Ow dat komt goed uit dan!quote:
Standaard heb je de laatste week het grote afzeggenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben benieuwd of iedereen op komt dagen hehe.
Veel plezier alvast!
Hehe, of ze vinden het toch nog heel spannenddd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Standaard heb je de laatste week het grote afzeggen![]()
Mensen die dan opeens ontdekken dat ze nog een afspraak hebben of geen geld. Of mensen die geen vrij kunnen krijgen enz.
Ja dat kan ook nogquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, of ze vinden het toch nog heel spannenddd.
Of of of...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog![]()
Of ouders die toch wel moeilijk gaan doen enz
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Of of of...
Gaan jullie in de tuin van Myraela barbecueen ja?
Die blijven meestal wel weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:56 schreef Samzz het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog wat 'misschieners' komen
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom staat JJH bij de misschieners? Die kwam toch al op zeker? Rijdt toch mee met Smegma en aanhang?
ik zal het ook proberenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga mn best doen om toch mijn Rotterdamse accent tot een minimum te beperken
Nee. Jij moet gewoon Herman Finkers nadoen.quote:
Nee juist niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n grote tuin? Gaaf!
ik had het over m'n rotterdamse accentquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee. Jij moet gewoon Herman Finkers nadoen.
Jammer wel dat ik dan niks versta maar ja
Die heb jij heul nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had het over m'n rotterdamse accent
Hahaha, prachtig!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee juist niet!
Ze heeft volgens mij inmiddels zoiets van: oh jeej what was I thinking!
Kleine tuin, klein huis, veel gasten, veel logees![]()
Stapelen
Ik slaap er nu al slecht vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe, of ze vinden het toch nog heel spannenddd.
Terecht!quote:
Mjah we hebben dus geen keuze. Het moet wel een orgie worden.quote:
daarom probeer ik het ook tot een minimum te beperkenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb jij heul niet![]()
Ik hoop dat mn zusje nog even langs wil komen. Over plat Rotterdams gesproken
Yepz!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Moet ik me zorgen maken?
Mjah ik wel. Maar het is echt veel minder aanwezig dan vroeger.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daarom probeer ik het ook tot een minimum te beperken
Zolang Mono zijn broek aanhoudt ben ik niet niet bang voor hen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yepz!
Je weet de MI's die ik je bezorg?
Ik heb dat geleerd van Mono en Ez.
So be afraid, be very afraid!
Niet niet?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zolang Mono zijn broek aanhoudt ben ik niet niet bang voor hen.
Roy weigert om openbaar op FOK! te zetten dat ie mij lief vindtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel lief hoor, RoyVoor mij hoef je niet bang te zijn
Note to self: broek vasthouden als Huppel in de buurt isquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet niet?![]()
Je weet dat ik in Wierden Mono zn broek omlaag trok en daardoor zagen Ez en Myraela meer van Mono dan ze ooit wilden zien?
Ik was niet van plan om jouw broek aan te rakenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self: broek vasthouden als Huppel in de buurt is
Wat een watje, zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy weigert om openbaar op FOK! te zetten dat ie mij lief vindt
ja, wat lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet niet?![]()
Je weet dat ik in Wierden Mono zn broek omlaag trok en daardoor zagen Ez en Myraela meer van Mono dan ze ooit wilden zien?
quote:
Het spijt me!!quote:
Ik zag dat je een lief klein poesje hebt..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het spijt me!!
Hoe kan ik het ooit goed maken?
Zeg het maar! Ik doe bijna alles om het goed te maken.
Joebel is van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zag dat je een lief klein poesje hebt..
Volgens mij heb ik dat weleens gezegdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Roy weigert om openbaar op FOK! te zetten dat ie mij lief vindt
Nee.quote:
Daar zit het woordje lief toch in, jankerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik kreeg een: je kan soms best wel lief zijn.
Daar moet ik het maar mee doen
Evil!quote:
Ik ben een ergere Bitch dan karmaquote:
Thnx hequote:
Vergeet het grote afzeggen niet hè.quote:
Dat valt best mee. Gewoon toffe, spontane jongemannen met een goed gevoel voor humor. Oh, en ook niet verlegen, een en al lol met ons dus.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog durf.
Volgens Huppel zijn jij en Mono eng
Oh dan is het goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Gewoon toffe, spontane jongemannen met een goed gevoel voor humor. Oh, en ook niet verlegen, een en al lol met ons dus.
Dat zei ik heul niet!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog durf.
Volgens Huppel zijn jij en Mono eng
Ez en Mono op een meet is gegarandeerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Gewoon toffe, spontane jongemannen met een goed gevoel voor humor. Oh, en ook niet verlegen, een en al lol met ons dus.
Ja en jij bent eng, dus zijn zij nog engerquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik heul niet!!
Ik zei alleen dat Ez en Mono nog beter zijn in mensen nasty MI's bezorgen
Ik zie er nu al naar uitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik heul niet!!
Ik zei alleen dat Ez en Mono nog beter zijn in mensen nasty MI's bezorgen
Jij zei straks nog dat je lief wasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er nu al naar uit
Je vergeet mij, ik gaf je de blue waffle
Ben ik ookquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ookIk deed het namelijk met liefde!
Deze post is heel naar te interpreteren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er nu al naar uit
Ah, dat is jammer, maar geen probleem, leg de sleutel maar onder de mat.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik zal maar beginnen met het grote afzeggen, ik kan niet meer.
Waarvoor dank nogmaalsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie er nu al naar uit
Heul niet!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en jij bent eng, dus zijn zij nog enger
De post waarin jij zegt dat je mijn kleine poesje wil niet dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze post is heel naar te interpreteren.
Mooi want stiekem had ik er toch niet zoveel zin inquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ja, ik zal maar beginnen met het grote afzeggen, ik kan niet meer.
Nog liever?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heul niet!
Ik ben lief en zij nog liever
Jaquote:
Ik deed copy pasten van FB en daar is het <3quote:
Daar doe ik het voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deze post is heel naar te interpreteren.
Ik ken 'm nietquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarvoor dank nogmaals![]()
Ik zat een tijdje terug met Ez op skype en ik had zijn pc "overgenomen" via teamviewer. Mijn stiefmoeder belde (zwaar gelovig vrouwtje) en het leek Ez wel een leuk idee om even onehello te openen op zijn pc. Dat zag ik dus ook.
Blue waffle vond ik smakelijk vergeleken bij die
Iets met heel veel poepquote:
Zie je DMquote:
Ik kan hem ff niet meer vinden. Moet je maar ff aan Ez vragen dusquote:
quote:
Hoeveel heeft hij je betaald om dat te zeggen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik moest trouwens zeggen dat monopoly zich best kan gedragen.
Hij staat nu naast je met een gun gericht op je?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:23 schreef Myraela het volgende:
Ik moest trouwens zeggen dat monopoly zich best kan gedragen.
Hij is alweer weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij staat nu naast je met een gun gericht op je?
Heeft je moeder hem wel hard uitgelachen?quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft je moeder hem wel hard uitgelachen?
Met wie wil je schuifelen danquote:
Groepsschuifelquote:
Ik ben meer een tietenvrouwquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
GRAPJE!
Nee, serieus. Ik heb echt zin in volgende zaterdag
Oe billenquote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook.
Ga een leuk weekend tegemoet. Zoonlief heeft er ook zin in. Eerst bij Ez gamen en dan bij zn opa, tante en oom logeren
Ik ben zaterdag niet fitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:39 schreef Myraela het volgende:
Er logeert hier donderdag op vrijdag een vriendin, dan ruim ik vrijdag die rotzooi op en ga ik vroeg naar bed en dan ben ik zaterdag weer helemaal fit.
Hij is mijn chauffeur, ik moet het eea wetenquote:
"Hij is mijn chauffeur"....quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is mijn chauffeur, ik moet het eea weten
Hij is de persoon die ik eeuwig dankbaar ben dat ik mee mag rijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
"Hij is mijn chauffeur"....
Pijnlijk dit
Laat haar maar lekker op de trekhaak zittenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef smegmanus het volgende:
[..]
"Hij is mijn chauffeur"....
Pijnlijk dit
Zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat haar maar lekker op de trekhaak zitten![]()
AUW GODVER![]()
Nageltjes in je rug doen echt pijn
Ow, ok.. ik zie je seksueel getinte PM vanavond wel verschijnen dan.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is de persoon die ik eeuwig dankbaar ben dat ik mee mag rijden
Zo beter?
Waarom nu weer seksueel getint? Ik ben een braaf meisjequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow, ok.. ik zie je seksueel getinte PM vanavond wel verschijnen dan.
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nu weer seksueel getint? Ik ben een braaf meisje
Stuur dan maar een braaf seksueel getinte PM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom nu weer seksueel getint? Ik ben een braaf meisje
Ok okquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stuur dan maar een braaf seksueel getinte PM.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Stuur dan maar een braaf seksueel getinte PM.
Ezquote:
Dan knijpt hij hard terug!quote:
Zeg hem maar, dat als ie niet ophoudt, ik 'm billenkoek kom gevenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan knijpt hij hard terug!
Heb ik al geprobeerd namelijk
Thnx he!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg hem maar, dat als ie niet ophoudt, ik 'm billenkoek kom geven
Meh, dan zeg je GEEN billenkoekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx he!
Nu houdt ie natuurlijk helemaal niet meer op
Zeg je nu dat Ez vet is?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedenk me net dat ik echt bijna bij iedereen in de buurt ben vrijdag/zaterdag.
Jammer wel dat mn auto al vol zit met etterbakjes, pestventjes en een fatboy
Ez is stoer en mannelijk en niet vetquote:
Ik ben niet klein en irritantquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez is stoer en mannelijk en niet vet![]()
Ez valt in de categorie pestventje
En jij bent het etterbakje?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez is stoer en mannelijk en niet vet![]()
Ez valt in de categorie pestventje
Ik heb nog niet geswaffeld, ik hou het huis maagdelijk tot de BBQ dag. Dan ga ik losquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En is de locatie goedgekeurd Mono?
Heb je de woonkamer al geswaffeld?
Klein zeker niet maar mijn god wat een irritant pestventje ben jij zegquote:
Mn zoon!quote:
Wait whut? Nog niet geswaffeld?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geswaffeld, ik hou het huis maagdelijk tot de BBQ dag. Dan ga ik los
God behoede onsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb nog niet geswaffeld, ik hou het huis maagdelijk tot de BBQ dag. Dan ga ik los
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klein zeker niet maar mijn god wat een irritant pestventje ben jij zeg
[..]
Mn zoon!
Die lijkt op mama dus
Leer quoten faalhaasquote:
Nog erger, ik heb me voorbeeldig gedragenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wait whut? Nog niet geswaffeld?
Mono ben je ziek? Gaat het wel goed? Moet ik al een zwarte outfit regelen?
Ik maak me zorgen ja!!
Met je broek aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog erger, ik heb me voorbeeldig gedragen
Vraag het maar na. Ik heb zelfs netjes bedankt voor het logeren bij papa en mama Myraela
Bam bewijs dat je geen God bentquote:
* Huppelmuts slikt een hele lullige opmerking weer inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |