quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:29 schreef sp3c het volgende:
ik had het niet eens over arme Disana want die is niet de enige die dit soort opmerkingen voor de kiezen krijgt
Inderdaad. Disana, Gelly, KoosVogels, Kees22, Weltschmerz, Du_ke. Dat slag users.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Grappig om te zien dat een bepaald slag posters naar elkaar toe trekt, en gezamenlijk optrekt. Tegen eentje dan natuurlijk, zo'n slag posters is het wel.
Wie?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Grappig om te zien dat een bepaald slag posters naar elkaar toe trekt, en gezamenlijk optrekt.
Hey ...dat groepje dat ken ik!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 14:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad. Disana, Gelly, KoosVogels, Kees22, Weltschmerz, Du_ke. Dat slag users.
Lijkt me op zich heel goed, maar ik vind het wel een beetje zuur dat iemand die zelden post zijn eerste bijdrage in tijden gelijk de prullenbak in ziet gaan. Zo heel veel geks stond er niet in en het was ook niet op de persoon gespeeld. Je kan nou niet bepaald zeggen dat ik krediet heb verspeeld oid.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef sp3c het volgende:
zijn wel wat posts verwijderd ja
we zijn zoals gezegd klaar met deze 'discussie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |