Jeetje Flip

Het ziet er flink pijnlijk uit zeg, echt helemaal dik. Arm ventje, snel opknappen hoor!
Rocka, lukte het AB geven de laatste keren wat beter?
Niels is gek op "kep!" Ketchup is heel gezond hoor, vol met lycopeen

Ik vind dat er hier helemaal geen Antroposofisch sfeertje hangt, ik heb nog niemand gehoord over azijnsokjes ofzo

(kunnen jullie een voorbeeld geven wat er Antroposofisch is hier? Ik ben wel nieuwsgierig

) Er zijn wel een aantal moeders hier die meer richting AP en UP opvoeden, maar ook moeders die wat meer de andere richting opgaan, volgens mij is dat best wel redelijk in balans. Maar misschien brengen bepaalde moeders hun mening wat duidelijker onder woorden en lijkt het daarom meer een bepaalde richting op te gaan?
quote:
Da's m.i. dus echt nergens voor nodig! Wat geeft het nou dat jij een andere zienswijze hebt of dingen anders aanpakt? Het zou jou toch roesten wat anderen daarvan vinden? Net zo min als dat ik me iets aantrek van de kritiek van iemand anders op een punt waar ik zelf volledig achter sta, verwacht ik dat anderen zich ook maar een seconde druk maken om mijn visie. Wie ben ik nou helemaal?
En hier ben ik het helemaal mee eens
Niels heeft vandaag voor het eerst bewust rondjes getekend

Hij deed het van de week een aantal keren per ongeluk, maar nu heeft hij het echt door.
Gisteren heeft hij met een meisje hier uit de buurt van bijna 3 gespeeld. Ze speelden echt al redelijk samen

De hele tijd achter elkaar aan en dan bijvoorbeeld Niels op de loopauto en zij de auto duwen. En hij riep haar ook als ze weg liep "Deeebiiiiii" (D emi). Ik vond hem echt heel peuterig overkomen
En wat ik heel frappant vond: eind februari heeft hij op een verjaardag op een xylofoon gespeeld. GIsteren pakte hij een xylofoon bij dat meisje thuis en zei "stokje zoeken", toen hij dat niet kon vinden pakte hij een schuimrubberen letter en probeerde daarmee op de xylofoon te slaan. Dat hij dat nog allemaal weet!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>