abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99112022
Die ideeenbus is nog best grappig... zeker als degenen die de liedjes komen brengen gefilmd worden :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:05:11 #152
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99112113
http://songfestival.web-log.nl/
quote:
Open inschrijving Nationaal Songfestival 2012

De TROS heeft vanmiddag de plannen voor het songfestival 2012 uit de doeken gedaan. Er zal een open inschrijving zijn voor het Nationaal Songfestival 2012. Het is voor het eerst sinds 2005 dat het Nationaal Songfestival weer een volledige open inschrijving kent.

De TROS zegt al een flink aantal aanmeldingen te hebben ontvangen. De omroep nodigt iedereen uit om een inzending te deponeren in de brievenbus van de reiskoffer die voor het TROS gebouw in Hilversum staat. Een inzending kan bestaan uit: enkel tekst, enkel (blad)muziek, enkel een artiest, een complete audioproductie of een combinatie hiervan. Het inleveren van de liedjes wordt constant gefilmd. De sluitingsdatum is vrijdag 30 september om 0.00u.

Er komt een selectiecommissie bestaande uit platenbazen, songfestivalkenners, choreografen etc. die de inzendingen zullen beoordelen Er zullen uiteindelijk 6 of 7 liedjes gekozen worden voor één finale in januari. In november zullen de artiesten en liedjes bekend gemaakt worden. (bron: TROS/ www.12points.tv)
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:05:45 #153
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_99112138
EINDELIJK EEN NATIONAAL SONGFESTIVAL *O* *O* *O*!!
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:06:25 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99112168
quote:
Een inzending kan bestaan uit: enkel tekst, enkel (blad)muziek, enkel een artiest, een complete audioproductie of een combinatie hiervan.
Stuur je beste gedichtje in _O-!
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:07:24 #155
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99112210
En als je ook enkel een artiest in de ideeënbus mag droppen, kunnen wij dan niet Waylon, Nathalie Makoma, Franklin Brown, Within Temptation en anderen gewoon op een briefje schrijven en deponeren :D?
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:08:42 #156
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99112265
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit jaar zijn we ook met een flinke groep FOK!ers naar het NSF gegaan en het was echt heel leuk :D
Gewoon meegaan idd :P

[..]

8-) B-)
Ze filmen het moment dat je je lied in de ideeënbus bij de TROS stopt, dus denk alvast na over een passende gangstah rappah outfit!
Ik heb een schare van west-friese comazuipende ho's om me heen natuurlijk, dus je ziet vanuit dat groepje dan alleen een naakt wit dun armpje tevoorschijn komen die mijn inzendig in die bus gooit... :P

... oh, en mocht ik op dat moment net Tim Knol tegenkomen, dan volgt er uiteraard wel een ouderwetse drive-by shooting. This town ain't big enough for the two of us! (Hell, it's hardly big enough for the one of me!)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2011 @ 15:09:31 #157
163650 Greys
pi_99112297
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Stuur je beste gedichtje in _O-!
Schrijf jij ook wat moois! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:09:46 #158
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99112307
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:07 schreef Tha_Erik het volgende:
En als je ook enkel een artiest in de ideeënbus mag droppen, kunnen wij dan niet Waylon, Nathalie Makoma, Franklin Brown, Within Temptation en anderen gewoon op een briefje schrijven en deponeren :D?
Of gewoon Gordon erin gooien. Gekneveld en met duct-tape op zijn bek geplakt. Een soort 'anti-stem' zeg maar...!?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2011 @ 15:10:50 #159
163650 Greys
pi_99112338
Ik voel een FOK! auditieronde aankomen :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:12:55 #160
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_99112414
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:02 schreef TheVulture het volgende:
Die ideeenbus is nog best grappig... zeker als degenen die de liedjes komen brengen gefilmd worden :D
Vind het ook wel grappig
Maar ja, hoe lullig is het als Waylon (of iedere andere "gevestigde" artiest) een liedje komt droppen voor het oog van de natie en vervolgens niet door de selectieronde komt
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_99112472
Ik vraag me wel af wat ze met die briefjes gaan doen waar alleen een naam op staat? :D
pi_99112489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:12 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Vind het ook wel grappig
Maar ja, hoe lullig is het als Waylon (of iedere andere "gevestigde" artiest) een liedje komt droppen voor het oog van de natie en vervolgens niet door de selectieronde komt
Die sturen gewoon een anoniem iemand joh :D
pi_99112510
Oftewel de TROS durft het nu ook niet meer aan om iets van hun Volendamse clan te presenteren :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_99112561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:15 schreef TLC het volgende:
Oftewel de TROS durft het nu ook niet meer aan om iets van hun Volendamse clan te presenteren :')
Zul je zien dat van de 7 acts er straks nog 4 of 5 uit dat muziekfeest-geneuzel afkomstig zijn :')
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:16:30 #165
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99112563
Straks staan er heel toevallig in Januari opeens toch Thomas Berge, Frans Duijts, Moniek Smit en Ralf Mackenbach op het podium :').
Hoogachtend,
Erik.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2011 @ 15:16:54 #166
163650 Greys
pi_99112578
De TROS heeft het gewoon nog steeds in de hand he :P
Die schuiven de namen die ze niet aanstaan gewoon aan de kant enzo.
Maar sowieso hebben ze wel iets meer verantwoording af te leggen op deze manier, dus ze kunnen niet meer zomaar alleen 'hun' artiesten naar voren gooien :) Dat gaat teveel opvallen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2011 @ 15:17:25 #167
163650 Greys
pi_99112605
quote:
3s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Straks staan er heel toevallig in Januari opeens toch Thomas Berge, Frans Duijts, Moniek Smit en Ralf Mackenbach op het podium :').
Dat kan echt alleen als Waylon en al die anderen die riepen wel te willen ineens niet meer inschrijven. Anders komen ze daar nooit mee weg :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:17:38 #168
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_99112619
quote:
Dat zou mij dus helemaal niets verbazen hè
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:17:51 #169
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_99112633
Maar hoe dan ook, we hebben tenminste weer te kiezen uit verschillende artiesten en nummers *O*. Dat is sowieso beter.
Hoogachtend,
Erik.
pi_99112730
quote:
Naja Ralf heeft tenminste een ES gewonnen, dat is meer dan wat enig ander Nederlands artiest de laatste tijd bereikt heeft.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Admin woensdag 6 juli 2011 @ 15:25:05 #171
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_99112912
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik voel een FOK! auditieronde aankomen :9
_O-
Regel jij het draaiorgel?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2011 @ 15:26:15 #172
163650 Greys
pi_99112955
En daar zijn ze dan, de Algemene Voorwaarden waaraan je inzending moet voldoen :D

Dit jaar hebben zangers, zangeressen, tekstdichters en componisten te mogelijkheid zich in te schrijven voor de voorronden van het Nationaal Songfestival 2012. Hieronder volgen de voorwaarden.

Alle inzendingen dienen uiterlijk vrijdag 30 september 2011, 0.00u in het bezit te zijn van de TROS. Inzendingen kunnen enkel PERSOONLIJK ingeleverd worden in de daarvoor speciaal aangewezen ‘KOFFER’ bij de TROS aan de Lage Naarderweg 45 te Hilversum.
Let op: de koffer heeft geen postadres, inzendingen die op een andere manier bij de TROS binnenkomen dingen niet mee.

Een inzending kan bestaan uit enkel tekst, enkel (blad)muziek, enkel een artiest, een complete audio-productie of een combinatie hiervan.

Iedere inzending moet voorzien zijn van de volgende bijlagen:
- contactgegevens van de inzender
- cv van de inzender / componist / tekstdichter / zanger(s) / zangeres(sen)

De tijdsduur van de inzending mag maximaal drie minuten bedragen.

De minimum leeftijd van de uitvoerende artiest moet minimaal 16 jaar zijn.

De inzending (act) mag niet uit meer dan zes personen bestaan.

Het liedje moet ‘nieuw’ zijn. De inzending (dit geldt voor tekst en muziek) mag niet voor 1 september 2011 in het openbaar ten gehore, uitgevoerd, gepubliceerd, uitgegeven of via geluidsdragers gepubliceerd zijn geweest.

De inzending mag geen politieke uitingen en/of vloekwoorden en/of aanstotende taal bevatten.

De inzendingen worden niet geretourneerd. Wij raden u aan kopieën te maken en deze te bewaren.

De TROS en een selectiecommissie bepalen welke inzendingen in aanmerking komen voor deelname aan het Nationaal Songfestival.

De geselecteerde inzendingen worden eind oktober/begin november 2011 bekend gemaakt. Alle inzenders ontvangen persoonlijk bericht over de uitslag. Inzenders worden verzocht geen contact op te nemen met de TROS over de uitslag.

De TROS heeft het exclusieve, overdraagbare recht ieder lied alsmede de uitvoering daarvan door de betreffende artiest op het Nationaal Songfestival (en voor wat de winnaar betreft tevens op het Eurovisie Songfestival) onbeperkt uit te zenden via de diverse media die deze omroeporganisatie ter beschikking staat waaronder televisie, radio en internet.

De inzender verklaart zich ermee bekend en akkoord dat de TROS zijn inzending (al dan niet zoals uitgevoerd op het Nationaal Songfestival en/of de voorronden daarvan) op kan nemen op een beeld- en/of geluiddrager waarop de diverse deelnemende liedjes aan (de voorronden van) het Nationaal Songfestival gecompileerd worden en deze productie in alle media kunnen exploiteren. De relevante rechthebbenden zullen hiervoor op marktconforme wijze gehonoreerd worden.

De inzender verklaart zich ermee bekend en akkoord dat de organisator van het Eurovisie Songfestival het winnende lied van het Nationaal Songfestival in de uitvoering van de betreffende artiest (zowel in de studio-uitvoering als live zoals uitgevoerd op het Eurovisie Songfestival) op zal nemen op een beeld- en/of geluiddrager waarop alle deelnemende liedjes aan het Eurovisie Songfestival gecompileerd worden en deze productie wereldwijd in alle media zal exploiteren, één en ander op basis van een overeenkomst die de organisator van het Eurovisie Songfestival daartoe met de betreffende platenmaatschappij gesloten heeft.

De inzender houdt zich beschikbaar voor de repetities, voorbereidingen en de uitzending(en) van het Nationaal Songfestival (najaar 2011, begin 2012) alsmede voor de repetities, voorbereidingen en de uitzendingen van het Eurovisie Songfestival te Azerbeidzjan (lente 2012, mei 2012).

De inzender verklaart zich bereid om naar beste vermogen mee te werken aan promotionele en reclame-activiteiten van de TROS rond het Nationaal Songfestival en het Eurovisie Songfestival. Het is de inzender niet toegestaan om zonder voorafgaande toestemming van de TROS zelfstandig promotionele en reclame-activiteiten rond deze evenementen te ontplooien.

De inzender is verantwoordelijk voor het naleven van deze voorwaarden door alle personen die bij de compositie van het betreffende liedje zijn betrokken.

Door inzending verklaart de inzender akkoord te gaan met deze voorwaarden.

Bron
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_99112976
Ik zou Ralf Mackenbach nog wel grappig vinden eigenlijk :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 juli 2011 @ 15:31:39 #174
163650 Greys
pi_99113250
_O-

EdwinVanDalen twitterde op woensdag 06-07-2011 om 15:29:18 Ik was die journalist die de zure vragen stelde bij de perspresentatie van het songfestival 2012 zojuist. Morgen in Metro. reageer retweet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 juli 2011 @ 15:31:59 #175
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_99113266
Maaaar het volgende schiet me te binnen. Kunnen we bij deze selectie nou eens eindelijk stemmen in plaats van de "o-zo-wijze" juryleden :')?

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 06-07-2011 15:32:25 ]
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')