Je kon afgelopen januari ook stemmenquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef o.us het volgende:
Maaaar het volgende schiet me te binnen. Kunnen we bij deze selectie nou eens eindelijk stemmen in plaats van de "o-zo-wijze" juryleden?
Op de een of andere manier kwam dat toen ook niet heel geloofwaardig overquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kon afgelopen januari ook stemmen
Helft jury, helft publiek/kijkers.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:47 schreef Hukkie het volgende:
TROS ontvouwt plannen voor Songfestival 2012
Gewoon omdatquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:40 schreef Lutte het volgende:
Heb niet alles teruggelezen dus wie weet is het al gevraagd/beantwoord, maar waaaarom moet je het persoonlijk in komen leveren?
Dat je er wat moeite voor moet doen en niet iedere zatte vriendengroep zicht opgeeft is wel slim ja.. Maar ik vind het wel echt TROSserig.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon omdat
Ik vind het wel leuk. Als je écht graag mee wilt doen, dan neem je die moeite ook wel om het daar even te brengen. En het wordt gefilmd, dus dat is leuk voor ons als kijker dat ze dat later vast allemaal laten zien
Het is eigenlijk wel spannend ja, het zal hierdoor ook wel vaker in het nieuw komen.. Ben benieuwd welke bekende artiesten zich op gaan geven!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:21 schreef Greys het volgende:
Maar het is ook wel nieuwswaardig als bv Waylon daar zijn deelname in die bus komt gooien
True, het is wat kneuterig en wellicht TROS-erig, maar ik wil het toch wel zien dan idd en niet dat hij het in een envelop naar de TROS stuurt. Laten ze er maar lekker nieuwsmomentjes van maken!
Ik zal voor je stemmen! Ongeacht wat je doet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Whoehoe, ik word gewoon persoonlijk uitgenodigd om in te schrijven![]()
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken wat ik aan ga doen
En natuurlijk bedenken welk liedje je gaat zingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:40 schreef tombolafan het volgende:
Whoehoe, ik word gewoon persoonlijk uitgenodigd om in te schrijven![]()
[ afbeelding ]
Nu nog bedenken wat ik aan ga doen
...daar zullen de belchinezen anders over denken....quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef 0013379 het volgende:
Ik heb een idee:
Maak een zanggroep bestaande uit 4 personen.
Het zullen allemaal Nederlanders zijn, maar wel allemaal met een andere achtergrond. Namelijk: Een arische, een turkse, een oostblokker en een latino die zingen onder de nederlandse vlag. Hierdoor ben je verzekerd van stemmen vanuit heel Europa, omdat ze allemaal vertegenwoordigd worden.
Het klinkt afgezaagd, maar het is wel de realiteit.
owja, bij elke voetstap die we tegenwoordig zetten, moeten we rekening houden met de chinezen. Ik moet er nog even aan wennen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...daar zullen de belchinezen anders over denken....
Zo'n groepje deed er toen ook mee met het shalaliegedinges. Heeft het niet gehaald tijdens het nsf. Kartner koos toen voor Sieneke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:22 schreef 0013379 het volgende:
Ik heb een idee:
Maak een zanggroep bestaande uit 4 personen.
Het zullen allemaal Nederlanders zijn, maar wel allemaal met een andere achtergrond. Namelijk: Een arische, een turkse, een oostblokker en een latino die zingen onder de nederlandse vlag. Hierdoor ben je verzekerd van stemmen vanuit heel Europa, omdat ze allemaal vertegenwoordigd worden.
Het klinkt afgezaagd, maar het is wel de realiteit.
edit: en desnoods zing je elke couplet in een andere (europese) taal.
Dat is waar ik bang voor benquote:Op woensdag 6 juli 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks staan er heel toevallig in Januari opeens toch Thomas Berge, Frans Duijts, Moniek Smit en Ralf Mackenbach op het podium.
And here are the winners of the Eurovision Song Contest 2012: The Netherlands!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:51 schreef 0013379 het volgende:
De plannen zijn bekend, we kunnen kiezen uit:
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Goed idee ik kom jullie wel aanmoedigen,quote:
Joh, van de 3 J's zong er toch ook maar eenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed idee ik kom jullie wel aanmoedigen,want mijn zang is niet best
Ja, want het Nederlandse volk maakt altijd zo'n goede beslissing.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:31 schreef o.us het volgende:
Maaaar het volgende schiet me te binnen. Kunnen we bij deze selectie nou eens eindelijk stemmen in plaats van de "o-zo-wijze" juryleden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |