Ok.
Mette krijgt potjes, vooral op de kdv dagen en al R. Later thuis is. Meestal eet ze daarna ook nog met ons mee. Tegenwoordig kook ik vaak teveel zodat ik de volgende dag eten voor haar heb mocht het nodig zijn. Dit niet vanwege dat ik potjes slecht vind (dat vind ik namelijk niet) maar omdat mevrouw de laatste tijd steeds minder de potjes wil.
Ze krijgt ook taart en cake als dat er toevallig is. Ook krijgt ze 's ochtends een boterham met een beetje hagelslag, wij eten dat ook.
Ijsjes, check.
Maar over eten kan ik heel simpel doen, wij hebben een gezonde eetpatroon en ze eet alles mee, dus krijgt genoeg goeds binnen, met gemak. Wij houden van een koekje en een ijsje op zn tijd, dus Mette mag dat ook. Gewoon met mate (ook voor onszelf).
Ze is een kaasjunkie, liefst speciale kaas. En een pastamonster.
Ze krijgt gewoon diksap en sap. Pyamapapjes ofzo lust ze niet. Was soms wel handig geweest als ze dat gewoon had gelust. Fles weigert ze al sinds haar eerste jaar, nooit onze bewuste keuze geweest dat te stoppen of niet te doen.
Ze slaapt bij ons als ze niet of slecht slaapt, vinden we ook gezellig. Het is pas sinds kort dat het slapen hier super gaat.
Ik schaam me niet voor onze opvoedkeuzes, dit is wie wij als ouders zijn. Wat onze levensstijl is. Zo doet ieder het op zijn eigen manier. Nou, goed toch
Mijn dreumes krijgt dadelijk een potje (om op te plassen) van opa en oma. Kijken hoe ze er op reageert. En ik ga nu courgettesoep maken omdat ik een courgette overschot heb

gelukkig is Mette dol op courgettesoep.
En als laatste, ik vond de sfeer juist zo ok de laatste tijd. Merkte dat iedereen ook weer wat los kwam, zelf mensen die weg waren gebleven die weer gingen posten (Claudia, ik had het nog niet gezegd maar ik vind het heel fijn dat je weer post).
Laten we nou niet weer in een oeverloze discussie over sfeer verzanden.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..