abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:12:00 #1
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:13:31 #2
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_98887928
Voice wilde geen OP maken, dus bij deze mijn eerste Feyenoord OP! *O*
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_98887971
Zo Wijnaldum is weg, eerder een opluchting dan een aderlating. Die vent ging als een idioot met de bal lopen en deed maar wat, enige nadeel is dat we geen vervanger in huis hebben, op Isoufi na dan, maar laten we die daar maar niet neerzetten, nog niet in elk geval...

Ofwel er moet iemand gehaald worden, maar wie :(.
pi_98888140
Van Haaren, waar speelde die in de jeugd? Die jongen heeft wel de trap van een 10.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2011 23:17:25 ]
pi_98888230
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.

EDIT:

'Het is het enige waar ik aan denk: spelen, spelen, spelen'

Het huwelijk tussen Dani Fernández en Feyenoord is vooralsnog geen gelukkige gebleken. De vleugelverdediger kwam twee jaar geleden met Mario Been mee van NEC, maar scheurde de kruisbanden in allebei zijn knieën en heeft daardoor nog maar vijf competitieduels voor Feyenoord gespeeld. Inmiddels is de Spanjaard weer fit en kijkt hij uit naar het nieuwe seizoen.

Het is het enige waar ik aan denk: spelen, spelen, spelen, laat Fernández (28) weten aan Voetbal International. Voor Feyenoord, de supporters, voor iedereen. Ik wil nu lekker op het veld staan en presteren met deze club. Ik voel me echt goed en durf alles. Tackelen? Geen probleem. Ik heb nu een wondje op mijn scheenbeen na een botsing met Leroy Fer op de eerste training. Dat gebeurde na een fel duel. Ik vind dat prettig , ook al doet het pijn.

In de vijfde competitiewedstrijd van het seizoen 2009/10 sloeg het noodlot toe voor Fernández, die zijn kruisband scheurde en aan het einde van de revalidatie ook zijn andere kruisband kapot zag gaan. Ik ben fitter dan toen ik vorig jaar mijn kruisband scheurde, zegt de verdediger nu. Dat komt omdat ik de afgelopen maanden al met de groep heb meegetraind. Eigenlijk was ik eind vorig seizoen al fit, maar vond iedereen het te vroeg om te gaan spelen.

Ik verwacht trouwens wel wat van Dani *O* Eindelijk.
pi_98888324
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:18 schreef ForzaCaptian het volgende:
Van Ricky ben ik alles behalve onder de indruk geraakt toen hij speelde, laat die eerst maar is een jaartje bij Excelsior rijpen ofzo.
Jep dat vind ik ook, ik denk dat Clasie nu ook gewoon wat verder is dan Van Haaren na zo'n jaartje Excelsior.
pi_98888709
Ah ja, Clasie hebben we ook nog. Desnoods hem maar op 10. Aub niemand halen die een transfersom kost. Is een Marokkaanse combinatie met Hadouir en Karim niet wat? Misschien dat ze Karim dan wel zijn potentieel laat zien.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:43:46 #8
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892046
*O* Feyenoord 1 wordt kampioen *O*
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_98892401
De A1 zeker :').
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:56:00 #10
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98892447
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:54 schreef Sloggi het volgende:
De A1 zeker :').
Ik noem toch nergens een termijn }:|
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:17:00 #11
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_98892955
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
*O* Feyenoord 1 wordt kampioen *O*
Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint .. :o
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_98892977
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Feyenoord kampioen is hetzelfde als Ajax die weer de CL wint .. :o
Binnen 3 jaar max dus.
pi_98893185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Binnen 3 jaar max dus.
:+
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:40:43 #14
14505 OProg
A Life in Music
pi_98893371
Maar! Ik zie het qua selectie niet zo heel negatief tegemoet. Hoop op Lasse Schøne. Maar ik had er net met iemand een discussie over dat ik Dost niet zie zitten. Zou mooi zijn, maar ik ben bang dat je dan Lurling deel 2 binnen vist. :{
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_98893405
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
pi_98893427
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:42 schreef Absurditeit het volgende:
En hoe denk je Dost te kunnen betalen? Mag je als Feyenoord überhaupt wel miljoenen uitgeven van de Knvb?
Externe geldschieters VvF moeten dan sponsoren.
Wij mogen in principe niets uitgeven.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:46:00 #17
14505 OProg
A Life in Music
pi_98893450
Verzoek is gedaan aan de KNVB om wat uit te mogen geven. En er is een mogelijkheid om hem dan met externe financiers te halen, maar of het een goed idee is heb ik om eerlijk te zijn twijfels over.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 1 juli 2011 @ 01:55:19 #18
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893588
Als ze Dost willen halen, moet je gewoon 51% van z'n transferrechten overnemen voor 2 miljoen. Wij weinig risico, zij de kans op een hoge opbrengst voor een speler die het bij hun toch echt niet meer gaat worden.

Van mij hoeft het overigens niet.
pi_98893635
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.

Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
pi_98893704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 01:57 schreef Absurditeit het volgende:

Dost kan een aardige speler zijn, maar zonder aanvoer blijft er ook weinig van hem over.
Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:02:03 #21
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893721
quote:
Als je dan toch redelijk investeert zou ik als Feyenoord investeren in enkele jongens waardoor je aan het voetballen toekomt. Iemand als Schöne bijvoorbeeld.

Mee eens. Nu kan Dost opzich een aardig aanspeelpunt zijn ook waardoor het middenveld aan zou kunnen sluiten, maar we hebben geen middenvelders die kunnen aansluiten, of hem sowieso aanspelen :')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 02:03:27 #22
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_98893741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:01 schreef Cara het volgende:

[..]

Dit is bij Feyenoord altijd hetzelfde liedje en ook altijd al geweest.
Al zet je Ibrahimovic, Carew, Dost, van Nistelrooy of el Hamdaoui neer, geen goede aanvoer = weinig doelpunten.
Klopt.
Makaay ;(
Uitzondering voor Kuyt uiteraard, die ook aardig werd bediend door Kalou en in een stuk mindere mate Castelen. Die werklust is wel een vereiste bij ons in de spits.
pi_98893815
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.

1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98893999
quote:

Liever voortaan alleen nog eigen jeugd omringt met enkele (liefst in grondbeginsel niet al te dure) routiniers.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98894007
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 02:07 schreef Absurditeit het volgende:
Ik weet niet of het financieel etc. haalbaar is, maar als je een deal weet te sluiten met Nec en Goossens en Schöne koopt, heb je ineens een heel aardig middenveld.

1 goal zegt weinig, maar die jongen kan echt heel aardig voetballen. Wat mij betreft vrij onderschat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar mijn mening een beperkte voetballer die leid aan het Biseswar-syndroom
Komt wel eens in het nieuws als hij een bal lekker raakt, want dat kan hij goed, maar geeft verder nooit thuis.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')