Doorverwezen naar het topic in POL.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Islamisering in Nederland
Dat is geen nieuws maar een mening. Schopje pol of iets?
Kan ik me wel in vinden.quote:Op zondag 31 juli 2011 00:24 schreef OllieA het volgende:
Wat betreft de reeks Bomaanslagen in Oslo:
Ik zou het prettig vinden als die glamourfoto van Breivik - door hem zelf geregisseerd - zou worden vervangen door de foto van hem in de politieauto.
[ afbeelding ]
We hoeven niet mee te gaan in zijn mediamanipulatie.
Dat weet ik niet. Refereer je aan copyrightproblemen?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:31 schreef yvonne het volgende:
Oh poep, is van het NRC, stond ie toevallig ook op de FP?
Jaquote:Op zondag 31 juli 2011 00:34 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Refereer je aan copyrightproblemen?
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef OllieA het volgende:
Breivik op z'n vroegst in 2012 voor rechter
[ afbeelding ]
Diequote:Op zondag 31 juli 2011 00:48 schreef OllieA het volgende:
Breivik op z'n vroegst in 2012 voor rechter
[ afbeelding ]
Even wat naar boven scrollenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Of klopt die kleur trui niet?
Ik zou graag willen dat deze foto in de Oslo-serie komt, ipv die glamourfoto die Breivik van zichzelf heeft laten maken, m'n beste Staal.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:02 schreef Staal het volgende:
Foto klopt en het is ook een dikke middelvinger naar links maar niet feedbackwaardig of ik moet iets niet zien. Leg het dan maar uit.
Yvonne, heel erg bedankt! Ik zie trouwens dat ie niet in de hele serie wordt vervangen. Zou dat ook nog kunnen?quote:
oe, dat weet ik niet, zal Glowmouse vragen of hij daar iets op weet.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Yvonne, heel erg bedankt! Ik zie trouwens dat ie niet in de hele serie wordt vervangen. Zou dat ook nog kunnen?
Oké, ik ben al lang blij als in de komende topics in deze reeks deze foto standaard is. Nogmaals bedankt hoor!quote:Op zondag 31 juli 2011 01:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
oe, dat weet ik niet, zal Glowmouse vragen of hij daar iets op weet.
Anders moet het handmatig.
Ik heb dat niet gezien maar weet wrs. wel welke foto je bedoelde. Zgn stoere heldenfoto.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:08 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat deze foto in de Oslo-serie komt, ipv die glamourfoto die Breivik van zichzelf heeft laten maken, m'n beste Staal.
Dat moet helaas handmatig.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
oe, dat weet ik niet, zal Glowmouse vragen of hij daar iets op weet.
Anders moet het handmatig.
Dat hoeft wmb niet hoor. Als die heldenfoto maar niet terug komt in de volgende topics in deze reeks. Waarom zouden we hem het recht geven om zichzelf op een bepaalde manier in de media neer te zetten.quote:
Die heldenfoto laat wel zien waar wij zelf sommigen van onze mensen toe opleiden: moord en doodslag op commando.quote:Op zondag 31 juli 2011 01:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dat hoeft wmb niet hoor. Als die heldenfoto maar niet terug komt in de volgende topics in deze reeks. Waarom zouden we hem het recht geven om zichzelf op een bepaalde manier in de media neer te zetten.
Laat gewoon zien welke vette patser is opgepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |