quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:57 schreef MadMaster het volgende:
Niet helemaal mijn ding qua muziekstijl, maar dit is wel mega spectaculair...
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:42 schreef Etcetera het volgende:
Whiteguy, gefeliciteerd met je verjaardag
quote:
Dankquote:
En hoe loop je ten opzichte van je planning?quote:Op zondag 3 juli 2011 08:45 schreef iamredleader het volgende:
Nog gefeliciteerd, WG
Dag #4 van de verbouwing
Omdat mijn camera ruk is in het donker en ik toen dus geen foto's heb gemaaktquote:Op zondag 3 juli 2011 21:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ja en waarom staat ie niet op de foto dan
Ah, ik ben net klaar met werken, ben in Nederlandquote:Op maandag 4 juli 2011 02:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, sta net op (ben in Sinagapore)
Zometeen werken
Nog niet achterquote:Op zondag 3 juli 2011 13:55 schreef TradeMarkie het volgende:
En hoe loop je ten opzichte van je planning?
de frees?quote:Op maandag 4 juli 2011 07:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nog niet achterondanks een paar onverwachte wendingen:
1. Plafond eerste verdieping moet er volledig uit.
2. Keukentegels kwamen niet vrijwillig van de muur - megaklopboormachine FTW![]()
3. Twee afzeggingen van helpers voor het weekend
Desalniettemin ga ik zometeen de vrees ophalen om alle gleuven in de muren (en een stuk vloer) te trekken, deze week staat de electra op de planning, samen met een flinke dosis houtschuurwerklaterzzzzzzz
Prima vermaakt hoorquote:Op zondag 3 juli 2011 20:58 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, wat een uitgestorven topic zoHoop dat Whiteguy een gezelliger verjaardag heeft gehad?
Nog gefeliciteerd!
Ik ben weer terug van hotel mamma, was gezelligNu nog even een paar daagjes hier thuis en dan richting Duitsland voor het concours
![]()
Etcwaar ben je geweest? Grote georganiseerde LAN?
Soempie actie +1quote:Op maandag 4 juli 2011 09:18 schreef Soempie het volgende:
En goedemorgen allemaal. Ik kwam net met m'n slaperige hoofd uit bed. Badkamer is beneden...Loop ik half naakt de woonkamer in staat er een klusjesman.![]()
Ik ben zo ongeveer dubbel geklapt weer de trap op gerend. Ze hebben een sleutel en als we niet thuis zijn kunnen ze gewoon naar binnen. Heb dus vanmorgen de bel niet gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de nerds:He, een docking station, die zien we niet veel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Klopt, de meeste docking stations zijn dan ook maar simpele blokken om je stekkers niet om te hoeven pluggen. Deze heeft daarnaast voor mij echter twee belangrijke voordelen:quote:Op maandag 4 juli 2011 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]
He, een docking station, die zien we niet veel meer.
Euh, volgens mij wel.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Zeg Soemp, hebben jullie het kaartje ook gekregen dat ik gestuurd had
Ik was 'm zelf ook eigenlijk al vergeten hoor, maar kwam een kaartje in dezelfde stijl tegen op internet, toeon schoot het me te binnenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Euh, volgens mij wel.![]()
Er ligt hier een heel grote stapel kaarten en ik moet op allemaal nog reageren.Maar toen ik hoorde dat wittebroodsweken 6 weken lang zijn voelde ik me wat minder schuldig.
Moet alle bedankjes en alles nog doen.
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik was 'm zelf ook eigenlijk al vergeten hoor, maar kwam een kaartje in dezelfde stijl tegen op internet, toeon schoot het me te binnen
Sorryquote:
Ah joh, je doet al zo lang rustig aan.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Sorry schatjes, maar m´n huis moet af en zo
Moet je maar niet zo blij doen over E.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik kwam er net achter dat m'n zwager jarig is op de dag dat E. en ik een feestje hebben. Dus ik vraag m'n ouders of al bekend is wanneer dat gevierd wordt. Vatten ze dat meteen op alsof ik niet naar m'n zwager z'n verjaardag wilNee ik wil weten wanneer het gevierd wordt zodat ik weet of ik daar rekening mee moet houden
Evil Germans being evil. Ik kijk!quote:
Oja, die is grappig.quote:
Mijn opmerking of de film?quote:
Je opmerking klopt gewoon.quote:
Mooi, dan kan ik die film gewoon blijven kijken.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je opmerking klopt gewoon.Ik bedoelde allereerst de film.
quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken de hele film nietDus veel plezier
trustequote:Ik ga op bed
MaJo!! Ik heb je gemist!quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
GoedenavondIk heb Werchter wederom overleefd
Hoe is het hier?
Das liev! Ik jou niet want ik was op Werchterquote:
Drukkend druk. Iets met CMS en CSS.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:32 schreef MaJo het volgende:
GoedenavondIk heb Werchter wederom overleefd
Hoe is het hier?
Ik wil ook meedoen, mits chocoladesaffies.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das liev! Ik jou niet want ik was op Werchter
Ik wil net een saffie opsteken, meedoen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 juli 2011 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das liev! Ik jou niet want ik was op Werchter
Ok.quote:Ik wil net een saffie opsteken, meedoen?
Werksequote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ik ben er weer om de dag te openen
Goedemorgen vanaf een 31°C warme locatie
Super tofquote:
Overdag was dat wel fijn maar 's nachts misten we de warmte welquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:38 schreef Soempie het volgende:
Overdag was het gelukkig niet zo stik warm als voorgaande jaren. Welke bands ben je geweest, dat je dacht: wow!
Arctic Monkeys en Portishead ook, waardoor ik soms gewoon de set al uit mijn hoofd wistquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:02 schreef Soempie het volgende:
Goede afspraak.Op LL is dat ook wel goed te doen, toch? En Elbow en Qeeuns of the Stone Age heb je zelfs pas nog gezien. Fleet Foxes ken ik niet, zo even opzoeken.
Ben nu naar Boudewijn de Groot aan het luisteren.
Dit jaar vond ik het vooral een herhaling van zetten, de grote namen stonden er 2 jaar geleden eigenlijk ook. Grote namen is niks mis mee maar dan liever Radiohead/Neill Young zoals 3 jaar terug (toen ik er niet wasquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
Fleet Foxes is idd erg mooi... ga ik op Lowlands zeker kijken. Fijn dat het zo leuk was op Werchter. Ik vind sws Werchter vaak een festival van de "grote/bekende" namen...
Ahw...ik weet wat je bedoelt. Zit voor een tentamen te leren binnen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:16 schreef Whiteguy het volgende:
Pff.. lekker binnen aan de scriptie werken terwijl om 11:00 hier al mensen op het terras aan het bier zaten (waarvoor overigens driewerf chapeau)
Precies. 3 jaar geleden was ik er wel bij!! Was echt een superjaar, alleen het weer wat minder en ik was toen zwanger. Is dan toch een stuk zwaarder om dan 4 dagen in een tentje te verblijven.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit jaar vond ik het vooral een herhaling van zetten, de grote namen stonden er 2 jaar geleden eigenlijk ook. Grote namen is niks mis mee maar dan liever Radiohead/Neill Young zoals 3 jaar terug (toen ik er niet was)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |