Ow dat komt goed uit dan!quote:
Standaard heb je de laatste week het grote afzeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben benieuwd of iedereen op komt dagen hehe.
Veel plezier alvast!
Hehe, of ze vinden het toch nog heel spannenddd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Standaard heb je de laatste week het grote afzeggen![]()
Mensen die dan opeens ontdekken dat ze nog een afspraak hebben of geen geld. Of mensen die geen vrij kunnen krijgen enz.
Ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, of ze vinden het toch nog heel spannenddd.
Of of of...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog![]()
Of ouders die toch wel moeilijk gaan doen enz
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of of of...
Gaan jullie in de tuin van Myraela barbecueen ja?
Die blijven meestal wel weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog wat 'misschieners' komen
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom staat JJH bij de misschieners? Die kwam toch al op zeker? Rijdt toch mee met Smegma en aanhang?
ik zal het ook proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn best doen om toch mijn Rotterdamse accent tot een minimum te beperken
Nee. Jij moet gewoon Herman Finkers nadoen.quote:
Nee juist niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n grote tuin? Gaaf!
ik had het over m'n rotterdamse accentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Jij moet gewoon Herman Finkers nadoen.
Jammer wel dat ik dan niks versta maar ja
Die heb jij heul nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het over m'n rotterdamse accent
Hahaha, prachtig!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee juist niet!
Ze heeft volgens mij inmiddels zoiets van: oh jeej what was I thinking!
Kleine tuin, klein huis, veel gasten, veel logees![]()
Stapelen
Ik slaap er nu al slecht vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, of ze vinden het toch nog heel spannenddd.
Terecht!quote:
Mjah we hebben dus geen keuze. Het moet wel een orgie worden.quote:
daarom probeer ik het ook tot een minimum te beperkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb jij heul niet![]()
Ik hoop dat mn zusje nog even langs wil komen. Over plat Rotterdams gesproken
Yepz!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Moet ik me zorgen maken?
Mjah ik wel. Maar het is echt veel minder aanwezig dan vroeger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom probeer ik het ook tot een minimum te beperken
Zolang Mono zijn broek aanhoudt ben ik niet niet bang voor hen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz!
Je weet de MI's die ik je bezorg?
Ik heb dat geleerd van Mono en Ez.
So be afraid, be very afraid!
Niet niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang Mono zijn broek aanhoudt ben ik niet niet bang voor hen.
Roy weigert om openbaar op FOK! te zetten dat ie mij lief vindtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel lief hoor, RoyVoor mij hoef je niet bang te zijn
Note to self: broek vasthouden als Huppel in de buurt isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet niet?![]()
Je weet dat ik in Wierden Mono zn broek omlaag trok en daardoor zagen Ez en Myraela meer van Mono dan ze ooit wilden zien?
Ik was niet van plan om jouw broek aan te rakenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self: broek vasthouden als Huppel in de buurt is
Wat een watje, zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy weigert om openbaar op FOK! te zetten dat ie mij lief vindt
ja, wat lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet niet?![]()
Je weet dat ik in Wierden Mono zn broek omlaag trok en daardoor zagen Ez en Myraela meer van Mono dan ze ooit wilden zien?
quote:
Het spijt me!!quote:
Ik zag dat je een lief klein poesje hebt..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het spijt me!!
Hoe kan ik het ooit goed maken?
Zeg het maar! Ik doe bijna alles om het goed te maken.
Joebel is van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zag dat je een lief klein poesje hebt..
Volgens mij heb ik dat weleens gezegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy weigert om openbaar op FOK! te zetten dat ie mij lief vindt
Nee.quote:
Daar zit het woordje lief toch in, jankerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik kreeg een: je kan soms best wel lief zijn.
Daar moet ik het maar mee doen
Evil!quote:
Ik ben een ergere Bitch dan karmaquote:
Thnx hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |