocht worden overschreden. Op straffe van "Mama, WheeleE zit op mijn helft!", een duw, ellebogenwerk, nagels in mijn arm en wat dies meer zij.
Ik onderhandelde altijd met me zusje. Jij mag de gameboy als ik lang uit mag liggen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
En dan uiteindelijk de: "Als jullie nu niet ophouden dan stop ik en dan gaan jullie eruit!"
En ook gewoon geloven he.....quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
En dan uiteindelijk de: "Als jullie nu niet ophouden dan stop ik en dan gaan jullie eruit!"
Het was een zware bevallingquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef YUR het volgende:
Dit gaat ons kindje worden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exclusief fietsen
Mooi! Wat voor merk? AlpenKreuzer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exclusief fietsen
Hehequote:
En bedankt.quote:Op donderdag 7 juli 2011 08:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat heb je vanaf een bepaalde leeftijd natuurlijk
Inclusief stoel?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:03 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Exclusief fietsen
Wees gerust: vanaf een zekere leeftijd gaat het ook weer overquote:Op donderdag 7 juli 2011 08:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Nou voel ik me ook oud.
En goedemorgen allemaal!
Lichamelijk voel ik me weleens oud.quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wees gerust: vanaf een zekere leeftijd gaat het ook weer over
Die is hierquote:
quote:
Ja. Gistermiddag was ie nog gewoon vrij. Een incident dusquote:
Helemaal niet gelukkig, want dat betekent dat ik bijna weer moet gaan werken....quote:
Op de bank, he gezellig...quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef nectarientje het volgende:
hallo!
Kan iemand me even van de bank afschoppen voor een klein opruimrondje? Stofzuigen heb ik al gedaan gelukkig maar er moet nu even weer wat gereorganiseerd worden hier
Welja!quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:05 schreef nectarientje het volgende:
Lieflijk! Vind je het niet fijn opgeruimd hier? Heb me even kwaad gemaakt al luisterend naar een fijn muziekje (iets harder dan de buurman kan waarderen wellicht maar soit..)
Wil je er ook een perenijsje bij?
Porcupine Tree hierquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Welja!
Ik zit nu heerlijk aan de vier jaargetijden.Ben wel toe aan rustige muziekjes.
Ook. Heb ook een soort van semi-verkoudheid en daarmee wat last van mijn hoofd.quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:09 schreef nectarientje het volgende:
Porcupine Tree hierWaarom rustige muziekjes? Druk op werk?
* nectarientjegeeft ijsje aan
Perenijsjes eten en op tijd naar bedquote:Op donderdag 7 juli 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
Ook. Heb ook een soort van semi-verkoudheid en daarmee wat last van mijn hoofd.
quote:Op donderdag 7 juli 2011 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welja!
Ik zit nu heerlijk aan de vier jaargetijden.Ben wel toe aan rustige muziekjes.
Ja, ik moet bekennen dat die van mij er best bij gezeten kan hebben.. Heb ze eigenlijk al een week niet gezien, de tokkies.quote:Op donderdag 7 juli 2011 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi Necta![]()
AT? Heb weer een duif te pakken gehad
Hoi admiraalquote:
Je bent op de helft!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:05 schreef nectarientje het volgende:
Gelukkig wel zeg!Nog 1 dagje lijfelijk aanwezig zijn en dan is het weekend
En dat betekent ook nog maar een week tot Negerientje terugkomt
Over de helft zelfs!quote:
Oh dat is ook heel lekker!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 06:52 schreef WheeleE het volgende:
Ook hier de laatste dag op kantoor . Niet alleen voor het weekend, maar voor drie weken vrij
Vet. Had m'n Handige Harrie moeten weten... Succes dan WheelEquote:Op vrijdag 8 juli 2011 09:45 schreef WheeleE het volgende:
Rustig op kantoor hier. Driekwart is afwezig. Aftellen tot vakantie, maar eerst om 10 uur kaarten scoren voor Rammstein
Wachtrij stukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 10:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vet. Had m'n Handige Harrie moeten weten... Succes dan WheelE
Straks mezelf even trakterenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:23 schreef YUR het volgende:
Starbucks op Den Haag CS is vanaf vandaag open
Oh balen zegquote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:36 schreef WheeleE het volgende:
Alle rolstoeplekken bij Rammstein stijf uitverkocht. Knap kut.
Oh well, dan maar weer gewoon aan het werk.
Het is toch idioot dat zoiets in een uur is uitverkocht? Ik ga de volgende keer wel gelijk om 10 uur bellen ipv eerst de wachtrij op dewebsite af te wachten. De komende dagen probeer ik nog een paar keer telefonisch, voor als er kaarten vrijkomen.quote:
Dat is het zeker! Hoewel je dat wel vaker hoort natuurlijk. En wat je ook vaker hoort: dat er concerten bijgeboekt worden als de kaartverkoop goed loopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Het is toch idioot dat zoiets in een uur is uitverkocht? Ik ga de volgende keer wel gelijk om 10 uur bellen ipv eerst de wachtrij op dewebsite af te wachten. De komende dagen probeer ik nog een paar keer telefonisch, voor als er kaarten vrijkomen.
Neen, met koffie van Starbucksquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:30 schreef WheeleE het volgende:
Op een campingstoeltje met popcorn en cola in de stationshal gaan zitten en mensjes kijken
Ha, ohja! Die hebben een goeie eerste dag zoquote:
Pff vond t maar chaotisch. Was veels te druk, rij stond zelfs buitenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 17:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ha, ohja! Die hebben een goeie eerste dag zo
* MissMSX snel d'r alu-hoedje opdoetquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef Atreidez het volgende:
Het is natuurlijk een complot.. Duistere starbucksmannetjes die een verdeelkast opblazen voor een hogere klandizie ofzo
Dat dacht ik dus ook alquote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:14 schreef Atreidez het volgende:
Het is natuurlijk een complot.. Duistere starbucksmannetjes die een verdeelkast opblazen voor een hogere klandizie ofzo
Zag deze foto en had m'n vooroordeel al klaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:43 schreef WheeleE het volgende:
Naja, al die jaren dat ik heb gewoond gebeurde er zelden iets noemenswaardigs iin mijn vorige straat. Drie maanden geleden ineens een agent gemept en vandaag fik bij de overburen. Tsss.
Ze wonen er ook wel met bijna drie gezinnen, het zal er wel iets te vol zikn geweest...
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zag deze foto en had m'n vooroordeel al klaar![]()
Ik weet precies welk huis het is. Hele aardige mensen, maar wel licht overbevolkt volgens mij. Ik weet niet hoeveel er wonen, maar meer dan er doorgaans in een 5kamerwoning passen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tot zover de objectiviteit van de journalistiek.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 22:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat zijn toch ook buitenlanders.quote:
Ah, deze had ik van heel ver moeten zien aankomen toen ik heel triomfantelijk bedacht dat er nu niets meer gezegd kon worden over schotelsquote:
Het is nog vroeg. Al ben ik verbaasd dat ik op dit tijdstip al op deze briljante ingeving kwam.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:10 schreef nectarientje het volgende:
Ah, deze had ik van heel ver moeten zien aankomen toen ik heel triomfantelijk bedacht dat er nu niets meer gezegd kon worden over schotels
Heb je wel lekker geslapen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:12 schreef AirwiN het volgende:
Het is nog vroeg. Al ben ik verbaasd dat ik op dit tijdstip al op deze briljante ingeving kwam.
Heerlijk. En jij?quote:
Voor de derde nacht op rij ruk.. Maar dat komt wel weer goed, ben nu zo moe dat ik vanavond zonder heel veel problemen zou moeten kunnen slapenquote:
Vooroordeel-Jill mag niet mee naar kantoorquote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tot zover de objectiviteit van de journalistiek.
ik heb een "piraten dating" banner..quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vooroordeel-Jill mag niet mee naar kantoor
Die google-ad hieronder is trouwens briljant. "Zoek karper vangsten in je buurt" karperclub.nl.
LOL dacht bij piratendating meer aan "Arrrr"-piratenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik heb een "piraten dating" banner..
"chatten en daten met liefhebbers van het nederlandse levenslied "
Was fijn hè?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:25 schreef nectarientje het volgende:
Ik mag mijn niet-bestaande auto verzekerenEn ik heb net een minimeet met GotC gehad
We hebben de halve markt opgekocht, vervolgens helemaal losgegaan in de action en nu beiden op onze eigen bank met een voorraad chocoladekoekjes
Welkom thuis! En waarom mini?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:36 schreef Barretje80 het volgende:
morguh!
we zijn weer terug op haagse bodem!
staat er binnenkort weer eens een mini-meet geplanned???
ohh.. dat moest eigenlijk tussen haakjesquote:
Was fijnquote:
Langeafstandsfrisbeëen wellicht? Of een touwtje eraan om m terug te hengelen? Of gewoon veel lopen natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:14 schreef nectarientje het volgende:
Het is jammer dat het zo hard waait anders hadden we wellicht met wat vrijwilligers kunnen gaan frisbeeen in het park
Ik wil wel een rondje park doen hoor. Lekker tegen de wind in ploeterenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:34 schreef nectarientje het volgende:
Mm, touwtje eraan kan op zich wel (ik heb zo'n ring) maar ik ben bang dat de lol toch minder gaat zijn. Misschien zo dan gewoon even een rondje wandelen ofzoOf rolschaatsen
Leuk he, honden ;Pquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben net terug met de honden, anders had je die ff mee kunnen nemen
Terror-Roos strikes again....mini pluis was onder mn autostoel aan het klooien en ineens beginnen er allerlei lampjes te branden op mn boardcomputertje. Maandag maar ff naar de garage ik denk dat pluis een stekkertje heeft losgetrokken of gekauwd
Ja, ik geniet er echt vreselijk van. Ben echt zo blij als ze uit die Terror-fase is. Was alweer al die "leuke" dingen vergeten die grote pluis had geflikt in die periode. Vind het daarom ook helemaal niet vreemd dat er zoveel Jack Russels van een jaar worden aangeboden op marktplaatsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:43 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Leuk he, honden ;P
Ik vermaak me wel hoor, op de bank met een dvdtje, goed te doen.
Wil je niet weten hoeveel kinderen soortgelijke dingen doen. Zou wat zijn als je die dan ook op Markplaats kon zettenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:54 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, ik geniet er echt vreselijk van. Ben echt zo blij als ze uit die Terror-fase is. Was alweer al die "leuke" dingen vergeten die grote pluis had geflikt in die periode. Vind het daarom ook helemaal niet vreemd dat er zoveel Jack Russels van een jaar worden aangeboden op marktplaatsTis tuig...allemaal
Oh god, jij ook al? Dat filmpje gaat ineens als een lopend vuurtje over internet vandaagquote:
Dat doen zijn filmpjes altijdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:23 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Oh god, jij ook al? Dat filmpje gaat ineens als een lopend vuurtje over internet vandaag
Fijn tegengeluidje dan:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:37 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb het geluid uitgelaten
Miljoenenclippie ongetwijfeld
Oh, dit zie ik nu pas! En om nu in het donker een rondje te gaan doenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:14 schreef WheeleE het volgende:
Ik wil wel een rondje park doen hoor. Lekker tegen de wind in ploeteren.
ja dat wordt m niet neequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, dit zie ik nu pas! En om nu in het donker een rondje te gaan doen
Misschien kan ik dan mee rolschaatsen? Hoewel ik niet heel hard ga, maar goed, motivatie is altijd fijn!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:45 schreef WheeleE het volgende:
ja dat wordt m niet nee
Volgende keer beter. Ik moet/wil/ga tijdens mn vakantie een flink stuk meer fietsen heb ik besltoen.
Ja hoor, is prima. Ik haal geen wielrensnelhede, dus skaten moet te doen zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Misschien kan ik dan mee rolschaatsen? Hoewel ik niet heel hard ga, maar goed, motivatie is altijd fijn!
Iets met schoenen en wieltjes. Potatoe Potatoequote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:48 schreef nectarientje het volgende:
Rolschaatsen he, niet skaten![]()
Gewoon omdat het kan en omdat ik het echt hilarisch vind:
Heb je van die onwijs retro geelblauwe rolschaatsen?quote:
Nee, helaas gewoon saaie zwarte waar ik nog eens een keer andere wieltjes voor moet halenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:53 schreef WheeleE het volgende:
Heb je van die onwijs retro geelblauwe rolschaatsen?
Treintje-skaten?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:55 schreef nectarientje het volgende:
Het grote geheim van het topic is trouwens dat Missie ook rolschaatsen heeft!
Dan wordt de grote vraag: wie mag er voorop? Naast elkaar wordt eenn tikke link...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:56 schreef nectarientje het volgende:
dat zou gezellig zijn! Missie, ga je mee? *kijkt heel erg lief*
Ik haak wel bij jou aanquote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dan wordt de grote vraag: wie mag er voorop? Naast elkaar wordt eenn tikke link...
In ruil voor een doos sinassnippers?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:59 schreef nectarientje het volgende:
![]()
We kunnen het toch best weer een keer op slakkentempo proberen? Lijkt mij wel heel leuk iig
Dat lijkt me een prima dealquote:
Ik laat me niet voor een karretje spannen. ik ben het karretje.quote:
LOL, dat doet Pien tegenwoordig ook zonder pootje baden. Maar misschien dan toch even je voeten wassen?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:01 schreef MissMSX het volgende:
Gloeiende, gloeiende! Vandaag gepootjebaad in zee. Nu zit een van de kutkatten steeds m'n voeten te koppen en te bewerken met nagels![]()
Wij zijn heel volgzaamquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:02 schreef WheeleE het volgende:
Ik laat me niet voor een karretje spannen. ik ben het karretje.
Volgen is goed, aanhaken niet. Werken zullen jullie!quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:04 schreef WheeleE het volgende:
Volgen is goed, aanhaken niet. Werken zullen jullie!
Als je hiermee bedoelt dat ik je moet duwen:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:02 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik laat me niet voor een karretje spannen. ik ben het karretje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Die gaan zo onder de dekensquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
LOL, dat doet Pien tegenwoordig ook zonder pootje baden. Maar misschien dan toch even je voeten wassen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |