abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98944327
Ja, nu moeten jullie wel meedoen hè, nu ik mn imago ten grabbel gooi! ;)

Haha, Simmu, dat muziekje duurt toch maar heel kort?
pi_98944351
Ja zeg, ga ff doen alsof potjes zo'n ramp zijn :{w

Rienk krijgt vaak een potje, hij eet om 18:00 en wij om 19:00 omdat Johan dan pas thuis is. En omdat ik geen zin heb om 2 keer te koken krijgt Rienk dus vaak een potje. Deze week was J. ziek thuis dus heeft Rienk veelal meegegeten, maar ik vind potjes dikke prima hoor.

Rienk krijgt ook tikken op zn vingers. En een keer een mep tegen zn hoofd omdat hij beet en niet los liet en ik wist zo gauw even geen andere oplossing :')

En verder ben ik hier voorlopig wel weer klaar. Gaat het net eindelijk weer lekker. Komt er weer een volgend gezeur langs.

Hartelijke groeten en tot ziens :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98944358
en ik smeer helemaal niks op ravi's huiduitslag en ga er ook al niet mee naar de dokter. ventje heeft er zelf geen last van en anders wordt ik er maar in geschuldgevoeld dat ik er jukkie hormoonzalf op moet smeren. na jaren zelf hormoonzalf gebruikt te hebben heb ik er iets tegen
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_98944377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ja, nu moeten jullie wel meedoen hè, nu ik mn imago ten grabbel gooi! ;)

Haha, Simmu, dat muziekje duurt toch maar heel kort?
je kan hem ook zomaar afdraaien hoor ;) net zolang tot ze gekalmeerd zijn :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:26:29 #230
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98944410
Sommige dingen gebeuren uit reflex inderdaad. Moeders hebben nl ook gevoel!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98944415
ik heb selene een paar keer een mep verkocht toen ze opeens into slaan was. vond het vreselijk, maar het hielp echt!

mayo krijgen ze hier ook gewoon hoor :Y als ik het mag, mogen zij het ook :D
pi_98944455
Jeetje Flip :'( Het ziet er flink pijnlijk uit zeg, echt helemaal dik. Arm ventje, snel opknappen hoor!
Rocka, lukte het AB geven de laatste keren wat beter?

Niels is gek op "kep!" Ketchup is heel gezond hoor, vol met lycopeen O-)

Ik vind dat er hier helemaal geen Antroposofisch sfeertje hangt, ik heb nog niemand gehoord over azijnsokjes ofzo ;) (kunnen jullie een voorbeeld geven wat er Antroposofisch is hier? Ik ben wel nieuwsgierig :P) Er zijn wel een aantal moeders hier die meer richting AP en UP opvoeden, maar ook moeders die wat meer de andere richting opgaan, volgens mij is dat best wel redelijk in balans. Maar misschien brengen bepaalde moeders hun mening wat duidelijker onder woorden en lijkt het daarom meer een bepaalde richting op te gaan?

quote:
Da's m.i. dus echt nergens voor nodig! Wat geeft het nou dat jij een andere zienswijze hebt of dingen anders aanpakt? Het zou jou toch roesten wat anderen daarvan vinden? Net zo min als dat ik me iets aantrek van de kritiek van iemand anders op een punt waar ik zelf volledig achter sta, verwacht ik dat anderen zich ook maar een seconde druk maken om mijn visie. Wie ben ik nou helemaal?
En hier ben ik het helemaal mee eens :Y

Niels heeft vandaag voor het eerst bewust rondjes getekend :D Hij deed het van de week een aantal keren per ongeluk, maar nu heeft hij het echt door.

Gisteren heeft hij met een meisje hier uit de buurt van bijna 3 gespeeld. Ze speelden echt al redelijk samen O+ De hele tijd achter elkaar aan en dan bijvoorbeeld Niels op de loopauto en zij de auto duwen. En hij riep haar ook als ze weg liep "Deeebiiiiii" (D emi). Ik vond hem echt heel peuterig overkomen :o

En wat ik heel frappant vond: eind februari heeft hij op een verjaardag op een xylofoon gespeeld. GIsteren pakte hij een xylofoon bij dat meisje thuis en zei "stokje zoeken", toen hij dat niet kon vinden pakte hij een schuimrubberen letter en probeerde daarmee op de xylofoon te slaan. Dat hij dat nog allemaal weet! :o
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_98944486
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:22 schreef simmu het volgende:
ik heb een bordje boven de box hangen: "voeren verboden" _O-
_O-
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:33:16 #234
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_98944549
Wij gaan hier zoals lunch een taartje met vers fruit en veel slagroom maken en eten omdat het onze zelfbedachte 'ik hou van jou-dag' is. En B wil slingers ophangen. Je moet toch iets op een druilerige zaterdag :')

Twinkly, met een klein spuitje en dan niet meer dan 0,3mm per keer spuiten lukt het aardig. Dan slikt ie het door ipv uit te spugen. :)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_98944580
oh, ik heb ravi gewoon een croissantje toegeworpen in de box.
ik trek me niks aan van dat bordje :+
pi_98944588
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Wij gaan hier zoals lunch een taartje met vers fruit en veel slagroom maken en eten omdat het onze zelfbedachte 'ik hou van jou-dag' is. En B wil slingers ophangen. Je moet toch iets op een druilerige zaterdag :')
Wat geweldig! Dat wordt vast een traditie O+ en B zal het altijd onthouden!
pi_98944591
O+, Rocka. Wel een beetje antroposofisch trouwens. :P
pi_98944596
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:34 schreef simmu het volgende:
oh, ik heb ravi gewoon een croissantje toegeworpen in de box.
ik trek me niks aan van dat bordje :+
Je mocht hem toch niet voeren?
pi_98944631
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Je mocht hem toch niet voeren?
je ziet het verkeerd: ik mag dat wel, andere mensen niet ;)

klinkt tof rocka!
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:40:47 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98944745
Roy heb ik hier ook al eens terug gebeten, nadat hij besloot mijn tepel eraf te bijten...
Heb aan zijn haren getrokken nadat meneer maar door bleef gaan, met aan mijn haren te trekken.
Roy laten we doorgaans 30 min huilen, zo valt hij nu eenmaal in slaap.
Roy krijgt vaak in het weekend een potje, of chips, een krentenbol, visjes. Weekend is nu eenmaal relaxed en genieten.
Roy krijgt jogo smorgens sinds hij geen melk meer blieft.
Roy zet ik voor de tv als ik opruim/kook.
Wij roy elke dag proberen te laten lopen achter zijn loopwagen.
Wij niet zo moeilijk doen met slaaptijden, geeuwen, oog wrijven is naar bed, slaapt roy het beste door.
Ik roy in peter zijn handen duw als hij lelijk gevallen is, kan en durf dat nog niet.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:42:01 #241
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98944774
Rocka leuk!
pi_98945350
jammer genoeg heeft ravi echt geen belangstelling voor de tv ;(
vind ik soms wel jammer, tis zo'n heerlijke afleider voor selene soms. kan je haar echt mee uit een 'bui' krijgen en ze accepteert het zelfs dat je hem na eventjes gewoon weer uit zet :Y
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:04:19 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98945434
Oscar hier ook heel lang niet. Maar ineens had hij het door. En nu komt hij zelf om 'Bouw' vragen. O+
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 13:04:34 #244
5428 crew  miss_sly
pi_98945443
Rocka O+ dat klinkt geweldig!

Wij doen alles perfect...naar onze eigen maatstaven namelijk. Wat jullie er van denken, zal me dan ook worst wezen :P

maar Senna heeft gisteren zelfs een hele eigen lolly gegeten. Ze had hem in de supermarkt gekregen van iemand en ze zat er zo van te genieten O+
Wij wonen schuin tegenover een winkel met lekker schepijs en als het enigszins ijsjesweer is, gaan wij daar een ijsje eten. Waarbij Senna steevast eindigt met mijn ijsje en ik haar hoorntje mag opsnoepen :')
En wij halen Senna uit bed als het slapen echt niet lukt. En geregeld slaapt ze lekker tussen ons in O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:05:16 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98945458
Roy en ik kijken bumba, vraag ik wie dat is, en wijs naar bumba, zegt roy al springend uma uma.
pi_98945459
Mijn muppet kijkt bij het uit bed komen als eerste, en meteen richting tv :') of ie aanstaat..
En ondanks dat ze net 11 maanden is, weet ze héél goed waar je een afstandbediening voor gebruikt :') als ze hem in handen krijgt, erop drukken en dan meteen naar de tv kijken...
pi_98945519
Whaaah! Lente heeft net d'r eerste verhaaltje aan me verteld!

Nils en zij komen terug van het boodschappen doen, Nils ruimt de de boodschappen op en ik ga even met Lente op de bank zitten. Zegt ze: "brrrr (auto), uit, au!" en wijst naar d'r hoofd.

Dus ik vraag aan Nils: "heeft ze d'r hoofd gestoten toen je 'r uit de autostoel haalde?"

"Ja!" zegt Nils. "Maar niet hard, hoor".

Goed, he? *O*
  Moderator zaterdag 2 juli 2011 @ 13:09:39 #248
5428 crew  miss_sly
pi_98945598
Helemaal geweldig Ssserpente *O* Zo leuk als ze echt gaan vertellen O+

Orea haha, wijze kleine muppet :D Hier ook hoor, maar wij hebben zo'n universele afstandsbediening waarvan ze de werking hoop ik voorlopig nog niet onder de knie heeft :P De tv staat hier echter wel regelmatig aan. Als we 's ochtends erg vroeg zijn, gaat een van ons er met haar uit zodat de ander nog even kan slapen. En de duffe kop die mee naar binnen mag, zet dan toch ook meestal even de tv aan, om zelf nog rustig wakker te kunnen worden :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98945800
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:14 schreef Ssserpente het volgende:
Zullen we er er anders eens wat taboes ingooien om de boel wat losser te maken? Dus dingen die je doet waarvan je verwacht dat ze veroordeeld worden door de geitenwollensokkendreumestopicmama's. Misschien helpt het!

:D _O-
En de dingen die jij noemt zie ik geen enkel ding in dat ik raar zou vinden om aan Wolf te geven/te doen hoor. Maar dat is voor ieder natuurlijk persoonlijk

Ik vind het hier SOMS ook wel een antroposofisch/geitenwollensokken (sommige manieren van opvoeden,alleen maar water te drinken geven,alles strikt zonder suiker e.d) sfeertje hoor, maar vind eigenlijk altijd alles van bijna iedereen wel interessant om te lezen.

Hmm nou taboes, ik kook meerdere dagen per week wel met (mix)pakjes geloof ik (groot Wereldgerechten fan en die van Bertolli zijn ook zalig) en Wolf eet daar ook gewoon van mee.
Hij eet iets van 1/2x in de week een potje en fruit alleen maar uit potjes of anders een banaan.
Dat is geloof ik het enige taboe :D een tik geven als straf heb ik nog nooit gedaan
edit: oja, Wolf slaapt ook tussen ons in als hij 's nachts erg moet huilen in eigen bedje. Gaat hij gewoon weer verder slapen bij ons, heerlijk toch? O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_98946054
- Wij eten elke week wel 1 of 2x iets ongezonds, pizza of patat of pannekoeken of poffert en Florian doet gewoon mee.
- Als Florian wil opstaan tijdens het verschonen is het houtgreep en mopper en alsnog verschonen.
- Krentebollen zijn het favoriete weekendvoer van Florian
- Ik lees veel te weinig voor :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')