Naja!quote:
Kan kloppen dat ik niet goed benquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:17 schreef Atreidez het volgende:
Half voorbij? Ben je niet goed ofzo.. Hij is net 9 dagen bezig (van de 92)
mm Volgens mij kan ik donderdagavond wel. Zag alleen dat ze een schitterende webshop hebben en aangezien ik nu twee broeken van ze heb die goddelijk zitten, dacht ik dat eerst te proberen! Wil voor de morele support absoluut nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:29 schreef Atreidez het volgende:
Necta, ik moet hele week werken, dus ik zou alleen donderdagavond kunnen evt... Is vast al te laat dan zeker?
Ha! Ik ben al verdomd goed bezig al zeg ik het zelf!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef nectarientje het volgende:
Gatverdamme wat leest dit kut zeg..
Wel een goede stimulans om dan toch maar te gaan schoonmaken *grijns*
Groot gelijk , ik doe het ook niet omdat ik het zo leuk vind , maar kan er echt niet tegen gewoon . ik raak zo geirriteerd dan . Het is een tik denk ikquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:16 schreef nectarientje het volgende:
mja, dat stofzuigen zou ik ook iedere dag moeten doen, dweilen zeker wel om de dag maar ik heb er echt de schurft aan. Enorme hekel ook aan het steeds moeten verplaatsen van de meubels dan dus ik doe het niet. Later als ik groot ben (en samenwoon metNegerientje
) nemen we een huishoudster hebben we al bedacht. We hebben allebei een hekel aan dat soort klusjes en samen is het financieel ook prima op te brengen om het uit te besteden.
gheghe, ik zou het juist heerlijk vinden als het me net iets meer zou kunnen boeienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:20 schreef tuintegel het volgende:
Groot gelijk , ik doe het ook niet omdat ik het zo leuk vind , maar kan er echt niet tegen gewoon . ik raak zo geirriteerd dan . Het is een tik denk ik. Kon ik het maar loslaten en de boel de boel laten
heel plaatselijk dan?quote:
Hier niet! maar ik en mini vervelen ons wel ... het is een beetje een saaie middag .quote:
Ga lekker koekjes bakken en daarna ouderwets spelletjes spelen terwijl je de koekjes opknabbelt!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:35 schreef tuintegel het volgende:
Hier niet! maar ik en mini vervelen ons wel ... het is een beetje een saaie middag .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |